@שמואל-ש כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
מי שרוצה לבדוק את ה-CRM יכול פשוט לשלוח פניה דרך הטופס הבא ולראות את כתובת המייל הרלוונטית:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1לא הבנתי מה אפשר לבדוק שם ומה אפשר לראות שם
תשלח פנייה דרך הטופס ותקבל למייל שלך את התגובה שנשלחת למייל של ה-CRM של משרד התחבורה עם כל פרטי התלונה.
המייל האוטומטי מהטופס הזה נשלח למשרד התחבורה ולשולח הפנייה יחד.
יתכן שתוכל פשוט לשלוח שאילתת POST אל כתובת היעד של הטופס הזה עם כל השדות הנדרשים (תוכל לבדוק את זה בחלונית ה-network בדפדפן).