רעיון למודול API חדש
-
@טנטפון מה המייל שלך?
-
-
@טנטפון שלחתי
-
@טנטפון כתב ברעיון למודול API חדש:
שלום רציתי לישאול את מישתמשי הפורום אולי יש אזה מודול שדרוש פיתוח קשה לימצו רעיונות למודולים חדשים
נראה לי שלא צריך לחשוב הרבה, פשוט כך מכאן רעיונות
. יש שם הרבה מודולים ישנים שהפסיקו לעבוד
ואתה יכול לעורר אותם לתחיה
@תפארת-יעקבב יש את המודולים של @טנטפון פה הם מעודכנים? -
@R-E-T-מערכות אני משתגע אולי תיבחר מישם מודול שהכי ניצרך
-
@טנטפון
זה לא עובד....
הוספת זיהוי ספיישל דרך הטלפון
אולי תבדוק במודלים שכבר פיתחת שהכל עובד... -
-
@י-ע מהתאי בדקתה
-
@CUBASE זה קים כתוב חזר לפעול
-
@טנטפון זה חזר לפעול לפני שנתיים, היום זה לא עובד..
-
@טנטפון כתב ברעיון למודול API חדש:
קים כתוב חזר לפעול
הרגע
הוא אומר לי לא הקשתם את מינימום הספרות.... -
@R-E-T-מערכות כתב ברעיון למודול API חדש:
@תפארת-יעקבב יש את המודולים של @טנטפון פה הם מעודכנים?
כן בהחלט גם עדכנתי את הsms וwhatsapp האחרונים שהוא עשה
זה מעודכן לכ"ה אב תשפה (אני תמיד כותב בתחילת הפוסט למתי זה מעודכן) -
@י-ע מה הקשר לספרות זה מעבר למערכת אחרת שבמערכת אחרת עושים שלוחה של חזרה למערכת מימנה הגיעו מה הקשר הקשות
-
@טנטפון אני חושב ש @י-ע התכוון למודול שלך של הוספת זיהוי ספיישל
-
@CUBASE נכון היום בבוקר סידרתי את הבאג
-
@CUBASE בחרתי במיקלדת https://f2.freeivr.co.il/post/156576
-
-
@CUBASE זה מקלדת כמו שהיה של עזר פון בסוף זה מבקש לאן לעלות במקום להתבכיין תיכנס
-
@טנטפון אני לא אתחיל לבדוק עכשיו כל מודול לפני שאדע אם אני בכלל צריך אותו, אז אין סיבה שאני אדע מה המודול עושה אם לא תגיד.
-
@טנטפון
המודל שלך של זיהוי ספיישל עובד???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות