• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    api_key לא עובד לשלוח SMS

    פורום מפתחים API
    apikey
    6
    14
    71
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      הלי @HTML נערך לאחרונה על ידי

      @HTML אני לא אוהב סתם להגיב
      אני חייב לומר לך משהו
      הבינה מלאכותית שלך מעולה
      באמת
      אוקי??
      עכשיו מבלי קשר לאמור בדקת לפני שהעלית את הפוסט שלך האם יש שם בכלל תשובה על השאלה שהוא שאל
      חוץ מהרבה מלל וידע ידוע ומפורסם לא ראיתי שם משהו מיוחד (סליחה אם אני מדבר בוטה מדי אבל אני מבקש בסך הכל להשתמש בבינה אנושית ולא רק במלאכותית)
      על מה נזעקתי
      שים לב הוא שאל

      @mn כתב בapi_key לא עובד לשלוח SMS:

      אני מנסה לשלוח SMS עם api_key

      בכל התגובה שלך לא ראיתי אזכור אפילו של הנושא הזה
      אני מצטט

      @HTML כתב בapi_key לא עובד לשלוח SMS:

      @mn כתב בapi_key לא עובד לשלוח SMS:

      אני מנסה לשלוח SMS עם api_key ואני מקבל שגיאה IllegalStateException(session token is required)
      זה מה שאני שולח לhttps://www.call2all.co.il/ym/api/SendSms
      {
      "token":"eW10.apik_..................................",
      "message":"סמס טסט",
      "phones":"972000000000"
      }

      השגיאה מצביעה על כך שהמערכת אינה מקבלת את הפורמט של ה"טוקן" ששלחת כ"טוקן סשן" חוקי לצורך ביצוע הפעולה.
      בממשק ה-API, נדרש פרמטר token בכל בקשה. ישנן שתי דרכים עיקריות ליצור טוקן סשן חוקי:

      1. שימוש בשם משתמש וסיסמת ניהול: הדרך הנפוצה והפשוטה ביותר היא להשתמש בפורמט username:password, כלומר, מספר המערכת שלך ואחריו נקודתיים ולאחר מכן סיסמת הניהול.
        ◦ לדוגמה, אם מספר המערכת הוא 0771234567 והסיסמה היא 1234, הטוקן שצריך להישלח הוא: 0771234567:1234.
      2. שימוש בפקודת Login: ניתן לבצע התחברות למערכת באמצעות הפקודה Login, ואז השרת יחזיר טוקן סשן ייחודי. טוקן זה תקף בדרך כלל למשך 30 או 60 דקות, כל עוד מתבצעות שיחות/פעולות, ויש להשתמש בו בכל הפקודות הבאות כדי להימנע מבקשת התחברות נוספת.
        פתרון מומלץ: כדי לעקוף את השגיאה, נסה לשנות את ערך ה-token שאתה שולח לפורמט של מספר מערכת וסיסמת ניהול:
        {
        "token":"[מספר מערכת]:[סיסמת ניהול]",
        "message":"סמס טסט",
        "phones":"972000000000"
        }
        חשוב לוודא שאתה משתמש בסיסמת הניהול של המערכת שלך.
        לגבי שאר הפרמטרים ששלחת: הפקודה SendSms דורשת את הפרמטרים token, message (תוכן ההודעה) ו-phones (מספרי הנמענים). הפורמט של phones אמור להיות מחרוזת של מספרי טלפון, מופרדים על ידי נקודתיים, או ציון רשימת תפוצה באמצעות tpl:X. המספר הבודד שסיפקת ("972000000000") נראה תקין כשהוא מועבר כמחרוזת אחת.

      והיות ואתה ביארת שאתה משתמש בבינה מלאכותית לכתיבת תשובות כתבתי מה שכתבתי
      השתדלתי לכתוב בצורה העדינה ביותר
      אני שב ומצהיר שאין לי שום דבר נגדך ואני דווקא נהנה מהפיתוחים שלך ומתנצל אם זה נשמע אחרת

      H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • H
        HTML מורחק @הלי נערך לאחרונה על ידי

        @הלי צודק שכחתי לומר לבינה המלאכותית את הכותרת!😧 😧

        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -2
        • ע
          עידו @mn נערך לאחרונה על ידי

          @mn עד כמה שהבנתי פשוט הטוקן לא עובד עדיין עם שליחת אסמסים... אבל אולי כבר שינו את זה כדאי לבדוק.

          M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • H
            HTML מורחק @HTML נערך לאחרונה על ידי

            @HTML תיקון!
            אני מבין שאתה מנסה לשלוח SMS באמצעות פקודת SendSms ב-API של ימות המשיח, ואתה מקבל את השגיאה: "IllegalStateException(session token is required)". שגיאה זו מצביעה לרוב על כך שהמערכת לא זיהתה את ה-token שסיפקת כ-token סשן פעיל ותקף.
            כדי לבצע פעולות דרך ממשק ה-API (כמו שליחת SMS), חובה לספק פרמטר token תקין בכל בקשה שאתה שולח לשרת.
            אפשרויות הזיהוי עבור ה-Token
            ישנן שתי דרכים עיקריות לספק את פרמטר ה-token בבקשת ה-API:

            1. טוקן סשן שנוצר על ידי פקודת Login: ניתן להתחבר למערכת באמצעות פקודת Login המשתמשת בשם המשתמש (מספר המערכת) ובסיסמת הניהול (password), והתגובה מהשרת תחזיר טוקן ייחודי. טוקן זה תקף לפרק זמן מוגבל (בדרך כלל הוא עשוי לפוג לאחר 30 או 60 דקות אם לא מתבצעת פעילות).
            2. שימוש ישיר במספר מערכת וסיסמת ניהול: זוהי דרך נוספת, ופשוטה יותר, ליצירת טוקן "on the fly" ללא צורך לבקש Login מראש. במקרה זה, אתה מעביר את פרמטר ה-token בפורמט של מספר המערכת:סיסמת הניהול (username:password).
              הבעיה עם ה-Token שסופק
              הפורמט שציינת בבקשתך (eW10.apik_...) אינו תואם לפורמטים המוכרים של טוקן סשן שנוצר מראש או לפורמט username:password.
              ההמלצה שלי היא שתשתמש בפורמט המזהה השני, שהוא אמין במיוחד לצורך הפעלת פקודות API חד פעמיות כגון SendSms:
              עליך להחליף את ערך ה-token ששלחת לפורמט הבא: \text{"token":"[מספר מערכת]:[סיסמת ניהול]"} לדוגמה, אם מספר המערכת הוא 0771234567 והסיסמה היא 1234, הבקשה צריכה להיראות כך:
              "token":"0771234567:1234",
              "message":"סמס טסט",
              "phones":"972000000000"
              שים לב כי אם אינך משתמש בטוקן סשן שנוצר בפקודת Login, ודא שהיחס בין שם המשתמש לסיסמה (בפורמט username:password) נכון, ושהסיסמה המועברת היא אכן סיסמת הניהול של המערכת שלך.
              הערה על פקודת SendSms
              הפרמטרים הנדרשים לפקודת SendSms הם: token, message (תוכן ההודעה) ו-phones (הנמענים). הבקשה שלך נראית נכונה מבחינת הפרמטרים, והבעיה ככל הנראה נובעת אך ורק מזיהוי לא תקין של ה-token. אם אתה מעוניין לשלוח לכמה נמענים בבת אחת, יש להפריד בין המספרים באמצעות נקודתיים (:) בתוך פרמטר ה-phones.
              אם עדיין נתקלת בבעיה לאחר תיקון הפורמט, ייתכן שישנה בעיה אחרת, אך השלב הראשון הוא לוודא שהטוקן מאומת כהלכה.
              (יתכן מה ש- @עידו אמר)
            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -3
            • M
              mn @עידו נערך לאחרונה על ידי

              @עידו

              זה מה שבדקתי עכשיו ולא עובד.

              אוקי, אז ב1/11 הAPI יפסיק לעבוד לכל הלקוחות, עד שיסדרו שAPI_KEY יעבוד (וכל הלקוחות יבנו קוד חדש). ומה יהיה בינתיים?

              (באם יהיה אפשרות לשלוח יוזר:סיסמא כמו עכשיו, ורק לשנות הסיסמא לapi_key לא יצטרכו קוד חדש ורק לשנות הגדרות ולשים הAPI_KEY במקום הסיסמא, יהיה הרבה יותר פשוט לכל הלקוחות.)

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע
                עידו @mn נערך לאחרונה על ידי

                @mn כבר פרסמו שיתחשבו וזה לא יפסיק עד שתושלם בניית הAPIKEY, תסתכל בשרשורים של חדש במערכת או משהו כזה

                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • M
                  mn @עידו נערך לאחרונה על ידי

                  @עידו

                  תודה, לא ראיתי פרסום כזה.

                  אתמול קיבלתי אימייל שחייבים לעבור לאימות דו-שלבי לפני 1/11

                  בסדר, נחכה ונראה מה יהיה ביום ראשון.

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ע
                    עידו @mn נערך לאחרונה על ידי

                    @mn הפורום גועש ורועש על זה
                    https://f2.freeivr.co.il/topic/18862/הודעה-חשובה-בעניין-השינוי-המתוכנן-ל-01-11-2025/7

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • M
                      mn @עידו נערך לאחרונה על ידי

                      @עידו

                      תודה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A
                        avrham ניהול @HTML נערך לאחרונה על ידי

                        @HTML אולי תתחיל לענות לאנשים בצורה אנושית ולא בינה מלאכותית?
                        מי שירצה מוזמן לשאול את ה ai בעצמו…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • שמואל
                          שמואל @mn נערך לאחרונה על ידי שמואל

                          @mn מהתמונה ששלחת זה אמור להיות תקין, והתגובה שקיבלת מצביעה על זה שהטוקן לא תקין, או נמחק, וכו...
                          שליחת סמסים אמורה לעבודה עם הAPY_KEY.
                          תוודא את הפרטים, ככל שאתה משוכנע שזה באמת לא עובד - תכתוב לי פרטים מדוייקים במייל ואנסה לבדוק.

                          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון