• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    קבלת נתונים לוובהוק (Webhook) בסיום שיחה במודול תור (routing_queue)

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    13 פוסטים 9 כותבים 232 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • B מנותק
      BEN ZION @גלאט מערכות
      נערך לאחרונה על ידי

      @גלאט-מערכות יש בAPI קבלת מידע זה גם במודל החדש?
      https://f2.freeivr.co.il/post/72362

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ג מחובר
        גלאט מערכות @BEN ZION
        נערך לאחרונה על ידי

        @BEN-ZION כתב בקבלת נתונים לוובהוק (Webhook) בסיום שיחה במודול תור (routing_queue):

        @גלאט-מערכות יש בAPI קבלת מידע זה גם במודל החדש?
        https://f2.freeivr.co.il/post/72362

        ואני צריך לשלוח בקשות כל הזמן?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          אביי ורבא @גלאט מערכות
          נערך לאחרונה על ידי

          @גלאט-מערכות זה נראה שבצורה רשמית אין, אבל תוכל להעביר את המשתמש בשלוחת API בהתחלה, ואז בניתוק השיחה תקבל קריאה לשרת, ואז השרת שלך יפעיל מיידית קריאה לAPI לקבלת הלוגים של שלוחת התור

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ מנותק
            פיסטוק פרווה @גלאט מערכות
            נערך לאחרונה על ידי

            @גלאט-מערכות
            היי
            יש לזה משהו רשמי

            webhook_url=https://0.com
            

            זה עדיין לא פורסם וייתכנו שינויים
            כשיפרסמו את זה יהיה מידע מה בדיוק מגיע אבל בכל שינוי במהלך השיחה השרת שלך מקבל עדכון
            לדוגמא אם הלקוח נכנס לחיוג או שהשיחה נענתה או שיצא מהשלוחה וכדומה

            צריך לשים את ההגדרה בקובץ queue.ini

            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • א מנותק
              איל משולש @גלאט מערכות
              נערך לאחרונה על ידי איל משולש

              @גלאט-מערכות ניתן להגדיר את זה בדיוק כמו במודל תור הרגיל (אני עושה את זה וזה עובד לי מצויין)
              מופיע לך שם גם איזה פרמטרים נשלחים, זה אותם פרמטרים
              QueueStatus = ריק בשיחה נענתה, CONTINUE בלא נענתה
              משך שיחה כללי בפרמטר QueueTotalSeconds בשניות או QueueTotalTime כשעון
              שלוחה ב Folder
              משך שיחה בפועל AnswerSeconds בשניות או AnswerTime כשעון
              משל המתנה QueueWaitingSeconds בשניות או QueueWaitingTime כשעון
              ועוד - עיי"ש
              עד כמה שראיתי 99.9% שכל הפרמטרים באמת היו אותו דבר (אתה יכול חשלוח לקובץ שימשור את הפרמטרים ואז תראה אם באמת כל אלו מגיעים)

              @גלאט-מערכות ההגדרה היא:

              queue_api_send=yes
              queue_api_link=abc.co.il
              

              ככה מופיע ברגיל, אתה יודע שעובד גם ללא השורה הראשונה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • M מנותק
                moti09 @פיסטוק פרווה
                נערך לאחרונה על ידי

                @פיסטוק-פרווה כתב בקבלת נתונים לוובהוק (Webhook) בסיום שיחה במודול תור (routing_queue):

                webhook_url=https://0.com

                זה לא עובד, מישהוא יודע מה ההגדרה המדוייקת לזה?

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ מנותק
                  פיסטוק פרווה @moti09
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @moti09
                  הגדרת את זה בקובץ queue.ini?

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • M מנותק
                    moti09 @פיסטוק פרווה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @פיסטוק-פרווה כן
                    0f151ed9-5bff-42f3-9e61-2f1808a0f4a2-image.jpeg

                    י ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י מנותק
                      יעקב טורק @moti09
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @moti09
                      גם לי זה לא עבד, עד שניסיתי להאזין לזה ב-POST וכעת זה עובד,
                      בניגוד לשאר הבקשות ל-api בימות שברירת מחדל מגיע ב-GET אלא אם כן אתה משנה, כאן אני רואה שברירת מחדל מגיע ב-POST

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ע מנותק
                        ערוץ הסקרים @moti09
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @moti09 למה זה בלי https:// או http://

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון