העברה לשלוחת צינתוק לאחר הקלטה
-
@אאד

אצלי אין את האפשרות הזו.. -
@יצחק-מתבודד תגלול למטה
יש עוד הרבה אפשרויות -
@אאד
ניסיתי
אין המשך למטה, מוזר ביותר..
באיזה סוג שלוחה מה שצילמת? הקלטות? -
@יצחק-מתבודד כן
בשאר המודולים כן נותן לך? -
@אאד נותן לי מה?
-
@יצחק-מתבודד לגלול
-
@אאד

זה דוגמא מסוף ההגדרות למודול תפריט -
פוסט זה נמחק! -
@יצחק-מתבודד יתכן שיש מערכות שהן מוגבלות?
-
@אאד באיזה שרת המערכת שלך?
כי בדקתי במערכת אחר בשרת הרגיל לא פרייבט
וזה כן נותן את האפשרות הזו... -
@יצחק-מתבודד [ymta]
-
@אאד
את האמת לא מכיר את השרת הזה...
בקיצור כנראה בפרייבט אין את האופציות הנ”ל -
@יצחק-מתבודד זה בפרייבט
@שמואל האם אתה יודע על משהו בזה?
האם יש שינוי בין השרתים לגבי האשף?
נשמע לי מוזר... -
@אאד ymta זה פרייבט?
-
@יצחק-מתבודד
ymta וגם ymtb זה פרייבט. -
@963 איך אני יכול לדעת האם אני ב ymta או ב ymtb ?
-
@יצחק-מתבודד במערכת למטה:

-
@963 תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות