נפתר דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים
-
@פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון -
@בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרוןשיחייג מהוירטואל פלוס שוב למערכת (כדי לבטל את הזיהוי) , ומשם לשלוחת ניתוביה.
-
@יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?
-
@בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?
-
@בניית-אתרים אפרט יותר את התגובה של @יהודה-צ-כ
תגדיר בשלוחה 3type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/3/1/ext add_id_to_list_value_type=EnterID add_id_to_list_key=private_did_admin add_id_to_list_value_change=yes add_id_to_list_end_goto=1
בשלוחה 3/1 תגדיר
type=private_did private_did_admin=00 RecordCall=No
כעת יוכל הנציג לחייג לכל אחד עם זיהוי המערכת, בתשלום יחידות.
ע"מ לחסוך את התשלום יש להמשיך:צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם
PrivateDIDSpeedDial.ini
ותכניס בו1=המספר של הקו שלך
כעת תגדיר בשלוחה הראשית הפניה לפי מחייג שאם המספר של הקו עצמו מתקשר הוא מופנה לשלוחה 0000, למשל, ותגדיר בשלוחה ההיא
type=nitoviya
כעת מיד שהנציג נכנס הוא יקיש 1 וסולמית, ואז את מספר הפלאפון
-
@פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו
1=המספר של הקו שלךדבר ראשון לא הבנתי מה זה עושה, דבר שני כשהנציג נכנס למערכת וישר מקיש 1 סולמית זה לא עובד, הוא צריך להכנס לשלוחה 3 ואז לעשות חיוג מקוצר למספר של המערכת ואז אני מפנה אותו ישר לניתוביה,יש אפשרות לעשות שהוא מקיש 1 סולמית וזה עושה לו את המספר הוירטואלי וישר מפנה לניתוביה?
-
@בניית-אחרי שאתה מגדיר פעם אחת את החיוג מקוצר לחיוג לניתוביה, זה נשאר גם לנציגים האחרים
-
type=queue title=מעבר לנציג queue_end_no_members_goto=/7 queue_timeout=30 queue_end_timeout_goto=/7 queue_answer_tfr=yes
שאלה 1) הגדרתי את זה בשלוחה למעבר לנציג הבעיה שכשעובר הזמן ואין מענה הלקוח אמור לעבור לשלוחה 7 שם הפרטים שלו עוברים לטלגרם אוטמטי והוא אמור לשמוע הודעה הבעיה שהפרטים נשלחים לטלגרם והוא לא שומע את ההודעה, אני צריך להשמיע לו הודעה כלשהיא, איך אני מסדר את זה?
שאלה 2) האם יש אפשרות שכשהוא עובר לנציג אז הנציג יראה את המספר של הקו ולא של הלקוח אבל בלי שהלקוח יצטרך לעשות משהו בשביל זה ושעדיין ישלח לטלגרם המספר של הלקוח -
@פלמנמוני שאלה 1 הסתדרתי אני צריך תשובה לשאלה 2 ויש לי עוד שאלה, עשיתי שלוחה ששומעים שם הודעה ואז זה מפנה לשלוחה אחרת, הבעיה שלוקח זמן מאז שההקלטה מסתיימת עד שהוא עובר לשלוחה הבאה וזה קורה לי בכל הפנייה, יש איזה דרך לזרז את זה? זה פשוט פוגע בחווית משתמש, יש איזה 7 שניות שהוא לא שומע כלום ולא יודע מה לעשות
-
@בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
שאלה 2) האם יש אפשרות שכשהוא עובר לנציג אז הנציג יראה את המספר של הקו ולא של הלקוח אבל בלי שהלקוח יצטרך לעשות משהו בשביל זה ושעדיין ישלח לטלגרם המספר של הלקוח
תגדיר את זה בשלוחה של התור
queue_caller_id=customer_did
@בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
יש איזה דרך לזרז את זה?
זה לא אמור לקרות באופן סדיר אלא רק כשיש איטיות בשרתי ימות, אם זה קורה באופן תמידי ואף פעם לא מדלג על זה תעלה לפה את ההגדרות משתי השלוחות
-
@פלמנמוני תודה על המענה.
עוד שאלה, איך אני עושה שכשנציג ענה ללקוח אז זה ישלח הודעה לטלגרם? אבל רק אם הוא ענה