• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    12
    30
    1892
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

      @יאיר-32 בשרת private יש להוסיף

      api_add_3=private=yes
      
      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ
        פיסטוק חלבי מורחק @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

        @ערוץ-הסקרים
        תתקן את זה למעלה בשרשור בשביל כולם

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע
          ערוץ הסקרים @פיסטוק חלבי נערך לאחרונה על ידי

          @פיסטוק-חלבי אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

          @ערוץ-הסקרים
          תתקן את זה למעלה בשרשור בשביל כולם

          תוקן

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • הבוס הגדול
            הבוס הגדול נערך לאחרונה על ידי

            האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
            לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש
              שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

              @הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

              האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
              לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?

              אני עשיתי כזה דבר באמצעות הקלטה לפי ID ואחר כך הוספה של המספר לרשימת תפוצה ידנית על ידי המנהל המקליט, כשמקבל ההודעה מתקשר הוא מופנה על ידי הפניה לפי רשי"ת לשלוחה שמודיעה לו שיש לו הקלטה, ובשלוחת האזנה לפי ID הגדרתי שבסיום עוברים להסרה מהרשימה.
              כמובן שתוכל להגדיר הסרה מהרשימה מייד אחרי שמיעת ההודעה של 'יש לך הודעה חדשה', בלי שיצטרכו להקשיב להקלטה עצמה (או להגדיר 2 רשימו"ת בשביל 2 סוגי ההתראות)

              הבוס הגדול תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 3
                33064325 @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                @ערוץ-הסקרים היום אשפר במקום להשתמש בAPI הזה
                להוסיף עוד שלוחה של אקסס פילטר ובתוכה השמעת הודעה בלבד ולהשתמש באקסס פילטר דליט
                כאן

                הבוס הגדול תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • הבוס הגדול
                  הבוס הגדול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                  @33064325 אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                  @ערוץ-הסקרים היום אשפר במקום להשתמש בAPI הזה
                  להוסיף עוד שלוחה של אקסס פילטר ובתוכה השמעת הודעה בלבד ולהשתמש באקסס פילטר דליט
                  כאן

                  בסוף השרשור שם אני רואה שכתוב שהיה בעיה וזה לא עובד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 3
                    33064325 נערך לאחרונה על ידי 33064325

                    עכשיו זה עובד
                    יתכן ולפעמים זה משמיע הודעת שגיאה בכל זאת
                    צריך לבדוק אם זה מוחק את השורה המתאימה בלוג (אחרי כמה דקות שיספיק להתעדכן
                    כרגע מוגדר שזה אמור למחוק את הקידומות האלו

                    access_filter
                    OpenToTimeExpires
                    OpenToTime
                    

                    אם תמצא קידומת אחרת וזה לא מוריד אותה צריך יהיה לבקש מימות שיוסיפו
                    מקווה שהם יסכימו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • הבוס הגדול
                      הבוס הגדול @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                      @שואל-ברצינות אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                      @הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                      האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
                      לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?

                      אני עשיתי כזה דבר באמצעות הקלטה לפי ID ואחר כך הוספה של המספר לרשימת תפוצה ידנית על ידי המנהל המקליט, כשמקבל ההודעה מתקשר הוא מופנה על ידי הפניה לפי רשי"ת לשלוחה שמודיעה לו שיש לו הקלטה, ובשלוחת האזנה לפי ID הגדרתי שבסיום עוברים להסרה מהרשימה.
                      כמובן שתוכל להגדיר הסרה מהרשימה מייד אחרי שמיעת ההודעה של 'יש לך הודעה חדשה', בלי שיצטרכו להקשיב להקלטה עצמה (או להגדיר 2 רשימו"ת בשביל 2 סוגי ההתראות)

                      רגע, אתה מדבר על הודעה לאדם בודד או הודעה לכלל המאזינים?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש
                        שואל ברצינות @הבוס הגדול נערך לאחרונה על ידי

                        @הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                        @שואל-ברצינות אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                        @הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                        האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
                        לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?

                        אני עשיתי כזה דבר באמצעות הקלטה לפי ID ואחר כך הוספה של המספר לרשימת תפוצה ידנית על ידי המנהל המקליט, כשמקבל ההודעה מתקשר הוא מופנה על ידי הפניה לפי רשי"ת לשלוחה שמודיעה לו שיש לו הקלטה, ובשלוחת האזנה לפי ID הגדרתי שבסיום עוברים להסרה מהרשימה.
                        כמובן שתוכל להגדיר הסרה מהרשימה מייד אחרי שמיעת ההודעה של 'יש לך הודעה חדשה', בלי שיצטרכו להקשיב להקלטה עצמה (או להגדיר 2 רשימו"ת בשביל 2 סוגי ההתראות)

                        רגע, אתה מדבר על הודעה לאדם בודד או הודעה לכלל המאזינים?

                        לאדם בודד, אבל אפשר בקלות לעשות את זה גם לכלל המאזינים

                        הבוס הגדול תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • הבוס הגדול
                          הבוס הגדול @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                          @שואל-ברצינות אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                          @הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                          @שואל-ברצינות אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                          @הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                          האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
                          לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?

                          אני עשיתי כזה דבר באמצעות הקלטה לפי ID ואחר כך הוספה של המספר לרשימת תפוצה ידנית על ידי המנהל המקליט, כשמקבל ההודעה מתקשר הוא מופנה על ידי הפניה לפי רשי"ת לשלוחה שמודיעה לו שיש לו הקלטה, ובשלוחת האזנה לפי ID הגדרתי שבסיום עוברים להסרה מהרשימה.
                          כמובן שתוכל להגדיר הסרה מהרשימה מייד אחרי שמיעת ההודעה של 'יש לך הודעה חדשה', בלי שיצטרכו להקשיב להקלטה עצמה (או להגדיר 2 רשימו"ת בשביל 2 סוגי ההתראות)

                          רגע, אתה מדבר על הודעה לאדם בודד או הודעה לכלל המאזינים?

                          לאדם בודד, אבל אפשר בקלות לעשות את זה גם לכלל המאזינים

                          כיצד?

                          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • D
                            dudu @הבוס הגדול נערך לאחרונה על ידי

                            @הבוס-הגדול תסתכל שם בשרשור, יש אפשרות להגדיר מחיקה כללית של הלוג.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • הבוס הגדול
                              הבוס הגדול נערך לאחרונה על ידי הבוס הגדול

                              במחשבה שניה, אני יכול להשתמש במודל הזה,
                              אבל פשוט במקום להשמיע יש לך הודעה חדשה, פשוט לשים חלקיק שניה שקט במקום זה, ולהעביר את המאזין במקום לשלוחה הראשית, להעביר אותו אל תוך שלוחת העדכונים.
                              (במידה ואני לא רוצה שהוא ימשיך לשמוע גם את העדכונים הישנים, אפשר להגדיר שלוחה משוכפלת (עם המודל הקלטה לשני שלוחות יחד) ושם להגדיר שאחרי שמיעת הודעה אחת יחזור לתפריט הראשי וכיוצא בזה)
                              או פשוט להגדיר את השלוחה הזו כשלוחת מעבר לשלוחה אחרת.
                              מה דעתכם?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • הבוס הגדול
                                הבוס הגדול נערך לאחרונה על ידי

                                @dudu @שואל-ברצינות @33064325 @ערוץ-הסקרים @גבאי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש
                                  שלמה1155 @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                                  @ערוץ-הסקרים אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                                  @גבאי המליץ לא לשנות את התפריט ראשי אלא להגדיר הפניה לפי מחייג ומחויג לשלוחה ששומעים עם יש הודעה חדשה במערכת פעם אחת בלבד

                                  נוסיף לתפריט ראשי את ההגדרות של מחייג ומחויג

                                  check_did_and_go_to_folder=yes
                                  check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                                  

                                  וניצור קובץ שיוכים בתפריט ראשי בשם Did_Go_To.ini ושם נכתוב את מספר המערכת שלנו =100

                                  דוגמא
                                  0773137770=/100
                                  

                                  כלומר תעביר כל מי שמחייג לזיהוי לדוגמה 0773137770 פעם אחת לשלוחה 100

                                  ההגדרה מחולקת לשני חלקים חלק א שזה צד המאזינים ששם אנחנו רוצים שישמעו את ההודעה שלנו פעם אחת אחרי כל פעם שאנחנו מקליטים הודעה בשלוחת העדכונים, ששם אנחנו מגדירים שישמיע את ההודעה שלנו פעם אחת לכל מספר טלפון
                                  נפתח שלוחה בשם 100 אנחנו מגדירים כהשמעת הודעה בהתאמה אישית

                                  type=toplay_time
                                  toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none
                                  ;כאן מוגדר שישמיע את ההודעה פעם אחת לכל מספר טלפון
                                  toplay_time_end_goto=/
                                  ;ולאחר מכן יחזור לתפריט הראשי
                                  

                                  ולשים בשלוחה M0000-1 יש הודעה חדשה בשלוחה X
                                  ולהחליף את הודעת מערכת M1005 סוף הודעות לשניה שקט

                                  חלק ב שאחרי כל הקלטה אנחנו עוברים לשלוחה שמאפסת את הקובץ ToPlayTimeLogTime.ini ששם כתוב כל מי שאאזין להודעהM0000-1 ואז כולם שוב שומעים בחיוג הראשון שיש הודעה בשלוחה של ההודעות

                                  type=api
                                  api_link=https://shmm.tk/הודעות-שלא-נקראו.php
                                  api_add_0=password=סיסמת הניהול שלכם
                                  api_add_1=what=/100
                                  ;המדול בשלוחה 100
                                  

                                  ערך נוסף ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר

                                  api_add_2=record_end_goto=/4/3
                                  

                                  כאן לדוגמה לאחר הפעולה יעבור לשלוחה 4/3

                                  api_add_2=record_end_goto=hangup
                                  

                                  כאן לדוגמה לאחר הפעולה ניתוק שיחה

                                  בשרת private יש להוסיף

                                  api_add_3=private=yes
                                  

                                  אני עשיתי הפנייה לפי רשי"ת (זה רלוונטי רק למי שעשה כניסה למערכת רק לפי רשי"ת) ואז זה פותר את הבעיה שכשלוחצים * נהיה שקט.
                                  מקווה שאני מובן, אם לא אני אשמח לפרט יותר

                                  הבוס הגדול ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • הבוס הגדול
                                    הבוס הגדול @שלמה1155 נערך לאחרונה על ידי

                                    @ערוץ-הסקרים האם יש אפשרות להפעיל את פקודת איפוס קובץ הכניסות דרך הדפדפן?

                                    3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 3
                                      33064325 @הבוס הגדול נערך לאחרונה על ידי 33064325

                                      @הבוס-הגדול
                                      https://f2.freeivr.co.il/post/14457

                                      תכתוב את השם של הקובץ שאתה רוצה למחוק

                                      הבוס הגדול תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • הבוס הגדול
                                        הבוס הגדול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                                        @33064325 @ערוץ-הסקרים בעיה שאני נתקל בה ביומיים האחרונים, אחרי שאני מאפס כמוגדר לעיל, אז בהתקשרות הבאה למערכת שאני אמור לשמוע שיש לי הודעה חדשה, יש שקט גמור! ואני בעצם לא שומע כלום מהמערכת.
                                        עוד מישהו נתקל בזה?

                                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ע
                                          ערוץ הסקרים @הבוס הגדול נערך לאחרונה על ידי ערוץ הסקרים

                                          @הבוס-הגדול אתה בטוח שקיים השלוחה הקובץ שאומר שיש הודעה חדשה בשלוחה x?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ק
                                            קו בית יעקב @שלמה1155 נערך לאחרונה על ידי

                                            @שלמה1155 אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                                            @ערוץ-הסקרים אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:

                                            @גבאי המליץ לא לשנות את התפריט ראשי אלא להגדיר הפניה לפי מחייג ומחויג לשלוחה ששומעים עם יש הודעה חדשה במערכת פעם אחת בלבד

                                            נוסיף לתפריט ראשי את ההגדרות של מחייג ומחויג

                                            check_did_and_go_to_folder=yes
                                            check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
                                            

                                            וניצור קובץ שיוכים בתפריט ראשי בשם Did_Go_To.ini ושם נכתוב את מספר המערכת שלנו =100

                                            דוגמא
                                            0773137770=/100
                                            

                                            כלומר תעביר כל מי שמחייג לזיהוי לדוגמה 0773137770 פעם אחת לשלוחה 100

                                            ההגדרה מחולקת לשני חלקים חלק א שזה צד המאזינים ששם אנחנו רוצים שישמעו את ההודעה שלנו פעם אחת אחרי כל פעם שאנחנו מקליטים הודעה בשלוחת העדכונים, ששם אנחנו מגדירים שישמיע את ההודעה שלנו פעם אחת לכל מספר טלפון
                                            נפתח שלוחה בשם 100 אנחנו מגדירים כהשמעת הודעה בהתאמה אישית

                                            type=toplay_time
                                            toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none
                                            ;כאן מוגדר שישמיע את ההודעה פעם אחת לכל מספר טלפון
                                            toplay_time_end_goto=/
                                            ;ולאחר מכן יחזור לתפריט הראשי
                                            

                                            ולשים בשלוחה M0000-1 יש הודעה חדשה בשלוחה X
                                            ולהחליף את הודעת מערכת M1005 סוף הודעות לשניה שקט

                                            חלק ב שאחרי כל הקלטה אנחנו עוברים לשלוחה שמאפסת את הקובץ ToPlayTimeLogTime.ini ששם כתוב כל מי שאאזין להודעהM0000-1 ואז כולם שוב שומעים בחיוג הראשון שיש הודעה בשלוחה של ההודעות

                                            type=api
                                            api_link=https://shmm.tk/הודעות-שלא-נקראו.php
                                            api_add_0=password=סיסמת הניהול שלכם
                                            api_add_1=what=/100
                                            ;המדול בשלוחה 100
                                            

                                            ערך נוסף ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר

                                            api_add_2=record_end_goto=/4/3
                                            

                                            כאן לדוגמה לאחר הפעולה יעבור לשלוחה 4/3

                                            api_add_2=record_end_goto=hangup
                                            

                                            כאן לדוגמה לאחר הפעולה ניתוק שיחה

                                            בשרת private יש להוסיף

                                            api_add_3=private=yes
                                            

                                            אני עשיתי הפנייה לפי רשי"ת (זה רלוונטי רק למי שעשה כניסה למערכת רק לפי רשי"ת) ואז זה פותר את הבעיה שכשלוחצים * נהיה שקט.
                                            מקווה שאני מובן, אם לא אני אשמח לפרט יותר

                                            נשמח אם תפרט יותר.
                                            מתי אתה עושה את ההפניה? אחרי ההפניה לשמיעת ההודעה הנ"ל?

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון