• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    10
    111
    1312
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 5
      565906 @CUBASE נערך לאחרונה על ידי

      @CUBASE תודה רבה!!!
      יש דרך לעשות הוצאת שיחות למספר כלשהו באותה צורה? כלומר אם אני רוצה לחזור למספר שחייג לשירות הלקוחות בלי עלות יחידות?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • א
        אA @565906 נערך לאחרונה על ידי אA

        @565906
        אין כזו אפשרות.
        אתה יכול להשמיע לו שאם ברצונו לקבל שיחה חוזרת שירשם לקבלת צינתוק ואז בעצם לשלוח לו צינתוק וכשהוא יחזור הוא יועבר לשיחה, הבעיה היא שא"א לבטל את ההודעה של ניהול קבלת צינתוקים (אולי בשרות הלקוחות יסכימו), וכן שלבסוף הוא זה שיחזור אחרי שיקבל צינתוק, ואם הוא לא יענה...
        אפשר שהמערכת תרשום את המספר שלו ולחזור אליו מטלפון פרטי.

        5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 5
          565906 @אA נערך לאחרונה על ידי

          @אA דבר ראשון תודה רבה!!!
          תכל'ס אני עכשיו עדיין באמצע בדיקות על המערכת,
          ומשום מה כשהנציג עסוק עם מישהו בקו, אז לקוח נוסף שמנסה לחייג שומע את התפריט של השארת הודעה או המשך המתנה שאז מופנה לשלוחה 91,
          הבעיה היא שבערך דקה אחרי ששומע את המנגינה זה חוזר לתפריט של השארת הודעה או המשך המתנה והנציג כן מקבל צינתוק כשהלקוח מקיש המתנה לנציג. אבל הלקוח מוחזר לשלוחה 91 שוב!!
          מה יכול להיות הבעיה אצלי?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אA @565906 נערך לאחרונה על ידי אA

            @565906
            אני ננתי קובץ של מנגינה במשך דקה כשלאחמ הלקוח חוזר לשלוחה של השיחה ומנסה להיכנס שוב.
            במידה והנציג עדיין בשיחה הוא מקבל צינתוק שמבהיר לו שיש לקוח שמחכה, ואז הלוקח ממשיך לתפריט הנל וחוזר להמתנה.
            לאחר דקה הוא שוב חוזר לנסות ולהיכנס וחוזר חלילה.
            לדעתי הצינתוק שנשלח לנציג הגיע בזמן שהלקוח הקיש על המתנה אבל זה הוא בעצם הופעל עוד קודם שהלקוח שמע את התפריט.

            5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 5
              565906 @אA נערך לאחרונה על ידי

              @אA כלומר? הצינתוק מגיע לפני התפריט? והנציג צריך לחזור לענות לו לפני שעולה התפריט או תוך כדי אבל לא אחרי ההקשה?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אA @565906 נערך לאחרונה על ידי

                @565906
                הנציג יוכל לענות לפני שעובר לתפריט, אבל אחרי שעבר לתפריט הוא יאלץ לחכות עד שהלקוח ישמע את התפריט, יחכה עד סוף הקובץ שמושמע לו ואז הוא יכנס אליו לשיחה.

                5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 5
                  565906 @אA נערך לאחרונה על ידי

                  @אA אז מה העניין בתפריט? רק בשביל השארת הודעה?
                  לכאורה עדיף שלא יקיש 1 להמשך המתנה, אלא רק 2 למעבר להשארת הודעה ושההודעה תהיה קצת יותר ארוכה..?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אA @565906 נערך לאחרונה על ידי

                    @565906
                    אתה יכול לשחק עם זה איך שאתה רוצה.
                    הצינתוק נשלח מיד כשמנסה להיכנס לשיחה רק לפעמים יכול לקחת לו קצת זמן.
                    אתה יכול לעשות שישלח צינתוק, ישמיע לו את ההודעה ואז ינסה להיכנס לשלוחה, כדי שהנציג יכנס לשיחה.
                    אבל זה לא ככ משנה בגלל שבכל מקרה כשהשיחה ריקה הלקוח נכנס להמתנה עד שהנציג עונה לו ואם הנציג בשיחה הוא בכל מקרה לא יכול להיכנס ועובר להמתנה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ע
                      עידו נערך לאחרונה על ידי

                      בשלוחה 1 כתוב:

                      יש להשתיק את הודעת המערכת M1338

                      צ"ל M3338

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • נ
                        נר יצחק @עידו נערך לאחרונה על ידי

                        @עידו אין עניין להקפיץ נושא ישן

                        ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ע
                          עידו @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                          @נר-יצחק זה מדריך... (שאני במקרה השתמשתי בו אתמול והתברר שיש בו טעות...) מדריך נועד להיות רלוונטי כל הזמן לא רק ביום הכתיבה...
                          מה זה משנה ממתי הוא? בגלל שהוא ישן הוא פחות רלוונטי?
                          לא חייבים לקפוץ על כל דבר. במיוחד שגם לפני שלושה חודשים השתמשו בו.

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ע
                            עידו @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                            @נר-יצחק דוקא התכוונתי לפרסם שעשיתי עמוד שפותח לך בקו כזה מודול, די לפי ההגדרות ש @אA הביא כאן.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ע
                              עידו נערך לאחרונה על ידי

                              @אA כדאי גם להוסיף בשלוחה 91 (כמדומני) ביטול אפשרויות מקשים במהלך ההשמעה, כדי שהלקוח לא ישמע "שיחתך חשובה לנו" ואז ילחץ כוכבית ויכנס לניהול ההשמעה... או יעבור לקובץ הבא...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פ
                                פנסאים נערך לאחרונה על ידי פנסאים

                                איך אני מנתק אותו מרחוק...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אA @עידו נערך לאחרונה על ידי

                                  @עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                  שאני במקרה השתמשתי בו אתמול והתברר שיש בו טעות...

                                  אשמח לדעת מהי הטעות ולתקן.

                                  @עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                  כדאי גם להוסיף בשלוחה 91 (כמדומני) ביטול אפשרויות מקשים במהלך ההשמעה, כדי שהלקוח לא ישמע "שיחתך חשובה לנו" ואז ילחץ כוכבית ויכנס לניהול ההשמעה... או יעבור לקובץ הבא...

                                  תודה על הארה.
                                  אני הוסיף את זה בל"נ.

                                  @פנסאים כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                  איך אני מנתק אותו מרחוק...

                                  אשמח אם תרחיב, מה אתה צריך?

                                  פ ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פ
                                    פנסאים @אA נערך לאחרונה על ידי

                                    @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                    מה אתה צריך?

                                    כשאני מסיים איתו את השיחה ואני מנתק או מחכה שאני יוכל לענות להבא בתור
                                    זה לא מתנתק, אז איך אני מנתק לו את השיחה....

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אA @פנסאים נערך לאחרונה על ידי אA

                                      @פנסאים
                                      תגדיר שבסיום השידור יעבור לשלוחה לניתוק השיחה.(רק אם אתה מתכנן לצאת באמצע שיחה ולהשאיר אותו להמתנה, אז יתכן וזה ינתק אותו,אא"כ תגדיר אפשרות לצאת בהקשה על 8, צריך לבדוק...).
                                      אבל בדרך כלל, אדם רגיל אמור לנתק.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פ
                                        פנסאים נערך לאחרונה על ידי פנסאים

                                        @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                        @פנסאים

                                        תגדיר שבסיום השידור יעבור לשלוחה לניתוק השיחה.

                                        איך?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א
                                          אA @פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                                          @פנסאים
                                          ללחוץ על האדום...

                                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • פ
                                            פנסאים @אA נערך לאחרונה על ידי

                                            @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                            @פנסאים
                                            ללחוץ על האדום...

                                            ?

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון