• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
    49 פוסטים 19 כותבים 3.4k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מ. מ. פליישער ניהול @חסידישער
      נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

      @חסידישער אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

      @שמואל אולי כדי להחליף את אייקון המחיקה באייקון שפופרת טלפון עם הכיתוב נתק את כלל השיחות.

      עשיתי משהו כזה עכשיו בתוספת ניתוק שיחה לפי מספר טלפון כמובן/ניתוק כל השיחות.
      במערכת לניהול הטלפוני המתקדם.

      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • ח מנותק
        חסידישער
        נערך לאחרונה על ידי

        @מ-מ-פליישער שים כאן לינק בבקשה

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מוטלה @חסידישער
          נערך לאחרונה על ידי

          @חסידישער
          https://f2.freeivr.co.il/post/34546

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ מנותק
            מוטלה @שמואל
            נערך לאחרונה על ידי

            @שמואל אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

            למתעניינים,

            לכל שיחה יש id נפרד אותו אפשר לקבל ב

            https://call2all.co.il/ym/api/GetIncomingCalls?token=XXXXX
            

            אחרי זה פונים ל

            https://call2all.co.il/ym/api/CallAction?token=TOKEN&ids=XXXXXXX&action=hangup
            

            במקום הXXXXמשרשרים ids של שיחות לניתוק.

            אפשר לשרשר כמה שיחות לניתוק על ידי הפרדה של : בין id לid. אם רוצים לנתק שיחה אחת כותבים id אחד בלי : אחרי.

            ניסיתי את זה כמה פעמים, וזה לא התנתק..
            מישהו הצליח?
            דרך אגב הכתובת של האתר הוא https://www.call2all.co.il

            שמואלש מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • שמואלש מנותק
              שמואל @מוטלה
              נערך לאחרונה על ידי

              @מוטלה אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

              ניסיתי את זה כמה פעמים, וזה לא התנתק..

              טענה שאי אפשר לבדוק אותה.

              מה זה "לא התנתק", מה בדיוק התשובה שקיבלת מהAPI?

              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • שמואלש מנותק
                שמואל @מוטלה
                נערך לאחרונה על ידי

                @מוטלה אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                דרך אגב הכתובת של האתר הוא https://www.call2all.co.il

                לא מחייב.

                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • י מנותק
                  יעקב ב @שמואל
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שמואל ניתוק עובד מעולה, אבל העבר שיחה לא עובד
                  רק אצלי (צריך להוסיף הגדרה) או אצל כולם ?

                  B שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • B מנותק
                    brochabar @יעקב ב
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יעקב-ב אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                    אצל כולם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • שמואלש מנותק
                      שמואל @יעקב ב
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יעקב-ב אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                      @שמואל ניתוק עובד מעולה, אבל העבר שיחה לא עובד
                      רק אצלי (צריך להוסיף הגדרה) או אצל כולם ?

                      כתבתי משהוא על העברת שיחה? כתבתי לגבי ניתוק.. לא לגבי העברה..

                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                      מ י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • מ מנותק
                        מערכת תהילים @שמואל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                        @יעקב-ב אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                        @שמואל ניתוק עובד מעולה, אבל העבר שיחה לא עובד
                        רק אצלי (צריך להוסיף הגדרה) או אצל כולם ?

                        כתבתי משהוא על העברת שיחה? כתבתי לגבי ניתוק.. לא לגבי העברה..

                        והוא שואל אם אמור לעבוד

                        אמור לבוד???

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • י מנותק
                          יעקב ב @שמואל
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שמואל צודק ! כתבת רק לגבי ניתוק
                          אבל שאלתי אם מה שרואים באתר שיש העבר האם זה גם עובד
                          אבל הבנתי שעדיין לא

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מוטלה @שמואל
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                            מה זה "לא התנתק", מה בדיוק התשובה שקיבלת מהAPI?

                            זה התשובה

                            {"responseStatus":"OK","did":"*******","calls":[{"did":"******","callerIdNum":"052******","duration":42,"transferFrom":null,"id":"7385d67302930d3","path":"Hash "}],"callsCount":1,"yemotAPIVersion":6}
                            

                            תכלס זה לא מתנתק..

                            שמואלש D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • שמואלש מנותק
                              שמואל @מוטלה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מוטלה לפי התשובה זה אמור לנתק.

                              תנסה יותר לאפיין את הבעיה, האם זה קורה שאתה נמצא בסוג שלוחה מסויים? האם זה קורה במודול מסויים?

                              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • D מנותק
                                dudu @מוטלה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מוטלה נראה לי שלא כתבת את הפקודה נכון, אצלי הוא החזיר תשובה כזו:

                                {"responseStatus":"OK","calls":[{"did":"033033333","callerIdNum":"0777777777 זיהוי **** ","duration":61,"transferFrom":"מועבר","id":"cdcfe123587b","path":"/2 "}],"action":"hangup","callsCount":1,"yemotAPIVersion":6}
                                

                                כלומר מצוין שהייתה פעולת ניתוק "action":"hangup" מה שלא מצוין במה שאתה הבאת...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ מנותק
                                  מוטלה @שמואל
                                  נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                                  @שמואל בקו שלי יש הפניה אוטומטית לשלוחת סולמית
                                  עובד מצויין. היה לי טעות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    מאיר @מוטלה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מוטלה אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                                    ניסיתי את זה כמה פעמים, וזה לא התנתק..
                                    מישהו הצליח?

                                    גם אני הצלחתי.
                                    בערך ids כתבת את ה-id או מספר טלפון?

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מוטלה @מאיר
                                      נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ב מנותק
                                        בן זאב @שמואל
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמואל
                                        ואההו ואההו ואההו ואההו
                                        מדהים! אופציה ישנה שעובדת בכל החברות האחרות

                                        נחוץ מאוד!!!
                                        תודה ל**@כולם**

                                        @מנהלי הפורום @מנהלי החברה ו@המפתחים

                                        נ. ב. היה פעם בימות??

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מ מנותק
                                          מערכת תהילים @בן זאב
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @בן-זאב אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                                          @שמואל

                                          שאתה עושה @ שמואל ו @מנהלי-הפורום ו/או החברה זה מזכיר את כול המנהלים לא צריך גם את @ שמואל

                                          לא נראה שהיה בימות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • שמואלש מנותק
                                            שמואל @6262
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @6262 אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:

                                            איפה זה נמצא אני בשרת פרייבט

                                            האפשרות עלתה גם באתר בטא בשרת הפריווט

                                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון