• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
    47 פוסטים 25 כותבים 1.0k צפיות 10 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • כותב מוסמךכ מנותק
      כותב מוסמך @eliyahu
      נערך לאחרונה על ידי

      @eliyahu כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

      @כותב-מוסמך כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

      במייל שנשלח היום כתוב החל מה 1.7

      לא נכון

      צודק לא קראתי נכון

      בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח. במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
      כנסו לאתר https://icall.site123.me/

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אריה AI @שמואל
        נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל אוי...
        זה קצת חבל...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ מנותק
          צבי ד"צ
          נערך לאחרונה על ידי

          לדעתי הדרמה היותר גדולה זה על המיילים, לא יודע למה על זה המנהלים לא פתחו שרשור מסודר

          ז K 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • ז מנותק
            זאביק @צבי ד"צ
            נערך לאחרונה על ידי

            @צבי-ד-צ כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

            לדעתי הדרמה היותר גדולה זה על המיילים, לא יודע למה על זה המנהלים לא פתחו שרשור מסודר

            האם יש מידע לגבי מייל שנשלח בו זמנית מאותה השלוחה ל-2 כתובות מייל או יותר, האם החיוב מכפיל את עצמו לכל כתובת מייל נוספת?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • K מנותק
              kasnik @צבי ד"צ
              נערך לאחרונה על ידי

              @צבי-ד-צ זה הגיוני שעולה כסף, זה עולה גם להם...

              צ צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • צ מנותק
                צדיק תמים @kasnik
                נערך לאחרונה על ידי

                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צ מנותק
                  צבי ד"צ @kasnik
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @kasnik ייתכן, רק כתבתי על הדרמה...
                  אגב מסברא ללא ידע נראה לי שלא עולה או עולה ממש מעט, כי אחרת למה עד עכשיו ממש זה היה בחינם

                  מ י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מוטי מוטי מוטי @צבי ד"צ
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @צבי-ד-צ כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

                    עולה ממש מעט

                    זה גם נקרא עלויות הם לא צריכים להפסיד עליך...
                    ואולי אפילו מותר להם להרויח עליך.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ה מנותק
                      הלי @שמואל
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שמואל כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

                      @איל-משולש כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

                      @שמואל יש במודל הזה בעיות, למה שמשהו ישתמש בו אם ממילא זה עולה כסף (אותו מחיר)

                      אכן, אנחנו משאירים ללקוחות לבחור האם להשתמש עם מודול שעולה כסף - שלא מתוחזק, לבין מודול שגם עולה אותו כסף - שכן מתוחזק עם עוד הרבה מרכיבים שעוד לא התפרסמו בכלל ועוד בבדיקות, וכו וכו.

                      כמובן, שלטענך בעצם ימות המשיח צריכה לשלם ללקוחות שמשתמשים עם זה - כי זה עוד לא מספיק מוכן - לפחות לפי הטון של ההודעה שלך ש״למה שמישהוא ישתמש בכלל״, אבל זה לא המצב.. 😊

                      סליחה על השאלה ברשותך
                      לא יצאתי ברור איזה מודל נחשב למודל המתוחזק הישן או החדש?
                      נשמח לתגובה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה מנותק
                        הלי @שלוחה-404
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שלוחה-404 כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

                        זה כתוב על המיילים לא על מודל תור

                        מה זה?
                        מה היה כתוב שם שגם יעלה כסף?

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ל מחובר
                          לימוד בתורת מרן @זרח
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @זרח
                          צודק ...
                          לכן מחקתי!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ה מנותק
                            הרב @הלי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @הלי
                            c82992fa-93e6-47d4-a29b-6970e529b42d-image.png

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • S מנותק
                              sh0548534047 @הרב
                              נערך לאחרונה על ידי

                              האם משהו יודע אם גם המודל הזה יעלה כסף ?

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה מנותק
                                הרב @sh0548534047
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @sh0548534047 תראה את ההודעה מההתחלה ועד הסוף כתוב שם שזה יעלה יחידות בל מודל ששולח מיילים

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • S מנותק
                                  sh0548534047 @הרב
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @הרב
                                  לא הבנתי כתוב שם כל קבצי שמע וקבצי טקסט לא נראה לי שכתוב שם על מודל שליחת קבצים אך כנראה שכן.

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • מ מנותק
                                    מתנסה php api @sh0548534047
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמואל מה עם מודל שליחת קובץ למייל הזה ?

                                    ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • ז מנותק
                                      זרח @מתנסה php api
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      מחכה ליום שכתיבה או קריאה בפורום יעלה יחידות.
                                      ממש ימות המשיח...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                                      • א מחובר
                                        איש ימיני
                                        נערך לאחרונה על ידי איש ימיני

                                        מי שרוצה
                                        עדיין ניתן להשתמש במודול nitoviya שכן חינם עדיין....
                                        https://f2.freeivr.co.il/topic/18578
                                        עד שתקום בבוקר אחד וזה יעלה יחידות ללא הודעה מוקדמת כמובן....

                                        א ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                        • א מנותק
                                          אריה AI @איש ימיני
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @איש-ימיני עד שתקום בבוקר אחד וזה יעלה יחידות ללא הודעה מוקדמת כמובן....

                                          רק בתקווה שלא...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • S sh0548534047 התייחס לנושא זה
                                          • ל מחובר
                                            לימוד בתורת מרן @איש ימיני
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @איש-ימיני
                                            אבל זה לא בזיהוי המערכת כל מודל תור

                                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון