• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    4
    5
    234
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

      בס"ד

      פיתחנו ממשק ניסיוני עבור שלוחת תור להגדרת שעות פעילות לפי נציג או ברמה כללית של שלוחה.
      כעת השימוש במערכת הינה ללא עלות אך ייתכן וישתנה בעתיד.

      החיבור לשלוחת התור פועל ע"י התקנה של ההגדרות שלנו בקובץ ivr.ini במערכת שלכם ולא ע"פ חיבור API. למרות זאת נדרש חיבור והגדרה באמצעות מספר מערכת וסיסמא לצורכי הזדהות ושמירה על פרטיות בלבד. הבקשות לAPI לצורכי התחברות ניגשות בצורה ישירה ללא תיווך בדרך.

      בהמשך ולפי הצורך נפתח עוד דברים הקשורים לתור בממשק.

      הקישור: https://queue.tel
      שימו לב: ייתכנו תקלות אנחנו קשובים לכל דבר כדי לשפר ולהשתפר.

      מצורפים צילומי מסך:
      1.png
      2.png
      3.png
      4.png
      11.png

      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

      מ ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • מ
        מערכת קמפיינים @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

        @מ-מ-פליישער
        וואו
        מטורף!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ד
          דוד דוד 1 @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

          ניסתי ולא הצלחתי לעשות שעות פעילות

          מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ. מ. פליישער
            מ. מ. פליישער ניהול @דוד דוד 1 נערך לאחרונה על ידי

            @דוד-דוד-1 כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

            ניסתי ולא הצלחתי לעשות שעות פעילות

            היו כמה שינויים בזמן האחרון. אשמח שתבדוק כעת.

            אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
            אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

            R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • R
              R.E.T מערכות @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי R.E.T מערכות

              @מ-מ-פליישער
              אשמח להבין במה זה שונה מאתר smart ivr שפיתחת לכאורה שם יש הרבה יותר פונקציות ואפשרויות?
              סתם אני אומר פה בהקשר לכל המושג הזה שנקרא מרכזיה בימות המשיח אין כיום אתר פשוט ומובן לתפעל מרכזיה לשירות לקוחות, עד לפני שנה היה את זה שזה היה פיתוח של nbs תחת השרתים של ימות המשיח (כמו קליקי וכו'), אבל כידוע שהתמיכה בו הפסיקה וכהיום הוא בכלל לא עובד (למרות שאפשר עדיין להתקין שם מודולים והגדרות וכו' בפועל שום דבר לא נתפס במערכת), לכאורה זה חבל מאוד ואין לי מושג מה הטעם שהפסיקו לפתח אותו ולתמוך בו,
              ובאמת תצא מכאן קריאה להנהלת ימות המשיח שתעשה משהו בנידון או שתפתח משהו בדומה לזה (זה יכול להכניס הרבה מאוד לקוחות עסקיים שמחפשים מרכזיה פשוטה לתפעול וקלה להבנה), בהחלט אפשר לומר שהמרכזיה הזאת היא הייתה מודל להשראה החל מהעיצוב והנראות של האתר עד הפשטות של התפעול ושנמצאים שם כל ההגדרות הבסיסיות שצריכים בשביל מרכזיה (בין השאר זה כולל ממשק נפרד לנציגים, אפשרות להתחברות SIP, הוצאת שיחות ישר מהאתר, כולל אפשרות לקטלג כל שיחה אם היא טופלה או לחזור ללקוח יותר מאוחר וכו' וכו', וכן העניין של המעקב אחר השיחות בלייב ובדיקה לפי כל נציג כמה ענה וכו'), @מ-מ-פליישער לך כבר יש את התשתית לכל הסיפור הזה ונשמח אם תקח את הsmart ivr שלב אחד קדימה הן מהנראות של האתר והן מהפונקציות שעדיין מאוד חסרות שם כדוגמא sip שזה דבר מאוד נחוץ כדי להפעיל מרכזיה וכן ממשק לנציגים הוצאת שיחות מהאתר וכו' (הייתי אומר לך ממש לעבוד בצמוד למרכזיה של nbs - שהיא לענ"ד מושלמת),
              ושוב מכאן תצא הקריאה להנהלת @ימות-המשיח ולכל אחד שיכול לעזור בכך שיחזירו את התמיכה באתר המרכזיה שלהם, או לפחות יעמידו לכך אלטרנטיבה אחרת [אני מדבר שזה שווה להם לכאורה גם מבחינת ביזנעס ]

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון