• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI

    חדש במערכת
    19
    49
    2232
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חסידישער נערך לאחרונה על ידי חסידישער

      @שמואל חזק! אין עליכם!
      עובד מצויין.
      הצעתי היא שיהיה אפשרות לבחור הכול כלומר את כל השיחות כמו בתמונה
      !a22c42be-f00f-4189-ba22-0a9a1d1b5d7c-image.png image url)
      ואז לנתק את כל השיחות ביחד באופן כללי

      שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        יוסל'ה נערך לאחרונה על ידי

        אתה יכול בקלות להריץ לולאה ולנתק את כולם

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • שמואל
          שמואל @חסידישער נערך לאחרונה על ידי

          @חסידישער אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

          הצעתי היא שיהיה אפשרות לבחור הכול כלומר את כל השיחות כמו בתמונה

          אתה יכול לבחור הכל וללחוץ על אייקון מחיקה וזה ינתק אותם.

          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ח
            חסידישער נערך לאחרונה על ידי

            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ח
              חסידישער נערך לאחרונה על ידי

              @שמואל אולי כדי להחליף את אייקון המחיקה באייקון שפופרת טלפון עם הכיתוב נתק את כלל השיחות.

              מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ
                מערכת תהילים נערך לאחרונה על ידי

                @שמואל
                אין עליך
                אם אפשר לעשות גם להעביר את השיחה לשלוחה אחרת במערכת
                יהיה מצוין!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ. מ. פליישער
                  מ. מ. פליישער ניהול @חסידישער נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                  @חסידישער אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                  @שמואל אולי כדי להחליף את אייקון המחיקה באייקון שפופרת טלפון עם הכיתוב נתק את כלל השיחות.

                  עשיתי משהו כזה עכשיו בתוספת ניתוק שיחה לפי מספר טלפון כמובן/ניתוק כל השיחות.
                  במערכת לניהול הטלפוני המתקדם.

                  אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                  אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • ח
                    חסידישער נערך לאחרונה על ידי

                    @מ-מ-פליישער שים כאן לינק בבקשה

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מוטלה @חסידישער נערך לאחרונה על ידי

                      @חסידישער
                      https://f2.freeivr.co.il/post/34546

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ
                        מוטלה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                        למתעניינים,

                        לכל שיחה יש id נפרד אותו אפשר לקבל ב

                        https://call2all.co.il/ym/api/GetIncomingCalls?token=XXXXX
                        

                        אחרי זה פונים ל

                        https://call2all.co.il/ym/api/CallAction?token=TOKEN&ids=XXXXXXX&action=hangup
                        

                        במקום הXXXXמשרשרים ids של שיחות לניתוק.

                        אפשר לשרשר כמה שיחות לניתוק על ידי הפרדה של : בין id לid. אם רוצים לנתק שיחה אחת כותבים id אחד בלי : אחרי.

                        ניסיתי את זה כמה פעמים, וזה לא התנתק..
                        מישהו הצליח?
                        דרך אגב הכתובת של האתר הוא https://www.call2all.co.il

                        שמואל מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • שמואל
                          שמואל @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                          @מוטלה אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                          ניסיתי את זה כמה פעמים, וזה לא התנתק..

                          טענה שאי אפשר לבדוק אותה.

                          מה זה "לא התנתק", מה בדיוק התשובה שקיבלת מהAPI?

                          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • שמואל
                            שמואל @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                            @מוטלה אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                            דרך אגב הכתובת של האתר הוא https://www.call2all.co.il

                            לא מחייב.

                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • י
                              יעקב ב @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                              @שמואל ניתוק עובד מעולה, אבל העבר שיחה לא עובד
                              רק אצלי (צריך להוסיף הגדרה) או אצל כולם ?

                              B שמואל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • B
                                brochabar @יעקב ב נערך לאחרונה על ידי

                                @יעקב-ב אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                                אצל כולם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • שמואל
                                  שמואל @יעקב ב נערך לאחרונה על ידי

                                  @יעקב-ב אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                                  @שמואל ניתוק עובד מעולה, אבל העבר שיחה לא עובד
                                  רק אצלי (צריך להוסיף הגדרה) או אצל כולם ?

                                  כתבתי משהוא על העברת שיחה? כתבתי לגבי ניתוק.. לא לגבי העברה..

                                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                  מ י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • מ
                                    מערכת תהילים @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמואל אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                                    @יעקב-ב אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                                    @שמואל ניתוק עובד מעולה, אבל העבר שיחה לא עובד
                                    רק אצלי (צריך להוסיף הגדרה) או אצל כולם ?

                                    כתבתי משהוא על העברת שיחה? כתבתי לגבי ניתוק.. לא לגבי העברה..

                                    והוא שואל אם אמור לעבוד

                                    אמור לבוד???

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י
                                      יעקב ב @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                      @שמואל צודק ! כתבת רק לגבי ניתוק
                                      אבל שאלתי אם מה שרואים באתר שיש העבר האם זה גם עובד
                                      אבל הבנתי שעדיין לא

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ
                                        מוטלה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמואל אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                                        מה זה "לא התנתק", מה בדיוק התשובה שקיבלת מהAPI?

                                        זה התשובה

                                        {"responseStatus":"OK","did":"*******","calls":[{"did":"******","callerIdNum":"052******","duration":42,"transferFrom":null,"id":"7385d67302930d3","path":"Hash "}],"callsCount":1,"yemotAPIVersion":6}
                                        

                                        תכלס זה לא מתנתק..

                                        שמואל D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • שמואל
                                          שמואל @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                                          @מוטלה לפי התשובה זה אמור לנתק.

                                          תנסה יותר לאפיין את הבעיה, האם זה קורה שאתה נמצא בסוג שלוחה מסויים? האם זה קורה במודול מסויים?

                                          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • D
                                            dudu @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                                            @מוטלה נראה לי שלא כתבת את הפקודה נכון, אצלי הוא החזיר תשובה כזו:

                                            {"responseStatus":"OK","calls":[{"did":"033033333","callerIdNum":"0777777777 זיהוי **** ","duration":61,"transferFrom":"מועבר","id":"cdcfe123587b","path":"/2 "}],"action":"hangup","callsCount":1,"yemotAPIVersion":6}
                                            

                                            כלומר מצוין שהייתה פעולת ניתוק "action":"hangup" מה שלא מצוין במה שאתה הבאת...

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון