שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
-
@דף-חדש כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
(יש לך את הקרינות של זה גם?)
יצרתי קובץ tts של "מיקומך בתור הוא" ועוד קובץ עם המספר, והגדרתי הקראה של אסנת, שנשמע יותר טוב.
-
@ד-סופר-0
הסתדרת? -
@אA כן אני יסתדרתי תודה רבה מאד!
אבל צריך לשנות את זה במדריך כי שם כתוב אחרת! -
@ד-סופר-0
תודה רבה על ההערה!
כתבתי את המודול הזה על מודול שקיים אצלי, ובו הכנסתי לפני כן שלוחת תפריט (כיון שישנם מספר נציגים), ושכחתי לשנות...
תמשיכו להעיר ולהאיר!!! -
@אA
עדיין לא הבנתי איך עשית מודל תורים עם אמירה מספרך בתור...?
אגב, כבר ידוע לך מספר מערכת של תפריט כוכבית? -
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
אם אתה פונה לשירות הלקוחות אשמח אם תעדכן.
פניתי אליהם,
והם צחקו עלי ולא הבינו מה השאלה הזו קשורה אליהם.
אז למי כן פונים? -
@דף-חדש
א'. עדיין לא עשיתי אפשרות של "מיקומך בתור", אבל העלתי רעיון שאולי יעבוד, והוא לפתוח כמה שלוחות שכל אחת מהן היא השמעת הודעה של מיקומך בתור + קובץ עם מנגינת המתנה של 1-2 דקות ואז עובר לשלוחה הבאה, ובכל שלוחה להגדיר הגבלת מאזינים לאחד, כך שאם יש מאזין בשלוחה, הוא יחזור שוב לשלוחה הקודמת.(אם תרצה אעלה לך את ההגדרות המלאות + קבצים להשמעה, ואם יעבוד לך כמו שצריך אעדכן במודול).
הבעיה הייתה שהמערכת ממשיכה לזהות שיש מאזין בשלוחה כל עוד הוא לא מנתק את השיחה או יוצא למערכת אחרת, ולכן אמרתי שיש לי רעיון שאולי יעזור לזה, שבכל פעם שהמאזין עובר לשלוחה הבאה הוא ייצא למערכת אחרת שתחזיר אותו מיד וכך ההגבלה על השלוחה תימחק.
אם תחליט לעשות בצורה הזו יעבוד לך כמו שצריך, אשמח אם תעדכן אותי ואני יעדכן את זה במודול.ב'. לא מצאתי את ההודעת מערכת, אבל יתכן שבשירות הלקוחות יוכלו לתת את זה.
-
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
לא מצאתי את ההודעת מערכת, אבל יתכן שבשירות הלקוחות יוכלו לתת את זה.
@דף-חדש כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
פניתי אליהם,
והם צחקו עלי ולא הבינו מה השאלה הזו קשורה אליהם.
אז למי כן פונים? -
@דף-חדש
מה הכוונה מה היא קשורה עליהם? הם פיתחו את המערכת הזו, והם היחידים שיודעים מה מספר ההודעה.
אולי תנסה לפנות לחברה מהניהול כאן. -
@אA הי
איך אפשר לעשות שיהיה סבב בין נציגים? זאת אומרת שיש 4 נציגים ושהשיחה תעבור למי מהם שפנוי?
אני מניח שצריך 4 חדרי ועידה, והפניה מאחד לשני אם הוא מלא ובסוף הפניה לשלוחה של המוזיקה בהמתנה, מה אומרים?
הייתי מוסיף שלוחה של הרשמה לרשימת צינתוק ומעבר לפי רשימת צינתוק לחדר ועידה הנכון, ככה הנציגים יוכלו להכנס/לצאת מהמשמרת שלהם בלי שיצטרכו לשנות את קבצי המערכת כל פעם מחדש. -
@אA מישהו ?
-
@אA תודה על ההיענות.
כנראה זה לא יתליח בגלל מגבלה של העברת מאזינים אם השלוחה מלאה. -
@עידו
דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת. -
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@עידו
דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת.לכאורה אין דרך ... כי זה מבוסס על המודל הנ"ל... אולי api כלשהו אבל אני לא יודע איך בודקים כמות אנשים בשלוחה
-
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@עידו
דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת.חשבתי על לשלב את המודל הזה עם זה רק צריך לראות אם אפשר שזה יקרה אוטומטית בשלוחה מסוימת ומכריחים את הנציג לעבור דרך אותה שלוחה בסיום השיחה.
אבל זה כבר לאחרי פורים.
-
פוסט זה נמחק! -
-
-
@אA אני עובד על API לדעתי תכף מסיים
אני רק לא מכיר בכלל את החדר ועידה, איך סוגרים אותו? כדי שהלקוח הבא יכנס ויפתח מחדש, נפק"מ הקלטת שיחה שיהיה אפשר למצוא בקלות הקלטה של לקוח ולא צריך להתחיל לחפש בכל ההקלטה של כל היום.
ידוע לך איך סוגרים חדר ועידה בAPI או בכלל איך עושים את זה? -
@עידו
בAPI אין לי מושג, אבל החדר נסגר ברגע שהמנהל יוצא ממנו, וכן ההקלטה מסתיימת אז. -
@אA אז אם אני עושה kick למנהל החדר נסגר?
-
@עידו
לא בטוח שזה קשור, כיון שזו לא הוצאה מהחדר של המאזין אלא יציאה מוחלטת מהחדר כך שלכאו הוא יצא באופן אוטומטי -