הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה
-
@eliyahu כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
@כותב-מוסמך כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
במייל שנשלח היום כתוב החל מה 1.7
לא נכון
צודק לא קראתי נכון
-
@שמואל אוי...
זה קצת חבל... -
לדעתי הדרמה היותר גדולה זה על המיילים, לא יודע למה על זה המנהלים לא פתחו שרשור מסודר
-
@צבי-ד-צ כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
לדעתי הדרמה היותר גדולה זה על המיילים, לא יודע למה על זה המנהלים לא פתחו שרשור מסודר
האם יש מידע לגבי מייל שנשלח בו זמנית מאותה השלוחה ל-2 כתובות מייל או יותר, האם החיוב מכפיל את עצמו לכל כתובת מייל נוספת?
-
@צבי-ד-צ זה הגיוני שעולה כסף, זה עולה גם להם...
-
פוסט זה נמחק! -
@kasnik ייתכן, רק כתבתי על הדרמה...
אגב מסברא ללא ידע נראה לי שלא עולה או עולה ממש מעט, כי אחרת למה עד עכשיו ממש זה היה בחינם -
@צבי-ד-צ כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
עולה ממש מעט
זה גם נקרא עלויות הם לא צריכים להפסיד עליך...
ואולי אפילו מותר להם להרויח עליך. -
@שמואל כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
@איל-משולש כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
@שמואל יש במודל הזה בעיות, למה שמשהו ישתמש בו אם ממילא זה עולה כסף (אותו מחיר)
אכן, אנחנו משאירים ללקוחות לבחור האם להשתמש עם מודול שעולה כסף - שלא מתוחזק, לבין מודול שגם עולה אותו כסף - שכן מתוחזק עם עוד הרבה מרכיבים שעוד לא התפרסמו בכלל ועוד בבדיקות, וכו וכו.
כמובן, שלטענך בעצם ימות המשיח צריכה לשלם ללקוחות שמשתמשים עם זה - כי זה עוד לא מספיק מוכן - לפחות לפי הטון של ההודעה שלך ש״למה שמישהוא ישתמש בכלל״, אבל זה לא המצב..

סליחה על השאלה ברשותך
לא יצאתי ברור איזה מודל נחשב למודל המתוחזק הישן או החדש?
נשמח לתגובה -
@שלוחה-404 כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
זה כתוב על המיילים לא על מודל תור
מה זה?
מה היה כתוב שם שגם יעלה כסף? -
@זרח
צודק ...
לכן מחקתי! -
-
האם משהו יודע אם גם המודל הזה יעלה כסף ?
-
@sh0548534047 תראה את ההודעה מההתחלה ועד הסוף כתוב שם שזה יעלה יחידות בל מודל ששולח מיילים
-
@הרב
לא הבנתי כתוב שם כל קבצי שמע וקבצי טקסט לא נראה לי שכתוב שם על מודל שליחת קבצים אך כנראה שכן. -
-
מחכה ליום שכתיבה או קריאה בפורום יעלה יחידות.
ממש ימות המשיח... -
מי שרוצה
עדיין ניתן להשתמש במודול nitoviya שכן חינם עדיין....
https://f2.freeivr.co.il/topic/18578
עד שתקום בבוקר אחד וזה יעלה יחידות ללא הודעה מוקדמת כמובן.... -
@איש-ימיני עד שתקום בבוקר אחד וזה יעלה יחידות ללא הודעה מוקדמת כמובן....
רק בתקווה שלא...
-
S sh0548534047 התייחס לנושא זה
-
@איש-ימיני
אבל זה לא בזיהוי המערכת כל מודל תור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות