העלאת קובץ דרך VBA (ויזואל בייסיק)
-
@יב
הסתדרת כבר?
נתקלתי בבעיה דומה, אשמח לשמוע פיתרון... -
@אופיר האמת שעדיין לא.
נראה לי שצריכים לעשות הורדה למחשב לקובץ זמני. (לדוגמא; שם הקובץ + temp) - ולהעלות את הקובץ מהמחשב (ללא temp) - ולמחוק את הקובץ אחר כך.
עדיין לא ניסיתי, אבל נראה לי שזה הדרך הבטוחה.
לכאורה אמור להיות דרך יותר ישירה. -
@יב ראית את האקסס של אריה? זה בנוי על VBA!!!
-
-
@יב אני בנטפרי שחסום, אם תשאל אשמח לקבל תשובה. זה יעזור לי מאוד במיידי..
עברתי קצת על האקסס ההוא וזה דווקא נראה לי בדיוק מה שאנחנו צריכים רק הרבה יותר מסובך... כי הוא שילב את זה עם עוד הרבה דברים. -
-
@יב יש כאן קובץ שהעלה @amp-Software-0 ובו קוד VBA מוכן להעלאת כל קובץ למערכת. בהנאה...
אגב, לכותב האלוף @amp-Software-0 ; אשמח ליצור איתך קשר אני מעוניין ללמוד ממך (בתשלום) איך בדיוק עשית את הקוד הזה (יש לי את היסודות של VBA אבל אני לא מכיר את כל הפונקציות) אשמח שתציין איך ניתן ליצור איתך קשר. תודה רבה רבה -
פוסט זה נמחק! -
קטע, הייתי בטוח שויזואל בייסיק ז"ל מזמן...
-
@אופיר
הקובץ אקסס של @amp-Software-0 זה העלאה מהמחשב (קובץ מקומי).
אני דיברתי על העלאה ישירה מתוך גיליון של אקסל, ללא הורדה למחשב, זה עדיין אינני יודע איך לעשות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות