• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    האם מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובדים עם הוסטינגר?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר פורום מפתחים API
    16 פוסטים 5 כותבים 654 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמואל מאיר
      נערך לאחרונה על ידי

      אשמח מאוד, פשוט אני תקוע.

      M ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • M מחובר
        MGM IVR @שמואל מאיר
        נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל-מאיר כתב בהאם מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובדים עם הוסטינגר?:

        אשמח מאוד, פשוט אני תקוע.

        מה זאת אומרת?
        איפה נתקעת?
        איזה שפה?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שמואל מאיר @MGM IVR
          נערך לאחרונה על ידי

          @MGM-IVR פתחתי שם משתמש בתשלום ואני לא יודע איך בדיוק אני יכול לעבוד עם php דרך שם.

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
          • ש מנותק
            שמואל מאיר @שמואל מאיר
            נערך לאחרונה על ידי שמואל מאיר

            @MGM-IVR למה עם כל אחד כאשר אני נכנס לפרטים כולם נעלמים?? (באמת שאלת תם)

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -2
            • ש מנותק
              שמואל מאיר
              נערך לאחרונה על ידי

              @MGM-IVR שאלת בשביל לעזור או סתם?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -2
              • צ מנותק
                צדיק תמים @שמואל מאיר
                נערך לאחרונה על ידי

                @שמואל-מאיר כתב בהאם מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובדים עם הוסטינגר?:

                @MGM-IVR למה עם כל אחד כאשר אני נכנס לפרטים כולם נעלמים?? (באמת שאלת תם)

                כי אתה לא נכנס לפרטים ספציפיים, אתה רוצה הסבר מא' עד ת'
                ולא לכולם יש זמן ו/או חשק לעשות את זה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ח מנותק
                  חוויה טלפונית @שמואל מאיר
                  נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                  @שמואל-מאיר
                  שלב 1 ללחוץ על הריבוע הסגול בצד ימין
                  351b90f1-abd2-4bfd-afec-be7dbe74ed2c-image.png

                  שלב 2
                  ללחוץ על File manager
                  69c8b245-b9fc-43b5-80cb-526bf2f6cbb1-image.png

                  שלב 3
                  הקבצים אמורים להיות בתיקייה הראשונה
                  7bc47276-3c38-4c0f-8e97-7acac1d87354-image.png

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • ש מנותק
                    שמואל מאיר @חוויה טלפונית
                    נערך לאחרונה על ידי שמואל מאיר

                    @חוויה-טלפונית תודה על העזרה, אלא שאת זה כבר עשיתי אבל איך אני מעתיק את הקישור של הקובץ?

                    ח ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח מנותק
                      חוויה טלפונית @שמואל מאיר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שמואל-מאיר
                      הקישור של הקובץ הוא הדומיין או הסאב דומיין של האתר שלך ואז / ושם הקובץ שלך או תיקייה ושוב / ושם הקובץ
                      לדוגמא אם הדומיין שלך הוא
                      api.yemot.org
                      ובתוך התיקייה הנ"ל יש לך קובץ בשם phptest.php
                      הקישור שלך יהיה
                      api.yemot.org/phptest.php

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שמחה - זו הסיסמא @שמואל מאיר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל-מאיר כתב בהאם מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובדים עם הוסטינגר?:

                        תודה על העזרה, אלא שאת זה כבר עשיתי

                        זה מסביר לך את מה ש @צדיק-תמים כתב לך שאתה לא כותב בדיוק מה אתה צריך, ובזבזת את הזמן למי שהתאמץ לענות לך
                        כשאתה כותב ברור במה נתקעת אפשר לעזור לך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • ש מנותק
                          שמואל מאיר @חוויה טלפונית
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש מנותק
                            שמואל מאיר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            עשיתי את ההגדרות הללו, וזה לא נותן לי את המידע שאמור לחזור ע"י פקודת $GAT אלא רק מקריא את הטקסט.

                            <?php
                            print "id_list_message=t-שלום רב מספר הטלפון ממנו חייגתם הוא,$_GET[apiphone] מקווים שנהנתם מהמערכת אם הוא משויך למספר הראשי הוא,$GET[ApiRealDID]מספר המערכת הראשי הוא,$GET[ApiDID].n-5300&go_to_folder=hangup";
                            ?>
                            
                            M ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M מחובר
                              MGM IVR @שמואל מאיר
                              נערך לאחרונה על ידי MGM IVR

                              @שמואל-מאיר כתב בהאם מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובדים עם הוסטינגר?:

                              עשיתי את ההגדרות הללו, וזה לא נותן לי את המידע שאמור לחזור ע"י פקודת $GAT אלא רק מקריא את הטקסט.

                              <?php
                              print "id_list_message=t-שלום רב מספר הטלפון ממנו חייגתם הוא,$_GET[apiphone] מקווים שנהנתם מהמערכת אם הוא משויך למספר הראשי הוא,$GET[ApiRealDID]מספר המערכת הראשי הוא,$GET[ApiDID].n-5300&go_to_folder=hangup";
                              ?>
                              

                              תנסה

                              $GET["ApiRealDID"]
                              

                              למשל (עם ")

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש מנותק
                                שמואל מאיר @MGM IVR
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @MGM-IVR עברתי לנושא השני שפתחתי כי פה זה לא קשור לכותרת. ותודה על העזרה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ש שמואל מאיר סימן נושא זה כשאלה ב
                                • ש שמואל מאיר סימן נושא זה כנפתר ב
                                • ש מנותק
                                  שמחה - זו הסיסמא @שמואל מאיר
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמואל-מאיר כתב בהאם מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובדים עם הוסטינגר?:

                                  apiphone

                                  ApiPhone

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ש מנותק
                                    שמואל מאיר @שמחה - זו הסיסמא
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמחה-זו-הסיסמא תיקנתי וזה עדין לא עובד, זה אומר את הטקסט שכתוב אבל את הפקודות הוא לא עושה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון