• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    37
    440
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב
      בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

      @פלמנמוני כשאין נציגים זמינים זה משמיע הודעה "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית" אני רוצה להחליף את ההודעה הזאת בהודעה שאני יעלה, הבעיה שההודעה שיש כברירת מחדל לא מופיע ברשימת הודעות בשלוחה, איך אני יכול בכל זאת להחליף את זה?

      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ
        פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

        @בניית-אתרים זה מספר ההודעה של זה - M1460, תעלה הודעה אחרת עם שם זה.

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב
          בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

          @פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
          חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון

          י פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יהודה צ. כ. @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

            @בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

            @פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
            חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון

            שיחייג מהוירטואל פלוס שוב למערכת (כדי לבטל את הזיהוי) , ומשם לשלוחת ניתוביה.

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ב
              בניית אתרים @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יהודה צ. כ. @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                @בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                @יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?

                הדרכה מפורטת

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ
                  פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                  @בניית-אתרים אפרט יותר את התגובה של @יהודה-צ-כ
                  תגדיר בשלוחה 3

                  type=add_id_to_list
                  add_id_to_list_location_list=/3/1/ext
                  add_id_to_list_value_type=EnterID
                  add_id_to_list_key=private_did_admin
                  add_id_to_list_value_change=yes
                  add_id_to_list_end_goto=1
                  

                  בשלוחה 3/1 תגדיר

                  type=private_did
                  private_did_admin=00
                  RecordCall=No
                  

                  כעת יוכל הנציג לחייג לכל אחד עם זיהוי המערכת, בתשלום יחידות.
                  ע"מ לחסוך את התשלום יש להמשיך:

                  צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו

                  1=המספר של הקו שלך
                  

                  כעת תגדיר בשלוחה הראשית הפניה לפי מחייג שאם המספר של הקו עצמו מתקשר הוא מופנה לשלוחה 0000, למשל, ותגדיר בשלוחה ההיא

                  type=nitoviya
                  

                  כעת מיד שהנציג נכנס הוא יקיש 1 וסולמית, ואז את מספר הפלאפון

                  ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ב
                    בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                    @פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו
                    1=המספר של הקו שלך

                    דבר ראשון לא הבנתי מה זה עושה, דבר שני כשהנציג נכנס למערכת וישר מקיש 1 סולמית זה לא עובד, הוא צריך להכנס לשלוחה 3 ואז לעשות חיוג מקוצר למספר של המערכת ואז אני מפנה אותו ישר לניתוביה,יש אפשרות לעשות שהוא מקיש 1 סולמית וזה עושה לו את המספר הוירטואלי וישר מפנה לניתוביה?

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • C
                      CUBASE @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                      @בניית-אחרי שאתה מגדיר פעם אחת את החיוג מקוצר לחיוג לניתוביה, זה נשאר גם לנציגים האחרים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ב
                        בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                        @פלמנמוני

                        type=queue
                        title=מעבר לנציג
                        queue_end_no_members_goto=/7
                        queue_timeout=30
                        queue_end_timeout_goto=/7
                        queue_answer_tfr=yes
                        

                        שאלה 1) הגדרתי את זה בשלוחה למעבר לנציג הבעיה שכשעובר הזמן ואין מענה הלקוח אמור לעבור לשלוחה 7 שם הפרטים שלו עוברים לטלגרם אוטמטי והוא אמור לשמוע הודעה הבעיה שהפרטים נשלחים לטלגרם והוא לא שומע את ההודעה, אני צריך להשמיע לו הודעה כלשהיא, איך אני מסדר את זה?
                        שאלה 2) האם יש אפשרות שכשהוא עובר לנציג אז הנציג יראה את המספר של הקו ולא של הלקוח אבל בלי שהלקוח יצטרך לעשות משהו בשביל זה ושעדיין ישלח לטלגרם המספר של הלקוח

                        ב פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ב
                          בניית אתרים @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                          @פלמנמוני שאלה 1 הסתדרתי אני צריך תשובה לשאלה 2 ויש לי עוד שאלה, עשיתי שלוחה ששומעים שם הודעה ואז זה מפנה לשלוחה אחרת, הבעיה שלוקח זמן מאז שההקלטה מסתיימת עד שהוא עובר לשלוחה הבאה וזה קורה לי בכל הפנייה, יש איזה דרך לזרז את זה? זה פשוט פוגע בחווית משתמש, יש איזה 7 שניות שהוא לא שומע כלום ולא יודע מה לעשות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פ
                            פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

                            @בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                            שאלה 2) האם יש אפשרות שכשהוא עובר לנציג אז הנציג יראה את המספר של הקו ולא של הלקוח אבל בלי שהלקוח יצטרך לעשות משהו בשביל זה ושעדיין ישלח לטלגרם המספר של הלקוח

                            תגדיר את זה בשלוחה של התור

                            queue_caller_id=customer_did
                            

                            @בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                            יש איזה דרך לזרז את זה?

                            זה לא אמור לקרות באופן סדיר אלא רק כשיש איטיות בשרתי ימות, אם זה קורה באופן תמידי ואף פעם לא מדלג על זה תעלה לפה את ההגדרות משתי השלוחות

                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ב
                              בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                              @פלמנמוני תודה על המענה.
                              עוד שאלה, איך אני עושה שכשנציג ענה ללקוח אז זה ישלח הודעה לטלגרם? אבל רק אם הוא ענה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון