איך ניתן לשנות את כל המערכת בלי לפגוע בה למשך זמן?
-
אני מבצע שדרוג של כלל המערכת,
מוסיף שלוחות, משנה מיקומים ועוד, תפריטים חדשים, ועוד.
אני רוצה לעשות זאת במינימום זמן, כדי לא להפריע למאזינים.
איך ניתן לעשות זאת?
אודה לעצתכם. -
@קו-הרב-0 תשכפל את כל הקו לשלוחה פנימית לא נגישה,
שם תבצע את השינוים,
ואחרי זה תעביר את הקו המשודרג למאזינים -
@ivrפון
יש דרך פשוטה לשכפל את כל הקו? -
@רחל-מייק כתב באיך ניתן לשנות את כל המערכת בלי לפגוע בה למשך זמן?:
@ivrפון
יש דרך פשוטה לשכפל את כל הקו? -
@רחל-מייק יש את הפיתרון של @אביי-ורבא
ואפשר פשוט לשכפל את כל השלוחות הפנימיות מהתפריט הראשי אחת אחת,
יש את זה כשבוחרים בשלוחה באפשרויות הנוספות להעתיק את השלוחה -
@ivrפון כתב באיך ניתן לשנות את כל המערכת בלי לפגוע בה למשך זמן?:
ואפשר פשוט לשכפל את כל השלוחות הפנימיות מהתפריט הראשי אחת אחת
למה אחת אחת? באתר החדש אפשר לסמן את הכל בתיבת סימון העליונה ולהעתיק
-
@קו-הרב-0 אם אתה בונה את כל הקו מחדש, אז תבנה אותה בתוך שלוחה 100 או משהו שא"א להגיע אליו, ורק כשתגמור תעשה הפניה לפי מחוייג לשלוחה 100
-
@בוס כתב באיך ניתן לשנות את כל המערכת בלי לפגוע בה למשך זמן?:
ורק כשתגמור תעשה הפניה לפי מחוייג לשלוחה 100
כשיגמור פשוט ימחוק את כל השלוחות בקו, ויעתיק משלוחה 100 לתפריט הראשי
-
@אופיר צודק אני דיברתי על האתר הישן
-
@ivrפון גם בישן זה אפשרי (פשוט פחות מכירים את זה) לסמן את כל השלוחת בגרירה של העכבר (כמו שאתה מסמן הרבה קבצים במחשב) או לסמן אחד אחד עם העכבר כשהקונטרול לחוץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות