הוספה לקובץ IdListMessage.INI דרך שלוחה הקלדה מקלדת עברית
-
ניתן לעשות את זה?
-
-
@שמואל-ש אני צריך דרך שלוחת הקלדה מקלדת עברית
-
-
@שאול אמר בהוספה לקובץ IdListMessage.INI דרך שלוחה הקלדה מקלדת עברית:
ואני יכול לשים את זה בתוך מילים שכתובים בקובץ למשל:
0557081737=t-מספר הטלפון שהקשתם מופיע במערכת על שם סמס לרב
ואני רוצה שמישהו יקליד מס' טלפון וזה ייכנס לקובץ מיד, ויקליד שם במילים המודגשות. -
@חדר-1 אתה צריך שמה שיקלידו יהיה לפני ה= או אחרי ?
אחרי אין אפשרות, לפני זה מה שהוא הביא לך -
@33064325 איך עושים לפני?
-
-
https://f2.freeivr.co.il/post/36376
שיוסיף בהקשה מה שאתה רוצה לקובץ ...
אח"כ תוכל לעשות שלוחה כזותוכל לפנות אלי במייל ivr8480381@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות