הצגת נתוני דקות באתר הישן ? !!
-
-
@כבר-כאן טרי טרי...
https://f2.freeivr.co.il/topic/16697/סיכומי-דקות-באתר-הניהול/1
-
@כבר-כאן
רק מאיפה יש לך כל כך הרבה דקות...?
-
@כבר-כאן אתמול
-
@avrham כתב בהצגת נתוני דקות באתר הישן ? !!:
אתמול
שאפו ענק.
מה הרעיון בזה?
יש לכם שיכלולים נוספים, או שנצטרך 'לעלות' עליהם לבד...? -
@CUBASE כתב בהצגת נתוני דקות באתר הישן ? !!:
@כבר-כאן טרי טרי...
https://f2.freeivr.co.il/topic/16697/סיכומי-דקות-באתר-הניהול/1
למה 'גישתך נדחתה'? ככה לפחות אצלי.
הקישור אולי לא עובד, או מה? -
@פלוס כתב בהצגת נתוני דקות באתר הישן ? !!:
למה 'גישתך נדחתה'? ככה לפחות אצלי.
הקישור אולי לא עובד, או מה?זה היה קישור לפוסט שמישהו אחר כבר הספיק לכתוב על הנושא לפני שהשרשור הזה נפתח.
כנראה אותו אחד מחק את ההודעה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות