לפני 8 חודשים

@שמואל-ש כתב בפניות תח"צ בטלפון:

@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:

מי שרוצה לבדוק את ה-CRM יכול פשוט לשלוח פניה דרך הטופס הבא ולראות את כתובת המייל הרלוונטית:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1

לא הבנתי מה אפשר לבדוק שם ומה אפשר לראות שם

תשלח פנייה דרך הטופס ותקבל למייל שלך את התגובה שנשלחת למייל של ה-CRM של משרד התחבורה עם כל פרטי התלונה.
המייל האוטומטי מהטופס הזה נשלח למשרד התחבורה ולשולח הפנייה יחד.
יתכן שתוכל פשוט לשלוח שאילתת POST אל כתובת היעד של הטופס הזה עם כל השדות הנדרשים (תוכל לבדוק את זה בחלונית ה-network בדפדפן).