תגמול על הפרסומות
-
אז כולנו יודעים על כל הנושא של הפירסומות וכו
האם למשהו כאן יש מידע כמה באמת מנהל קו מכניס עבור כל פירסומת?
זה חשוב לי מאוד -
@קו-המוסיקה איך שהבנתי בשירות לקוחות וכל מה ששולח מייל הם רושמים אותו לרשימת תפוצה מסוימת שברגע שזה יהיה מוכן כל הקטע עם הפרסומות יקבל דומה להסבר בדיוק הכל כאילו כולל הכל כל הפרטים
-
@טנטפון אז זה אומר כרגע הם משמיעים לי פרסומות בקו
ובכלל אין לי אופציה לקבל תגמול?
כי אם כן הכל מובן כי פניתי לימות כמה פעמים והם כל פעם אמרו לי לשלוח פרטים
ושלחתי ומעולם לא הגיבו לי על זה
ואני די כועס שהם סמים לי פרסומות ואני לא מצליח כרגע לקבל אגורה על זה
ויש לי קו שהוא יחסית די גדול
אם למשהו יש עוד פרטים אני אשמח לדעת -
@קו-המוסיקה זה מה שאני יודע וגם כווולם יעודים כרגע
-
@קו-המוסיקה אם זה כל כך חשוב לך - אתה יכול לשלם 9.9 בחודש ויבטלו לך את זה
אתה אפילו לא צריך לשלוח מייל (ולהמתין...)!את השירות הזה עושים גם שבמענה אנושי... מיד...
לדעתי, מומלץ!כשיהיה משתלם להכניס פרסומות - פשוט תבטל...
-
@y6714453 תשמע בסופו של יום יש לי מספיק הוצאות כרגע,
וכמעט 0 הכנסות,
אז אין לי תקציב לשלם 10 עכשיו כל חודש על הסיפור הזה
כי מספיק שאני לא מרוויח אני לא רוצה להפסיד -
צודק לגמרי... וזה מבאס הרבה מנהלי קוים שעכשיו גם אין קישורית וגם יש פרסומות...
ועכשיו גם יש פרסומות על זה שיש פרסומות...לדעתי -
זה מאוד תלוי מה התוכן של הקו שלך (אולי קו מוסיקה?) אם זה קו הכרחי למאזין ולא משנה מה, הוא ימשיך להאזין כמו למשל קו של איזה מוסד וכדומה, או קו שאין עוד כמוהו... אז באמת לכאורה המאזינים יישארו גם עם הפרסומות...אבל אני חושב שאם אתה רוצה לשמור על קו ברמה אז רצוי להסיר את הפרסומות בכל מחיר לדעתי זה יגרום להרבה מאזינים להישאר חלק מהקו... בעיקר במקרה שהקו הוא אמור להיות חוויתי למאזין - כמו קווי חדשות / תכנים / שיווק / וכדו'... שאם המאזינים לא יהנו מהקו - הם יאזינו פחות...
ואז כשיהיה תגמול (שכנראה יגיע מתישהו), לא תצטרך לאסוף אותם שוב...
חוץ מזה, אולי שווה לבדוק איפה אפשר לצמצם הוצאות אחרות בקו, כדי לכסות את העלות של הורדת הפרסומות. – נגיד, במקום קריינות בתשלום בגרסה נוחה, לגרסה חינמית קצת פחות נוחה. זה יכול להיות עדיף בהרבה מפרסומות שמבריחות מאזינים.
מה דעתך?