• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    13
    42
    1089
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ
      צבי ד"צ מומחה נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

      עדכון מעניין:
      פתחתי את האתר של ווטסאפ כזה ששונה, ונראה שהדביקו לו מספר פלאפון כמספר ראשי, משהו שמתחיל ב055 וכו', אשמח מאד שכל מי שיש לו כזה קו שיעדכן אם זה גם אצלו.
      אם זה נכון, ייתכן שזה קשור לדמי הקישוריות.

      עריכה:
      טעות שלי.

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • נ
        נתנאל הקטן @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

        @צבי-ד-צ

        @צבי-ד-צ כתב בימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰:

        ותבדוק במערכת שלך שעדיין לא עברה לפלטפורמה החדשה, אם בלשונית הראשונה באתר הישן, יש אפשרות כלשהי לבקש להעביר את המערכת?

        אצלי לא.

        @צבי-ד-צ כתב בימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰:

        עדכון מעניין:
        פתחתי את האתר של ווטסאפ כזה ששונה, ונראה שהדביקו לו מספר פלאפון כמספר ראשי, משהו שמתחיל ב055 וכו', אשמח מאד שכל מי שיש לו כזה קו שיעדכן אם זה גם אצלו.

        אצלי לא.

        ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ד
          דף חדש @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

          תגידו,
          מי שיש לו ווצאפ ישן,
          איך הוא יכול להעביר אותו לפלטפורמה החדשה?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • א
            אA @דף חדש נערך לאחרונה על ידי אA

            @דף-חדש
            בכניסה של המנהל לקו הוא משמיע הודעה כי ניתן לשדרג את המערכת בהקשה על * בתפריט הראשי.

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • צ
              צבי ד"צ מומחה @אA נערך לאחרונה על ידי

              @אA תודה רבה! הוספתי בפוסט הראשון.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ
                מתנסה php api נערך לאחרונה על ידי

                יש לי הודעה לשינוי לאיויאר הקישו * ולא עוזר אני מקיש * ואז 1 וחוזר לתפריט כאילו לא קרה כלום

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  יעקב קליין @מתנסה php api נערך לאחרונה על ידי

                  @מתנסה-php-api גם לי היה באחד המערכת שלח מייל ימות אם המספר מערכת שאתה רוצה לשנות למתקדמות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פ
                    פלוס מומחה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                    @צבי-ד-צ
                    הרבה זמן שלא הייתי כאן.
                    אז לשאלתך,
                    לא, אין לי אפשרות כזאת,
                    וגם בניהול הטלפוני הוא לא אומר כלום.
                    מה עושים?

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • צ
                      צבי ד"צ מומחה @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                      @פלוס אמור להיות שאם התקשרת מהטלפון שפתח את המערכת, יש הודעה בכניסה על האפשרות לשנות את המערכת. התקשרת מהמספר שפתח את המערכת?

                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • הוזכר על-ידי  ה המנייעס 
                      • פ
                        פלוס מומחה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                        @צבי-ד-צ
                        לא, ולא יהיה לי אפשרות...

                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • צ
                          צבי ד"צ מומחה @פלוס נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                          @פלוס כתב בימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰:

                          ולא יהיה לי אפשרות...

                          😢😢
                          חבל באמת...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • צ
                            צבי ד"צ מומחה נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                            @אלחנן1 למה עכשיו גם כשמתקשרים ממספר שפתח את המערכת, ועושים את התהליך של השינוי, אבל בפועל זה לא משתנה?
                            תודה רבה!

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              אלחנן1 ניהול @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                              @צבי-ד-צ נא לשלוח פרטי שיחה למייל

                              צ א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • צ
                                צבי ד"צ מומחה @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

                                @אלחנן1 תודה רבה!
                                הבעיה היא שאני לא הטלפון שפתח את המערכת, אלא אני רק עוזר לחבר. השאלה היא אם זה משהו רשמי וכללי - שזה נגמר (וכמו שמודיעים שם שזה לזמן קצוב) או שזה בעיה פרטית.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אA @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

                                  @אלחנן1
                                  גם לי יש מערכת אבל הוא לא מודיע בכניסה על האפשרות לשדרג (מהטלפון שפתח את המערכת), האם יש אפשרות לשלוח לשירות הלקוחות מספר וסיסמא וישדרגו לי?

                                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • צ
                                    צבי ד"צ מומחה @אA נערך לאחרונה על ידי

                                    @אA אולי באמת תנסה לטובת הציבור.
                                    מחר בבוקר תנסה לשדרג, ואז תשלח מייל לשרות לקוחות שניסית ולא הצלחת+פרטי שיחה (מספר מחוייג ושעה שהתקשרת וסיסמה) ואחר כך באיזה 1 בצהרים תתקשר אליהם ותוודא שהוציאו את הלוג, וכך יפתרו את העניין לתועלת כולנו!

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אA @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                                      @צבי-ד-צ
                                      אני אנסה בעזה.
                                      רק למה התכוונת להוציא את הלוג?

                                      צ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • צ
                                        צבי ד"צ מומחה @אA נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA יש להם לוגים מפורטים של השיחות שנמחקים כל יום, לכן צריך לוודא לפני סיום השרות שהורידו את הלוג.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • צ
                                          צבי ד"צ מומחה @אA נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                                          @אA עכשיו אני רוזאה שאצלך הבעיה שהוא בכלל לא מודיע את זה? מוזר ואני מקוה שזה יעזור לבעיה הזו. אבל מה מפסידים מלנסות?...😊

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • צ
                                            צבי ד"צ מומחה @אA נערך לאחרונה על ידי

                                            @אA ניסית?

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון