• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    10
    111
    1312
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אA @565906 נערך לאחרונה על ידי

      @565906
      אתה יכול לשחק עם זה איך שאתה רוצה.
      הצינתוק נשלח מיד כשמנסה להיכנס לשיחה רק לפעמים יכול לקחת לו קצת זמן.
      אתה יכול לעשות שישלח צינתוק, ישמיע לו את ההודעה ואז ינסה להיכנס לשלוחה, כדי שהנציג יכנס לשיחה.
      אבל זה לא ככ משנה בגלל שבכל מקרה כשהשיחה ריקה הלקוח נכנס להמתנה עד שהנציג עונה לו ואם הנציג בשיחה הוא בכל מקרה לא יכול להיכנס ועובר להמתנה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ע
        עידו נערך לאחרונה על ידי

        בשלוחה 1 כתוב:

        יש להשתיק את הודעת המערכת M1338

        צ"ל M3338

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • נ
          נר יצחק @עידו נערך לאחרונה על ידי

          @עידו אין עניין להקפיץ נושא ישן

          ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ע
            עידו @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

            @נר-יצחק זה מדריך... (שאני במקרה השתמשתי בו אתמול והתברר שיש בו טעות...) מדריך נועד להיות רלוונטי כל הזמן לא רק ביום הכתיבה...
            מה זה משנה ממתי הוא? בגלל שהוא ישן הוא פחות רלוונטי?
            לא חייבים לקפוץ על כל דבר. במיוחד שגם לפני שלושה חודשים השתמשו בו.

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ע
              עידו @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

              @נר-יצחק דוקא התכוונתי לפרסם שעשיתי עמוד שפותח לך בקו כזה מודול, די לפי ההגדרות ש @אA הביא כאן.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע
                עידו נערך לאחרונה על ידי

                @אA כדאי גם להוסיף בשלוחה 91 (כמדומני) ביטול אפשרויות מקשים במהלך ההשמעה, כדי שהלקוח לא ישמע "שיחתך חשובה לנו" ואז ילחץ כוכבית ויכנס לניהול ההשמעה... או יעבור לקובץ הבא...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ
                  פנסאים נערך לאחרונה על ידי פנסאים

                  איך אני מנתק אותו מרחוק...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אA @עידו נערך לאחרונה על ידי

                    @עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                    שאני במקרה השתמשתי בו אתמול והתברר שיש בו טעות...

                    אשמח לדעת מהי הטעות ולתקן.

                    @עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                    כדאי גם להוסיף בשלוחה 91 (כמדומני) ביטול אפשרויות מקשים במהלך ההשמעה, כדי שהלקוח לא ישמע "שיחתך חשובה לנו" ואז ילחץ כוכבית ויכנס לניהול ההשמעה... או יעבור לקובץ הבא...

                    תודה על הארה.
                    אני הוסיף את זה בל"נ.

                    @פנסאים כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                    איך אני מנתק אותו מרחוק...

                    אשמח אם תרחיב, מה אתה צריך?

                    פ ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ
                      פנסאים @אA נערך לאחרונה על ידי

                      @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                      מה אתה צריך?

                      כשאני מסיים איתו את השיחה ואני מנתק או מחכה שאני יוכל לענות להבא בתור
                      זה לא מתנתק, אז איך אני מנתק לו את השיחה....

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אA @פנסאים נערך לאחרונה על ידי אA

                        @פנסאים
                        תגדיר שבסיום השידור יעבור לשלוחה לניתוק השיחה.(רק אם אתה מתכנן לצאת באמצע שיחה ולהשאיר אותו להמתנה, אז יתכן וזה ינתק אותו,אא"כ תגדיר אפשרות לצאת בהקשה על 8, צריך לבדוק...).
                        אבל בדרך כלל, אדם רגיל אמור לנתק.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פ
                          פנסאים נערך לאחרונה על ידי פנסאים

                          @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                          @פנסאים

                          תגדיר שבסיום השידור יעבור לשלוחה לניתוק השיחה.

                          איך?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אA @פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                            @פנסאים
                            ללחוץ על האדום...

                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פ
                              פנסאים @אA נערך לאחרונה על ידי

                              @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                              @פנסאים
                              ללחוץ על האדום...

                              ?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אA @פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                                @פנסאים
                                שאלת איך אדם רגיל אמור לנתק בסיום השיחה עם הנציג, ועניתי ע"י לחיצה על הכפתור האדום שבצד שמאל למעלה בטלפון...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פ
                                  פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                                  @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                  שאלת איך אדם רגיל אמור לנתק בסיום השיחה עם הנציג, ועניתי ע"י לחיצה על הכפתור האדום שבצד שמאל למעלה בטלפון...

                                  התבלבלתי בציטוט

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פ
                                    פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                                    כאילו להגדיר שבלחיצת המנהל על 8 מסתיים השידור

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אA @פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                                      @פנסאים
                                      בלחיצה על * 8 במהלך השידור המנהל יוצא מהשידור והמאזין עובר להמתנה.

                                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פ
                                        פנסאים @אA נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                        @פנסאים
                                        בלחיצה על * 8 במהלך השידור המנהל יוצא מהשידור והמאזין עובר להמתנה.

                                        זה לא עוזר

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • פ
                                          פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                                          גם כשאני מנתק זה קורה..

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א
                                            אA @פנסאים נערך לאחרונה על ידי אA

                                            @פנסאים
                                            אתה לא יוצא מהחדר?
                                            https://f2.freeivr.co.il/post/48997

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון