• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר השתיקה הרועמת (באופן רשמי של ימות) במהלך הקריסה האחרונה

    באגים במערכת
    12
    34
    466
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ
      צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

      אני ממש לא מהרוטנים (כפי שניתן לראות מכל הפוסטים שלי שעסקו בנושאים האלו בפורום)

      אבל לתחושתי, החברה הייתה צריכה להוציא איזה התנצלות עם פיצוי כלשהו (נניח 500 יחידות) לכלל הלקוחות שנפגעו.

      אבל זה כמובן לא קשור אלינו, זה החברה אם היא רוצה שאנשים ימשיכו לרצות להיות דווקא אצליהם (ולכן לא נכנס פה כל השאלה חינם וכו', אם יש להם אינטרס שניהיה אפילו שזה בחינם (פרסומות לדוגמא) אז שיחשבו אי לא גורמים לאנשים ללכת. אני לבד מכניס המון דקות לפרסומות, כשלבנתיים - על אף כל ההבטחות - לא ראיתי מכך שקל...

      וכפי שכתבתי, זה שיקול אישי של החברה.

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
      • ע
        עידו @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

        @צבי-ד-צ תראה, כל עוד החברה לא יצאה מזה, והיא בפירוש עוד לא יצאה מזה, לא יהיו פיצויים - אם בכלל. רק אל תשכח שגם הם ניזוקו, אף אחד לא עשה לך בכוונה... היתה להם תקלה שהשפיעה גם עליך. צריך לזכור - כל עוד הצד השני לא מרמה אותך, כמובן - שגם הצד השני בני אדם, וכדאי להתיחס אליהם כמו שהיית רוצה שייתחסו אליך לו חלילה היה קורה משהו.

        לגבי הדקות, הם לא הבטיחו שקל, להיפך אמרו שעל זה לא יקבלו שקל, רק אם תכנס לתוכנית של הפרסומות אז בתנאים מסוימים תקבל משהו.

        תכלס, אין לאן ללכת... בדקתי במתמחים.טופ ולא מצאו לי חלופה טובה, אתה מוזמן להוסיף שם חוות דעת אם יש לך. אתה יודע על איזה ניק מדובר.

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ
          צבי ד"צ @עידו נערך לאחרונה על ידי

          @עידו לא באתי בטענות ולא בבקשות, רק אמרתי איך נראלי הייתה עושה חברה אחרת, כדי לשכנע על דאגתם ללקוחותיהם, גם אם זה בחינם. החברה לא עושה שיקול של עכשיו הפסדתי אז אני לא נותנת, אלא שיקול רחב יותר של לקוחות.
          מי שצריך רק שרות לקוחות יש לו הרבה חברות נוספות, קוים מורכבים יותר אכן אין, אבל כבר יש כמה וכמה ששמעתי מהם שכבר חושבים על להקים מערכות לבד מול בזק וכדו' - לא יודע כמה זה ישים באמת. מה שבטוח שכבר מישהו אחד לפחות כתב פה לאחרונה שהמליץ לכמה חברים על חברות אחרות (כנראה היו צריכים קוים שיש גם בחסרות אחרות...).

          לגבי הדקות התכוונתי באמת לתכנית עם הפרסומות, וכבר תקופה ארוכה שהבטיחו לי שעוד רגע יוצרים איתי קשר ועוד לא חוזרים אלי. שים לב שהחברה מציגה את העניין של הפרסומות למפרסמים לפי הדקות שמאזינים להם, כך שזה די רוחי להם כל הקוים קצת בדומה לקישוריות (רק עם יותר מאמץ מבחינתם...)

          ושוב, אינני מהרוטנים, אני תמיד כותב על הזכות של ימות לעשות מה בא להם, רק כתבתי מה היה מצופה לאחר שכל כך נפגענו, ואי נעימות מול הלקוחות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • C
            Chaim נערך לאחרונה על ידי Chaim

            אני לא צריך פיצוי! (למרות שיהיה נחמד לקבל, וזה יוכיח על הרצון להשתפר ועל כך שהם ס"ספרים" את הלקוחות).
            לי חשוב

            1. לוודא איך מצב כזה לא חוזר על עצמו!
            2. איך ניתן לגבות חומר יקר ערך
            3. האם ניתן לשמור את כל המערכת על שרת פרטי ? לפחות לעת חירום ?
            4. האם ניתן לסמוך על המערכות שלהם להבא ?

            חשבתי לעצמי מה יועיל הודעה רשמית ומסודרת של ימות. יש קריסה וזהו והם בטוח מנסים לעשות הכל משביל להחזיר את המצב לקדמותו. אבל זה לא נכון. הם חייבים לתת הנחיות לציבור ולשקף להם מה קורה ככל שהזמן עובר. הרי חלק מהקווים חזרו וחלק עדיין לא, איך אני יכול להיות רגוע שמה שלא חזר יחזור עדייו, וזה פשוט רק דורש זמן ? אולי חק מהמערכות לא הצליחו לשחזר.
            האם מותר להכניס הודעה זמנית למערכת ? האם יש קדימות למערכות שמשתחזרות ?
            בחלק מהמקרים חזרו קווים טיפשיים ופחות קריטיים לעמות מערכות שנותנים שירותים קריטיים, למה הם חזרו קודם, האם יש הסבר לכך ?
            היה נראה בחלק מהמקרים ש"ימות" מעדיפים את הלקוחות של הלקוחות שלהם כמו מערכות שהוקמו ע"י חברת מבזק - שהם לקוחות של "ימות"
            האם מי ששילם קיבל קדימות ?
            האם יש כאן פרוטקציות וכדומה ?
            בקיצור דחוף ש"ימות" יפרסמו הודעות רשמיות עד לפיתרון האירוע.
            @שמואל נשמח לתגובה.
            תודה

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • צ
              צבי ד"צ @Chaim נערך לאחרונה על ידי

              @Chaim כתב בהשתיקה הרועמת (באופן רשמי של ימות) במהלך הקריסה האחרונה:

              זה יוכיח על הרצון להשתפר ועל כך שהם ס"ספרים" את הלקוחות

              זה בדיוק העניין, ויענה גם על עוד כמה דברים ששאלת

              האם מי ששילם קיבל קדימות ?

              מה רע בכך? נראה לי שיא המובן!
              (וכנ"ל יתרץ עוד כמה דברים)

              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • C
                Chaim @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי Chaim

                @צבי-ד-צ כתב בהשתיקה הרועמת (באופן רשמי של ימות) במהלך הקריסה האחרונה:

                מה רע בכך? נראה לי שיא המובן!
                (וכנ"ל יתרץ עוד כמה דברים)

                לא מאד רע בכך, אבל רע שאין שקיפות. כי אולי גם אני הייתי משלם ? חוץ מזה אני גם משלם! אני משלם הרבה יחידות.
                אז שיגידו כמה צריך לשלם בשביל הקדמת הטיפול
                לא הבנתי מה יתרץ עוד כמה דברים

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  א' תורת מרן נערך לאחרונה על ידי

                  הבעיה הגדולה שהקוים קרסו לי יש קו שיש בו הפניות כאלה ואחרות ואנשים שהיו צריכים ואפילו חייבים את הקו לא היה להם מענה עד מוצ"ש בשעה 10:00 בלילה.
                  ולא שהיה לי תחלופה לתת להם פשוט הכל היה תקוע ככה מיום רביעי בלילה.
                  וההתייחסות גם של העובדים בשירו הלקוחות לקתה בחסר.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • נ
                    נר יצחק @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי נר יצחק

                    @נר-יצחק כתב בהשתיקה הרועמת (באופן רשמי של ימות) במהלך הקריסה האחרונה:

                    @קו-המוסיקה אבל השתדלות עושים

                    התלוננתי? צריך גם להודות!

                    ההשתדלות נשאה פרי
                    https://f2.freeivr.co.il/post/167373becef816-c9d5-4602-bd37-2a1709e5e5f1-image.png

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • הנושא סומן כשאלה  נ נר יצחק 
                    • הנושא סומן כנפתר  נ נר יצחק 
                    • ש
                      שמואל ש. @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                      @נר-יצחק רק חבל מאוד שלא היה מידע בזמן אמת למאות בעלי ומשתמשי קווים שעמדו חסרי אונים ומידע והצטרכו לנסות להבין מאנשים אחרים מה קרה ומה הולך להיות

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • נ
                        נר יצחק @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל-ש עם זה אני מסכים בהחלט
                        ומקווה שיפיקו לקחים

                        ואגב תחשוב על זה שבזמן אמת הם עבדו כמו מטורפים כדי לטפל בזה כמה שיותר מהר
                        כשאתה בכזה מצב אתה על אוטומט אתה לא חושב מה אתה עושה אתה פשוט מתקן את התקלה

                        מניסיון

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שמואל ש. @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                          @נר-יצחק כתיבת פוסט "אני מודעים לתקלה, עובדים על זה, זמן טיפול משוער XXX ..." לקח לי פחות מחצי דקה
                          ואח"כ "המערכות עובדות אך החומר באמצע שיחזור, עד מוצ"ש הכל יחזור" גם לקח פחות מחצי דקה
                          לא הקדשתי פה מחשבה
                          למה צריך לשמוע איש מפי איש מפי מישהו שלא בטוח ולא יודע שאולי החומר ישוחזר לא יודע מתי??

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • נ
                            נר יצחק @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל-ש זה אפילו לא עולה בראש אתה לא מבין איזה לחץ וסטרס זה באותו רגע אתה אפילו לא חושב על זה ואני מדבר מניסיון של פדיחות הרבה יתר קטנות מזה

                            ש צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש
                              שמואל ש. @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                              @נר-יצחק כתב בהשתיקה הרועמת (באופן רשמי של ימות) במהלך הקריסה האחרונה:

                              @שמואל-ש זה אפילו לא עולה בראש אתה לא מבין איזה לחץ וסטרס זה באותו רגע אתה אפילו לא חושב על זה ואני מדבר מניסיון של פדיחות הרבה יתר קטנות מזה

                              גם ביום חמישי בלילה?
                              קיצער, אני לא הולך לדבר כאן מה ומתי, אבל נראה לי שהרעיון מובן

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • נ
                                נר יצחק @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                                @שמואל-ש אני גם כועס
                                אבל בכל אופן מלמד זכות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • צ
                                  צבי ד"צ @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                                  @נר-יצחק @שמואל-ש בדיוק בשביל כזה מצב מחזיקים דובר או מערכת דוברות שלא קשור למערכת התחזוקה. כמובן שזה לא צריך להיות ממש דובר, רק מישהו מההנהלה שיהיה אחראי על זה, כמו מי שבסוף הודיע, אבל שזה יהיה רשמי מימות.

                                  אני מוכרח גם ללמד זכות קצת, שיש בזה גם מלא אי נעימות כשקורית כזו תקלה, ומקוים לטוב שיסתדר בתוך דקות ולא יצטרכו כלל להודיע

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון