מה קרה לאחרונה בימות
-
אני מבין מאיפה מגיעה הביקורת שלך, אבל אני חושב שהיא לא נכונה.
פרסומים עלו אך ורק במערכות מסוג ווצאפון, או במערכות שמנהל המערכת הצטרף באופן אקטיבי. מבחינת התקנון ותנאי השירות מותר לנו להכניס פרסום גם בכל קווי המידע הקולי, אבל הדבר לא נעשה באופן חד צדדי בדיוק מהסיבה הזו.
לגבי הסיפור עם הוט מובייל, ראשית חשוב לומר שניסו לבצע אבחנה בין לקוחות עסקיים לבין לקוחוות של קווי מידע קולי לצורך השמעת ההודעה, כרגע אין מספיק נתונים כי לקוחות עסקיים רבים עושים שימוש בקווים ללא שום תשלום.
לקוחות שזוהו כעסקיים ולא קשורים לקווי המידע הקולי לא הושמעה אצלהם ההודעה, כאלו שהתפספסו ופנו הדבר טופל עבורם. יש דרכים ליצור קשר עם החברה מבלי לקטר בפורום.לגופם של דברים, ההודעה שהייתה במשך יום וחצי לחלק מהלקוחות בימות המשיח פעלה את פעולתה, ואיום משמעותי על תחום הפעילות של קווי המידע הקולי הוסר. וכתוצאה מכך ההודעה ירדה אתמול בלילה. אני חושב שיש חוסר הגינות בתלונות מצד לקוחות שבוחרים להנות מהמערכות בחינם לחלוטין (גם כשאין קש"ג) ולא פנו לשירות הלקוחות לשלם עבור המערכת שלהם לסימון שלה כמערכת עסקית. ימות המשיח לא מושלמת, והיה קושי באמת לבצע את האבחנה בין סוגי המערכות. אבל המהות לא השתנתה.
לגבי הודעות בנושא הקישורית, היו אין ספור הודעות במהלך השנים האחרונות שעדכנו על הרגולציה הממשמשת ובאה, כולל מודלי הכנסה חלופיים שפורסמו בניוזלטר. אני בטוח שאין אף משתמש פעיל בתחום שלא מכיר את הנושא שאין היום שום הכנסה מדקות.
היו כמה פרסומים בשנתיים האחרונות שהציעו למנהלי קווים להכניס את המערכות שלהם לפרויקט הפרסום תוך שצויין שמנהלי הקווים יקבלו חלק מההכנסה על הפרסומות.
הדברים הרלוונטיים ללקוחות - הלקוחות קיבלו עדכונים במהלך התקופה האחרונה, שאר הדברים שאין מדיניות מגובשת לחלוטין, אין עדיין מה להודיע. מנהלי הקווים והמאזינים ממשיכים להנות מהקווים בלי שדורשים מהם תשלום כרגע, ומבלי שיש לימות המשיח הכנסה. וכמובן שאף אחד לא ידרוש כסף בדיעבד.
מנהל קו שרוצה לקבל וודאות, יכול מעכשיו להצטרף לפרויקטים של תשלום לפטור מפרסומות, להצטרף למודל קבלת הכנסות מפרסום או להכניס את המערכת שלו לפרויקט הטואקאד, שבו הקו סגור רק לכאלו שרכשו את כרטיס ההאזנה והוא מקבל את חלקו כמו לפני הורדת הפעימה הראשונה של הקש"ג. מי שבחר שלא להצטרף לאף אחד מהמסלולים, וגם לא ביקשו ממנו שום תשלום (והוא למעשה מקבל שירות בחינם ללא כל מקור הכנסה) לא ברור על מה הוא מתלונן.
-
@ימות-המשיח מתלוננים על כך שלא מודיעים מראש, זה הכל.
הקו בחינם זה לא משהו שדחקו את ימות המשיח לפינה בשביל לקבל אותו, זו הצעה שלכם ודרך שלכם למשוך לקוחות, א"א להגיד זה בחינם אז אתם לא יכולים להתלונן...
כולם מודעים לכך שלימות המשיח אין הכנסה שוטפת מהקוים ומחפשים דרך אחרת להכנסה (הוט מובייל לא קשור לנושא כמובן), אבל יש קוים שהם עסקיים וכל השינויים האלו בהם גורמים רע מאוד לעסקים האלו (הטענה לא ידענו שזה לא עסקי לא עוזרת, כי אתם הרי יודעים שיש קוים שאתם לא מודעים שהם עסקיים והשינויים האלו עושים להם רע. וכן, אין ולא היתה שום דרישה לידע מה עסקי ומה לא, אף אחד לא חשב שזה מענין מישהו בשביל שיטרח לידע). וגם אם זה לא עסקי, הפרסומות לא תמיד מתאימות למגזר החרדי שאליהם אתם פונים.כל מה שביקשו זה שקיפות, אל תכניסו פרסומות בלי להודיע (תכניסו, אבל תודיעו), אל תעלו הודעות נגד חברה בלי להודיע. בקיצור אל תנהגו כלפינו הלקוחות כמו שלא היתם רוצים שינהגו כלפיכם אפילו אם אנחנו מקבלים שירות בחינם (למרות שזה לא קשור כיון שהפרסומות זה תשלום נפרד, וגם מי שמשלם על הקו סובל מהם).
-
-
@ימות-המשיח היו פה אנשים שטענו ובצדק
א. שבקוים למשל של בתי ספר חיידרים ות"ת עלו פרסומות לא מתאימות .
ב. שאנשים מחזיקים קו תוכן לשיעורי תורה ואנשים שמתקשרים בטוחים שהגיעו לקו נייעס כזה או אחר.
ג. שאין אופציה למתקשר לדלג על הפרסומת אני אישית חושב שאפשר לעשות שאחרי מספר שניות (3 או 4) ינתן אפשרות לדלג על הפרסומת בלחיצה על כל ספרה.
בתקווה להבנה. -
@ימות-המשיח אין לי מילים להודות לכם,
ואני שמח שכן קיבלתי תגובה,
אז ממש תודה -
@קו-המוסיקה יש הרבה שעדיין לא קיבלו
-
@א-תורת-מרן מבחינתי קיבלתי את התשובות שהייתי צריך
-
@ימות-המשיח כמו ש @עידו כתב לאף אחד אין טענה על זה שאתם מכניסים פרסומות כי ע"פ התקנון אכן מותר לכם
אבל למה לא להודיע לפני זה שמתחילים להכניס?
אולי היו הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם כדי שלא יקבלו פרסומות?
זה עשה הרבה פדיחות
תחשבו שניה על קו תורני ענק או קו מכירות גדול שמתקשרים אליו ופתאום שומעים משהו של בירה או משהו כזה - חושבים שמישהו השתלט לו על הקו...
וחוץ מזה אכן היה שהיו פרסומות שממש לא מתאימים להרבה מהאנשים שמשתמשים במערכות שלכםוגם לגבי מה שהיה עם הtss - היה תקלה ועל אף הדיונים הארוכים מאוד לא היה אף אחד מההנהלה שאפילו לא כתב מילה אחת הסבר מה קרה והאם ומתי הולך להסתדר משהו
שוב, יכול להיות שאף אחד לא חייב לנו כלום, אבל כחברה ללקוחות היה מתאים... -
@שמואל-ש כתב במה קרה לאחרונה בימות:
@ימות-המשיח כמו ש @עידו כתב לאף אחד אין טענה על זה שאתם מכניסים פרסומות כי ע"פ התקנון אכן מותר לכם
אבל למה לא להודיע לפני זה שמתחילים להכניס?
אולי היו הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם כדי שלא יקבלו פרסומות?
זה עשה הרבה פדיחות
תחשבו שניה על קו תורני ענק או קו מכירות גדול שמתקשרים אליו ופתאום שומעים משהו של בירה או משהו כזה - חושבים שמישהו השתלט לו על הקו...
וחוץ מזה אכן היה שהיו פרסומות שממש לא מתאימים להרבה מהאנשים שמשתמשים במערכות שלכםוגם לגבי מה שהיה עם הtss - היה תקלה ועל אף הדיונים הארוכים מאוד לא היה אף אחד מההנהלה שאפילו לא כתב מילה אחת הסבר מה קרה והאם ומתי הולך להסתדר משהו
שוב, יכול להיות שאף אחד לא חייב לנו כלום, אבל כחברה ללקוחות היה מתאים...@קו-המוסיקה על זה דיברתי
-
@א-תורת-מרן אהה... סליחה
-
@קו-המוסיקה תכל'ס אף אחד לא באמת יודע מה יהיה. כמה שאנחנו חווים אי ודאות, אצל ימות המשיח זה פי כמה. ענף מערכות התוכן נמצא בסכנה ממשית ומנסים למצוא פתרונות.
מציע לכולם לנשום נשימה עמוקה, לתת להם את הזמן לעשות את הבדיקות והנסיונות אם ואיך הקטע של הפרסומות עובד, ואז לפרסם הודעה מסודרת.
תחשבו על זה שכל עוד אין תוכנית מסודרת - אם היתה יוצאת הודעה לא ברורה היא היתה יוצרת נזק גדול יותר מאשר לא להוציא הודעה בכלל. הודעה בסגנון של "אין דמי קישוריות, יתכן ונכניס פרסומות או נגבה כסף על הקווים או נגבה כסף מהמאזינים על כל חיוג לקו" היתה גורמת להמון שאלות שאין אליהן עדיין תשובות ולעשרות אלפי אנשים לחוצים ומבולבלים.
זה תהליך מורכב מאוד עם הרבה משתנים שאי אפשר ליצור ברגע אחד. במיוחד שאין תיעוד מדויק מה יש בכל קו, כמה יחידות קונה כל לקוח ואיזה סגנון פרסומות מתאים לכל אחד וכו'
נמתין בסבלנות וניתן להם לעשות את העבודה של הניסוי וטעיה ליצור מודול כלכלי חלופי לקש"ג עד שתצא הודעה מסודרת, גם אם לפעמים יש לנו הפתעות ואי נעימויות באמצע התהליך. כולנו יושבים על הענף שלהם וחשוב שזה יתבצע בצורה מושכלת ולא מתוך לחץ שעלול להמיט כליון על כל הקווים. -
@oror053 ביטול דמי הקישוריות הוא לא הפתעה
-
@צדיק-תמים הם עסקו כל הזמן בלנסות לבטל/לדחות את הגזרה. עכשיו שאין מה לעשות אז עוברים לשלב הבא של לנסות ליצור משהו חדש. זו תקופה מעצבנת אבל אין מה לעשות. חייבים לתת להם את הזמן למצוא משהו שיוכל להמשיך את הקיום של הקווים.
-
@צדיק-תמים אני גם בהתחלה התעצבנתי אבל אחרי שדיברתי עם ההנהלה הבנתי שהכל עדיין בבניה וזה לא שיש איזו תוכנית ברורה שלא מגלים לנו עליה. פשוט מנסים.
-
@oror053 לא כשזה העסק שלך, לא היית רוצה להפוך את העסק והתדמית שלך לשפן נסיונות של אחרים, תעדיף לשלם את הכסף ולא להרוס הכל.
ועדיין לפני כאלו צעדים מן הראוי לעדכן את הלקוחות, גם אם הם חינמיים וגם אם הם לא, כי כמו שאמרנו כל ענין הפרסומות לא קשור בכלל למשלמים חודשי או לא.
-
@עידו לי נאמר שמי שמשלם 9.90 לא מקבל פרסומות
-
@oror053 לשאר לא נאמר, או שכן נאמר אבל מאוד מאוחר מידי.
-
@oror053
בא ניקח לדוגמה מוצר חינמי אחר "ג'ימייל"
רוב המשתמשים בעולם לא טורחים לחשוב למה מפנקים אותם עם מוצר טוב בחינם
מבחינתם גוגל עושים ערימות של כסף ואני מקבל מוצר בחינם.בא נניח ויום אחד גוגל נכנסים לצרות והAI משתלט על כל תחום החיפוש ואין להם איך לממן שרתים
ואז בבוקר בהיר משתמשים מגלים שלחתימה של המייל שלהם מתווסף פרסומות והנמענים מתעצבנים והולך שישו ושמחו....ואז מגיע הדוברות של גוגל ואומר אין לכם מה להתלונן זה מוצר חינמי ופרסמנו בעמוד שלנו בפייסבוק שאנחנו מתחילים לשלב פרסומות בצורה חכמה במוצרינו ומי שרוצה מוזמן לשדרג...
אז אולי בבית משפט גוגל ינצחו כי כשלחצת על אני מסכים לתנאי השירות היה איזה מילה שאני יודע שיתכן ויהיו עדכונים לתנאי המוצר, אבל מבחינת א ב של יחסי ציבור (לא מדבר על אנושיות) שולחים מייל ללקוחות ומעדכנים אותם על השינוי הדרמטי -
@sbb0799 זה קורה כל הזמן בהרבה פלטפורמות / אפליקציות / משחקים שהכל מתחיל בלי שום פרסומת ואז ביום אחד מתחילות פרסומות. מצוי מאוד. ואף אחד לא מודיע לפני.ואז נותנים לך לבחור אם לשלם או להיות עם פרסומות.
-
@oror053 כתב במה קרה לאחרונה בימות:
@sbb0799 זה קורה כל הזמן בהרבה פלטפורמות / אפליקציות / משחקים שהכל מתחיל בלי שום פרסומת ואז ביום אחד מתחילות פרסומות. מצוי מאוד. ואף אחד לא מודיע לפני.
פרסומת למשתמש זה סביר
אבל להזריק פרסומות במיילים שאני שולח לאחרים זה משהו אחר לגמריובעגה מקצועית כאן אנחנו מדברים על מוצר B2B2C לא B2C