מערכת טלמי
-
@קו-הרהיטים אמור להיות ברעיון מספרים של עסקים. ניסת לחפש?
-
@avrham לא ניסיתי אבל אני מתכוון על קווי תוכן כמו [ קו רהיטים למסירה ] ועכשיו אני חושב גם על גמחים שיש באלפונים ברחבי הערים , תודה רבה.
-
@avrham כתב במערכת טלמי:
אם יש עוד פיתוחים נדרשים, אשמח להצעות.
לדעתי יש שני דברים שמאוד יעזרו.
- שהאזור האישי לא יהיה במקש 0 ובכניסה למערכת יהיה אפשר להקיש ישר מספר טלפון ולחפש ככה
זה יעזור מאוד כשמישהו התקשר אליך ואתה רוצה לעשות ערוך מספר ולהוסיף לפני זה את המספר של המערכת עם P שירוץ מיד ויבדוק מי זה- שגם אם מישהו שינה את השם שלו באזור האישי שישמעו עדיין גם את התוצאה המקורית מהאפליקציה, כי מהניסיון של מיזה פון שם כמעט כל השמות היו מפוברקים, אאז אם יוכלו לשמוע את שתיהם זה יהיה גם אמין וגם יוכלו לתקן טעויות אם יש אצל מישהו
@avrham כתב במערכת טלמי:
@צבי-ד-צ שיפרתי את המערכת, מהירות החיפוש וכו'.
אשמח לשמוע אם הכל תקיןחיפשתי עכשיו מספר (חיפשתי ממספר 0533XXX111 את מספר 0533XXX555 כמה דקות לפני 13:00 היום-אם תרצה לבדוק) והוא אמר אירעה שגיאה
אני מבין שמספרים שעדיין אף פעם לא חיפשו זה אומר אירעה שגיאה -
@אבו כתב במערכת טלמי:
@avrham כתב במערכת טלמי:
אם יש עוד פיתוחים נדרשים, אשמח להצעות.
לדעתי יש שני דברים שמאוד יעזרו.
- שהאזור האישי לא יהיה במקש 0 ובכניסה למערכת יהיה אפשר להקיש ישר מספר טלפון ולחפש ככה
זה יעזור מאוד כשמישהו התקשר אליך ואתה רוצה לעשות ערוך מספר ולהוסיף לפני זה את המספר של המערכת עם P שירוץ מיד ויבדוק מי זהאם זה באמת יעזור ויהיו בעד - נשנה.
- שגם אם מישהו שינה את השם שלו באזור האישי שישמעו עדיין גם את התוצאה המקורית מהאפליקציה, כי מהניסיון של מיזה פון שם כמעט כל השמות היו מפוברקים, אאז אם יוכלו לשמוע את שתיהם זה יהיה גם אמין וגם יוכלו לתקן טעויות אם יש אצל מישהו
נבדוק את האופציה
@avrham כתב במערכת טלמי:
@צבי-ד-צ שיפרתי את המערכת, מהירות החיפוש וכו'.
אשמח לשמוע אם הכל תקיןחיפשתי עכשיו מספר (חיפשתי ממספר 0533XXX111 את מספר 0533XXX555 כמה דקות לפני 13:00 היום-אם תרצה לבדוק) והוא אמר אירעה שגיאה
אני מבין שמספרים שעדיין אף פעם לא חיפשו זה אומר אירעה שגיאהיכן, המערכת עברה נטיפול אתמול, יתכן ששוב זה שיבש, אני ממש מתנצל, אני ישתדל יטפל את זה בהמשך היום
-
@אבו כתב במערכת טלמי:
- שהאזור האישי לא יהיה במקש 0 ובכניסה למערכת יהיה אפשר להקיש ישר מספר טלפון ולחפש ככה
זה יעזור מאוד כשמישהו התקשר אליך ואתה רוצה לעשות ערוך מספר ולהוסיף לפני זה את המספר של המערכת עם P שירוץ מיד ויבדוק מי זהאפשר לעשות P1 ואז את המספר
ואגב יישר כח על הרעיון שלא שמתי לב אליו -
@צבי-ד-צ כתב במערכת טלמי:
אפשר לעשות P1 ואז את המספר
יתכן שלמען היעילות כדאי להוסיף עוד P בין ה 1 למספר
-
@הלי מנסיון, בד"כ לא צריך.
-
@avrham כתב במערכת טלמי:
@אבו כתב במערכת טלמי:
@avrham כתב במערכת טלמי:
אם יש עוד פיתוחים נדרשים, אשמח להצעות.
לדעתי יש שני דברים שמאוד יעזרו.
- שהאזור האישי לא יהיה במקש 0 ובכניסה למערכת יהיה אפשר להקיש ישר מספר טלפון ולחפש ככה
זה יעזור מאוד כשמישהו התקשר אליך ואתה רוצה לעשות ערוך מספר ולהוסיף לפני זה את המספר של המערכת עם P שירוץ מיד ויבדוק מי זהאם זה באמת יעזור ויהיו בעד - נשנה.
תודה על הטיפול המהיר
למי שעוד לא שם לב, שלוחת האזור האישי עברה לשלוחה 5 -
@avrham הוא אומר לי "אירעה שגיאה" (כשאני מחפש מספר)
-
@צבי-ד-צ כתב במערכת טלמי:
@avrham הוא אומר לי "אירעה שגיאה" (כשאני מחפש מספר)
על כל מספר או רק על ספציפי?
-
@יוסף-ח ניסיתי על אחד, לנסות עוד?
-
-
@יוסף-ח בדקתי מספר נוסף ואותו דבר, ועוד מספר ואמר לי "שגיאה" כזה של ההודעה של ימות ואז את השם
-
@צבי-ד-צ כתב במערכת טלמי:
@יוסף-ח בדקתי מספר נוסף ואותו דבר, ועוד מספר ואמר לי "שגיאה" כזה של ההודעה של ימות ואז את השם
נשלח לטיפול...
-
@צבי-ד-צ ובקודם זה לא אמר את השם? רק שגיאה? אני יטפל בשגיאה הזו היום, השאלה אם עוד משהו
-
@avrham 3
עדכון: כאשר המספר מופיע כבר אין שגיאה -
@יוסף-ח @avrham @פיסטוק-פרווה שוב תקלה אני עושה חיפוש וזה אמר "תקלה בשרת. נשלח לטיפול"
אבל אני לא בטוח שזה באמת נשלח לטיפול אז אני מודיע גם כאן -
@avrham עדיין עושה שגיאות ונשלח לטיפול וכו'
-
@צבי-ד-צ ב"ה
לצערי אני עמוס מידי, ולא היה לי זמן אתמול
אני ממש מקווה שהיום -
ברכות ל @avrham לרגל כניסתו לניהול הפורום
שיצליח ויפריח את ימות המשיח