פניות תח"צ בטלפון
-
@שמואל-ש
ואחרי? -
@ישראל10 כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@שמואל-ש
ואחרי?מקווה
אני לא רוצה ולא הולך להתחייב, כי אחרי הכל אף אחד לא משלם לי על זה
אבל אני מאוד רוצה את זה ולכן אשתדל להקדיש מזמני -
@מתנסה-php-api זז משהו לבנתיים?
יישר כח עצום! -
-
@צבי-ד-צ כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@מתנסה-php-api זז משהו לבנתיים?
יישר כח עצום!@מתנסה-php-api @ישראל10 @שמואל-ש
מצטרף לשאלה.
בפרט אם יהיה שליחה אוטומטית למשרד התחבורה זה יכול להביא שינוי גדול. -
@דוד_מלך_ישראל כתב בפניות תח"צ בטלפון:
בפרט אם יהיה שליחה אוטומטית למשרד התחבורה זה יכול להביא שינוי גדול.
יהיה בעז"ה
@דוד_מלך_ישראל כתב בפניות תח"צ בטלפון:
מצטרף לשאלה.
לצערי לא
-
שימו לב שיתכן שאין לכם מה לעבוד על זה
כי פנה אלי מתנס אם תקציב של אלפי שקלים לפיתוח של כזה דבר
עוד לא סגרנו אבל שלהם יהיה בוואדי יותר מוצלח בגלל התקציב -
@ivrפון כתב בפניות תח"צ בטלפון:
שימו לב שיתכן שאין לכם מה לעבוד על זה
כי פנה אלי מתנס אם תקציב של אלפי שקלים לפיתוח של כזה דבר
עוד לא סגרנו אבל שלהם יהיה בוואדי יותר מוצלח בגלל התקציבאז אולי תעדכן אותי מה נהיה ומה הכיוון של הפיתוח שתעשה שנראה של מי יותר בכיוון
כי אני כבר עבדתי על זה ויש כבר קוד על זה -
@שמואל-ש בעיקרון עוד לא סגרנו כלום
הם עוד מתלבטים אם שווה להם -
@ivrפון כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@שמואל-ש בעיקרון עוד לא סגרנו כלום
הם עוד מתלבטים אם שווה להםמה האינטרס שלהם?
אולי כדאי שנעשה סינכרון בינינו... -
@שמואל-ש זה בן אדם פרטי שצריך את זה והצליח לשכנע את המתנס לתקצב הם עוד מתלבטים
כך שזה לא יעזור לך שיתוף פעולה -
@ivrפון @שמואל-ש אני חושב שכן כדאי שתנסו משהו ביחד (תתחלקו אולי בכסף...)
מדובר פה פשוט במשהו שיכול להועיל לכל עם ישראל, ברמה אגדית, וכמה שזה יצא יותר טוב - יותר יועיל!
יש מתנ"ס שמוכן (אולי) לשלם רבות(!)
ויש את @שמואל-ש שאומר שיש לו כבר סוג של קוד,
@ivrפון אתה יכול לקחת את זה מפה,
ולעשות את כל השיפוצים הנצרכים - אם הטונות של הירוקים,
ולעם ישראל שלומים - מכל הנהגים!רבותיי, לאגד כוחות!!!!!!!
-
-
פוסט זה נמחק! -
מי שרוצה לבדוק את ה-CRM יכול פשוט לשלוח פניה דרך הטופס הבא ולראות את כתובת המייל הרלוונטית:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1 -
@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
מי שרוצה לבדוק את ה-CRM יכול פשוט לשלוח פניה דרך הטופס הבא ולראות את כתובת המייל הרלוונטית:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1לא הבנתי מה אפשר לבדוק שם ומה אפשר לראות שם
-
@שמואל-ש כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
מי שרוצה לבדוק את ה-CRM יכול פשוט לשלוח פניה דרך הטופס הבא ולראות את כתובת המייל הרלוונטית:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1לא הבנתי מה אפשר לבדוק שם ומה אפשר לראות שם
תשלח פנייה דרך הטופס ותקבל למייל שלך את התגובה שנשלחת למייל של ה-CRM של משרד התחבורה עם כל פרטי התלונה.
המייל האוטומטי מהטופס הזה נשלח למשרד התחבורה ולשולח הפנייה יחד.
יתכן שתוכל פשוט לשלוח שאילתת POST אל כתובת היעד של הטופס הזה עם כל השדות הנדרשים (תוכל לבדוק את זה בחלונית ה-network בדפדפן). -
@שואל-ברצינות למה לי לשלוח ב POST דרך נדרים שיגיע ככה למשרד התחבורה אם אפשר לשלוח למשרד התחבורה ישירות?
ואגב, אין שם שום בדיקת תקינות או משהו כזה, אני יכול להכניס למשל על אקסטרה ירושלים קו 585 ומספר תחנה 98745... -
@שמואל-ש כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@שואל-ברצינות למה לי לשלוח ב POST דרך נדרים שיגיע ככה למשרד התחבורה אם אפשר לשלוח למשרד התחבורה ישירות?
ואגב, אין שם שום בדיקת תקינות או משהו כזה, אני יכול להכניס למשל על אקסטרה ירושלים קו 585 ומספר תחנה 98745...לכן כתבתי -
@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
תשלח פנייה דרך הטופס ותקבל למייל שלך את התגובה שנשלחת למייל של ה-CRM של משרד התחבורה עם כל פרטי התלונה.
אני משער שה-CRM אמור לקבל את פרטי הפניה בפורמט מסוים כדי שהנתונים יעובדו ויקלטו באופן אוטומטי.
בנוסף, יש כמה סוגי פניות שבכל אחד מהם יש שדות שונים שהם נחוצים למילוי. -
@שואל-ברצינות נראה לך?
לא נראה לי שזה נקלט אוטומטית@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
יש כמה סוגי פניות שבכל אחד מהם יש שדות שונים שהם נחוצים למילוי.
והם לא משנים כלום, חוץ מבקשת הוספה ששם הם משנים את השדות - אפילו שיש עוד שדות שצריכים להשתנות בין איחור/חיסור/התנהגות נהג וכו'