עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה
-
@פיסטוק-חלבי אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@ערוץ-הסקרים
תתקן את זה למעלה בשרשור בשביל כולםתוקן
-
האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים? -
@הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?אני עשיתי כזה דבר באמצעות הקלטה לפי ID ואחר כך הוספה של המספר לרשימת תפוצה ידנית על ידי המנהל המקליט, כשמקבל ההודעה מתקשר הוא מופנה על ידי הפניה לפי רשי"ת לשלוחה שמודיעה לו שיש לו הקלטה, ובשלוחת האזנה לפי ID הגדרתי שבסיום עוברים להסרה מהרשימה.
כמובן שתוכל להגדיר הסרה מהרשימה מייד אחרי שמיעת ההודעה של 'יש לך הודעה חדשה', בלי שיצטרכו להקשיב להקלטה עצמה (או להגדיר 2 רשימו"ת בשביל 2 סוגי ההתראות) -
@ערוץ-הסקרים היום אשפר במקום להשתמש בAPI הזה
להוסיף עוד שלוחה של אקסס פילטר ובתוכה השמעת הודעה בלבד ולהשתמש באקסס פילטר דליט
כאן -
@33064325 אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@ערוץ-הסקרים היום אשפר במקום להשתמש בAPI הזה
להוסיף עוד שלוחה של אקסס פילטר ובתוכה השמעת הודעה בלבד ולהשתמש באקסס פילטר דליט
כאןבסוף השרשור שם אני רואה שכתוב שהיה בעיה וזה לא עובד
-
עכשיו זה עובד
יתכן ולפעמים זה משמיע הודעת שגיאה בכל זאת
צריך לבדוק אם זה מוחק את השורה המתאימה בלוג (אחרי כמה דקות שיספיק להתעדכן
כרגע מוגדר שזה אמור למחוק את הקידומות האלוaccess_filter OpenToTimeExpires OpenToTime
אם תמצא קידומת אחרת וזה לא מוריד אותה צריך יהיה לבקש מימות שיוסיפו
מקווה שהם יסכימו -
@שואל-ברצינות אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?אני עשיתי כזה דבר באמצעות הקלטה לפי ID ואחר כך הוספה של המספר לרשימת תפוצה ידנית על ידי המנהל המקליט, כשמקבל ההודעה מתקשר הוא מופנה על ידי הפניה לפי רשי"ת לשלוחה שמודיעה לו שיש לו הקלטה, ובשלוחת האזנה לפי ID הגדרתי שבסיום עוברים להסרה מהרשימה.
כמובן שתוכל להגדיר הסרה מהרשימה מייד אחרי שמיעת ההודעה של 'יש לך הודעה חדשה', בלי שיצטרכו להקשיב להקלטה עצמה (או להגדיר 2 רשימו"ת בשביל 2 סוגי ההתראות)רגע, אתה מדבר על הודעה לאדם בודד או הודעה לכלל המאזינים?
-
@הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@שואל-ברצינות אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?אני עשיתי כזה דבר באמצעות הקלטה לפי ID ואחר כך הוספה של המספר לרשימת תפוצה ידנית על ידי המנהל המקליט, כשמקבל ההודעה מתקשר הוא מופנה על ידי הפניה לפי רשי"ת לשלוחה שמודיעה לו שיש לו הקלטה, ובשלוחת האזנה לפי ID הגדרתי שבסיום עוברים להסרה מהרשימה.
כמובן שתוכל להגדיר הסרה מהרשימה מייד אחרי שמיעת ההודעה של 'יש לך הודעה חדשה', בלי שיצטרכו להקשיב להקלטה עצמה (או להגדיר 2 רשימו"ת בשביל 2 סוגי ההתראות)רגע, אתה מדבר על הודעה לאדם בודד או הודעה לכלל המאזינים?
לאדם בודד, אבל אפשר בקלות לעשות את זה גם לכלל המאזינים
-
@שואל-ברצינות אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@שואל-ברצינות אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@הבוס-הגדול אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
האם יש אפשרות - אולי בשילוב הרעיון הזה,
לעשות שבכל פעם שיש הודעה חדשה היא תושמע מייד בפעם הראשונה שמתקשרים?אני עשיתי כזה דבר באמצעות הקלטה לפי ID ואחר כך הוספה של המספר לרשימת תפוצה ידנית על ידי המנהל המקליט, כשמקבל ההודעה מתקשר הוא מופנה על ידי הפניה לפי רשי"ת לשלוחה שמודיעה לו שיש לו הקלטה, ובשלוחת האזנה לפי ID הגדרתי שבסיום עוברים להסרה מהרשימה.
כמובן שתוכל להגדיר הסרה מהרשימה מייד אחרי שמיעת ההודעה של 'יש לך הודעה חדשה', בלי שיצטרכו להקשיב להקלטה עצמה (או להגדיר 2 רשימו"ת בשביל 2 סוגי ההתראות)רגע, אתה מדבר על הודעה לאדם בודד או הודעה לכלל המאזינים?
לאדם בודד, אבל אפשר בקלות לעשות את זה גם לכלל המאזינים
כיצד?
-
@הבוס-הגדול תסתכל שם בשרשור, יש אפשרות להגדיר מחיקה כללית של הלוג.
-
במחשבה שניה, אני יכול להשתמש במודל הזה,
אבל פשוט במקום להשמיע יש לך הודעה חדשה, פשוט לשים חלקיק שניה שקט במקום זה, ולהעביר את המאזין במקום לשלוחה הראשית, להעביר אותו אל תוך שלוחת העדכונים.
(במידה ואני לא רוצה שהוא ימשיך לשמוע גם את העדכונים הישנים, אפשר להגדיר שלוחה משוכפלת (עם המודל הקלטה לשני שלוחות יחד) ושם להגדיר שאחרי שמיעת הודעה אחת יחזור לתפריט הראשי וכיוצא בזה)
או פשוט להגדיר את השלוחה הזו כשלוחת מעבר לשלוחה אחרת.
מה דעתכם? -
-
@ערוץ-הסקרים אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@גבאי המליץ לא לשנות את התפריט ראשי אלא להגדיר הפניה לפי מחייג ומחויג לשלוחה ששומעים עם יש הודעה חדשה במערכת פעם אחת בלבד
נוסיף לתפריט ראשי את ההגדרות של מחייג ומחויג
check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
וניצור קובץ שיוכים בתפריט ראשי בשם
Did_Go_To.ini
ושם נכתוב את מספר המערכת שלנו =100דוגמא 0773137770=/100
כלומר תעביר כל מי שמחייג לזיהוי לדוגמה 0773137770 פעם אחת לשלוחה 100
ההגדרה מחולקת לשני חלקים חלק א שזה צד המאזינים ששם אנחנו רוצים שישמעו את ההודעה שלנו פעם אחת אחרי כל פעם שאנחנו מקליטים הודעה בשלוחת העדכונים, ששם אנחנו מגדירים שישמיע את ההודעה שלנו פעם אחת לכל מספר טלפון
נפתח שלוחה בשם 100 אנחנו מגדירים כהשמעת הודעה בהתאמה אישיתtype=toplay_time toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none ;כאן מוגדר שישמיע את ההודעה פעם אחת לכל מספר טלפון toplay_time_end_goto=/ ;ולאחר מכן יחזור לתפריט הראשי
ולשים בשלוחה
M0000-1
יש הודעה חדשה בשלוחה X
ולהחליף את הודעת מערכתM1005
סוף הודעות לשניה שקטחלק ב שאחרי כל הקלטה אנחנו עוברים לשלוחה שמאפסת את הקובץ ToPlayTimeLogTime.ini ששם כתוב כל מי שאאזין להודעה
M0000-1
ואז כולם שוב שומעים בחיוג הראשון שיש הודעה בשלוחה של ההודעותtype=api api_link=https://shmm.tk/הודעות-שלא-נקראו.php api_add_0=password=סיסמת הניהול שלכם api_add_1=what=/100 ;המדול בשלוחה 100
ערך נוסף ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר
api_add_2=record_end_goto=/4/3
כאן לדוגמה לאחר הפעולה יעבור לשלוחה 4/3
api_add_2=record_end_goto=hangup
כאן לדוגמה לאחר הפעולה ניתוק שיחה
בשרת private יש להוסיף
api_add_3=private=yes
אני עשיתי הפנייה לפי רשי"ת (זה רלוונטי רק למי שעשה כניסה למערכת רק לפי רשי"ת) ואז זה פותר את הבעיה שכשלוחצים * נהיה שקט.
מקווה שאני מובן, אם לא אני אשמח לפרט יותר -
@ערוץ-הסקרים האם יש אפשרות להפעיל את פקודת איפוס קובץ הכניסות דרך הדפדפן?
-
@הבוס-הגדול
https://f2.freeivr.co.il/post/14457תכתוב את השם של הקובץ שאתה רוצה למחוק
-
@33064325 @ערוץ-הסקרים בעיה שאני נתקל בה ביומיים האחרונים, אחרי שאני מאפס כמוגדר לעיל, אז בהתקשרות הבאה למערכת שאני אמור לשמוע שיש לי הודעה חדשה, יש שקט גמור! ואני בעצם לא שומע כלום מהמערכת.
עוד מישהו נתקל בזה? -
@הבוס-הגדול אתה בטוח שקיים השלוחה הקובץ שאומר שיש הודעה חדשה בשלוחה x?
-
@שלמה1155 אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@ערוץ-הסקרים אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה:
@גבאי המליץ לא לשנות את התפריט ראשי אלא להגדיר הפניה לפי מחייג ומחויג לשלוחה ששומעים עם יש הודעה חדשה במערכת פעם אחת בלבד
נוסיף לתפריט ראשי את ההגדרות של מחייג ומחויג
check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
וניצור קובץ שיוכים בתפריט ראשי בשם
Did_Go_To.ini
ושם נכתוב את מספר המערכת שלנו =100דוגמא 0773137770=/100
כלומר תעביר כל מי שמחייג לזיהוי לדוגמה 0773137770 פעם אחת לשלוחה 100
ההגדרה מחולקת לשני חלקים חלק א שזה צד המאזינים ששם אנחנו רוצים שישמעו את ההודעה שלנו פעם אחת אחרי כל פעם שאנחנו מקליטים הודעה בשלוחת העדכונים, ששם אנחנו מגדירים שישמיע את ההודעה שלנו פעם אחת לכל מספר טלפון
נפתח שלוחה בשם 100 אנחנו מגדירים כהשמעת הודעה בהתאמה אישיתtype=toplay_time toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none ;כאן מוגדר שישמיע את ההודעה פעם אחת לכל מספר טלפון toplay_time_end_goto=/ ;ולאחר מכן יחזור לתפריט הראשי
ולשים בשלוחה
M0000-1
יש הודעה חדשה בשלוחה X
ולהחליף את הודעת מערכתM1005
סוף הודעות לשניה שקטחלק ב שאחרי כל הקלטה אנחנו עוברים לשלוחה שמאפסת את הקובץ ToPlayTimeLogTime.ini ששם כתוב כל מי שאאזין להודעה
M0000-1
ואז כולם שוב שומעים בחיוג הראשון שיש הודעה בשלוחה של ההודעותtype=api api_link=https://shmm.tk/הודעות-שלא-נקראו.php api_add_0=password=סיסמת הניהול שלכם api_add_1=what=/100 ;המדול בשלוחה 100
ערך נוסף ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר
api_add_2=record_end_goto=/4/3
כאן לדוגמה לאחר הפעולה יעבור לשלוחה 4/3
api_add_2=record_end_goto=hangup
כאן לדוגמה לאחר הפעולה ניתוק שיחה
בשרת private יש להוסיף
api_add_3=private=yes
אני עשיתי הפנייה לפי רשי"ת (זה רלוונטי רק למי שעשה כניסה למערכת רק לפי רשי"ת) ואז זה פותר את הבעיה שכשלוחצים * נהיה שקט.
מקווה שאני מובן, אם לא אני אשמח לפרט יותרנשמח אם תפרט יותר.
מתי אתה עושה את ההפניה? אחרי ההפניה לשמיעת ההודעה הנ"ל? -
@קו-בית-יעקב
אני עושה הפנייה ישר לשלוחת שמיעת ההודעה, ולא הפנייה לפי מחויג -
היום כבר יש את זה של פיסטוק חלבי
https://f2.freeivr.co.il/post/56189