• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ביטל מקש 0 דיווח על תוכן

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    10
    36
    613
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      הרב צבי נערך לאחרונה על ידי

      נשמח לשמוע מבעלי נסיון
      מה הפיתרון לביטול או שינוי מקש 0
      יש לנו כמה סיבות שזה מאד מפריע לנו המקש הזה (קו מאד מכובד בחסידות וכאילו שיש בכלל אופציה לתוכן בעייתי)
      גם בפרסום כשזה התחיל נאמר שזה למערכות מ 30000 דק'
      למעשה יש לנו גם מערכות קטנטנות שגם א"א לבטל
      תודה מראש

      ק ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ק
        קובי י. @הרב צבי נערך לאחרונה על ידי

        @הרב-צבי
        דובר על זה כבר בפורום
        אין אפשרות לבטל מקש זה!

        פ I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ
          פלוס מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

          @קובי-י
          הייתי בטוח שאחרי כ"כ תקופה ארוכה יעשו עם זה משהו,
          חבל שזה תופס כפתור בה"ק, בפרט למערכות שנצרכים לכל מקש אפשרי לשיכלולים ושיפורים.

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • ק
            קובי י. @פלוס נערך לאחרונה על ידי

            @פלוס כתב בביטל מקש 0 דיווח על תוכן:

            הייתי בטוח שאחרי כ"כ תקופה ארוכה יעשו עם זה משהו,

            למה שייעשו משהו אם ימות הם אלה שעשו את המקש הזה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה
              המשועמם @הרב צבי נערך לאחרונה על ידי

              @הרב-צבי תוכל לשים את זה בקובץ IVR בתפריט הראשי

              save_listening_data=yes
              control_play0=tfr_say_listening_data
              
              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ח
                חדש אסור @המשועמם נערך לאחרונה על ידי חדש אסור

                @הרב-צבי לא תמיד הגדרה הנ"ל עוזר
                אבל מנסיון - מול השירות לקוחות יעזור
                תסביר להם וכו'

                ה ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ה
                  המשועמם @חדש אסור נערך לאחרונה על ידי

                  @חדש-אסור
                  לי תמיד עבד

                  ק ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק
                    קובי י. @המשועמם נערך לאחרונה על ידי

                    @המשועמם
                    לי לא עובד.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה
                      הרב צבי @המשועמם נערך לאחרונה על ידי

                      @המשועמם לא עובד אצלי
                      היכן לשים את זה ב ext או ב ivr ?
                      ושלוחה ראשית או שלוחה ספציפית ?

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        המשועמם @הרב צבי נערך לאחרונה על ידי

                        @הרב-צבי
                        ב-ivr ואם אתה רוצה שהיה בכל המערכת בשלוחה ראשית
                        אם בשלוחה ספציפית ב-ext

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה
                          הרב צבי @חדש אסור נערך לאחרונה על ידי

                          @חדש-אסור מה כוונתכם מול שירות לקוחות עוזר
                          מה צריך לבקש

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ה
                            הרב צבי @המשועמם נערך לאחרונה על ידי

                            @המשועמם את זה ניסתי ולא תופס

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה
                              המשועמם @הרב צבי נערך לאחרונה על ידי

                              @הרב-צבי
                              בראשי הוא בשלוחה עצמה?

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה
                                הרב צבי @המשועמם נערך לאחרונה על ידי

                                @המשועמם ניסתי גם בראשי ב ext וכן ב ivr
                                כמו"כ ניסתי בשלוחה הספציפית ב ext
                                ולא תופס
                                ניסתי להגדיר בשלושתן יחד גם לא הולך

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה
                                  המשועמם @הרב צבי נערך לאחרונה על ידי

                                  @הרב-צבי כתב בביטל מקש 0 דיווח על תוכן:

                                  @המשועמם ניסתי גם בראשי ב ext וכן ב ivr
                                  כמו"כ ניסתי בשלוחה הספציפית ב ext
                                  ולא תופס
                                  ניסתי להגדיר בשלושתן יחד גם לא הולך

                                  מוזר לי עובד הכנסתי רק בראשי ב-ivr בכמה מערכות שלי ועובד

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ה
                                    הרב צבי @המשועמם נערך לאחרונה על ידי

                                    @המשועמם כעת שוב ניסתי שמתי את
                                    save_listening_data=yes
                                    control_play0=tfr_say_listening_data
                                    בראשי ב-ivr
                                    ועדיין אני שומע בלחיצה 0 באמצע שמיעת קובץ 'לדיוח על תוכן ...

                                    עשית עוד משהו חוץ מזה ?
                                    אולי אתה על שרת אחר ?

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ה
                                      המשועמם @הרב צבי נערך לאחרונה על ידי

                                      @הרב-צבי
                                      איזה שרת אתה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I
                                        ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                        @קובי-י כתב בביטל מקש 0 דיווח על תוכן:

                                        אין אפשרות לבטל מקש זה!

                                        ממש לא
                                        ימות הודיעו שמערכות אם פחות מ30 אלף דקות יכולים לבטל
                                        מעל שלושים אלף צריך אישור מיוחד
                                        בשביל לקבל את האישור שלח מייל ונמק מדוע אתה מבקש לבטל

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ח
                                          חדש אסור @הרב צבי נערך לאחרונה על ידי

                                          @הרב-צבי כתב בביטל מקש 0 דיווח על תוכן:

                                          @חדש-אסור מה כוונתכם מול שירות לקוחות עוזר
                                          מה צריך לבקש

                                          כמו שאיי וי אר פון אמר, פשוט תתקשר לשירות הלקוחות ותסביר להם למה אתה רוצה לבטל - לי הם ביטלו את המקש

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ה
                                            הרב צבי @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                            @ivrפון גם במערכות עם פחות מ 30000 איני מצליח לבטל

                                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון