• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    עדיפות לנציגים במודול תור

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    11
    224
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חסידישער נערך לאחרונה על ידי

      האם קיים היררכיה מסוימת כלומר סדר עדיפות ברשימת הנציגים מי יקבל יותר מהר את השיחה ומי מאוחר יותר ברשימה ?
      כלומר יש לי 15 מוקדנים אבל יש לי 3-4 שאני רוצה לתת להם עדיפות שהם יקבלו יותר שיחות מכולם. האם קיים?

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ח
        חוקר @חסידישער נערך לאחרונה על ידי

        @חסידישער
        ישנם כמה אפשרויות של סוג הקדימה אבל מה שאתה רוצה לא קיים.
        אני עשיתי פתרון כזה.
        2 שלוחות ניתוב-תור
        הראשונה למועדפים, שם הכנסתי את המועדפים, עם הגדרה של טיימאוט של 60 שניות שאם לא ענו שם זה עובר לשלוחה השניה שם קיימים כל המספרים, כולל המועדפים.

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ח
          חסידישער @חוקר נערך לאחרונה על ידי

          @חוקר תוכל להעלות כאן את ההגדרות שעשית?

          ר ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ר
            רבי יצחק @חסידישער נערך לאחרונה על ידי

            @חסידישער מה הסיפור?
            תפתח עוד שלוחה של תור, שם תכניס את כל המספרים של הנציגים הרגילים
            בשלוחה שכבר הגדרת, תשאיר רק את המספרים של נציגי העדיפות, ותגדיר אחרי
            דקה או משהו בשלוחה שיעברו לשלוחה של הנציגים הרגילים.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ח
              חוקר @חסידישער נערך לאחרונה על ידי

              @חסידישער אמר בעדיפות לנציגים במודול תור:

              @חוקר תוכל להעלות כאן את ההגדרות שעשית?

              20210310_121300.jpg
              מדובר במערכת שמיועדת ישירות לתור, הגדרתי אתהשלוחה הראשית הפניה ל1/1 שם מוגדר המתנה של 60 שניות אחרת עולה למעלה, לשלוחה של תור, שם יש את כל המספרים

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ח
                חסידישער נערך לאחרונה על ידי חסידישער

                מענין לענין באותו ענין - האם שייך שהנציגים עצמם יכריזו על עצמם כלא זמינים לקבלת שיחות?

                כלומר שנציג שלא יכול לענות בטווח הזמן הקרוב, שהמערכת לא תטריד אותו בשיחות. דרך האתר אפשר לעשות את זה על ידי הוצאת המספר שלו. השאלה אם גם דרך הטלפון אפשרי?
                @חוקר @רבי-יצחק האם לכם הפתרונים?

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ח
                  חוקר @חסידישער נערך לאחרונה על ידי

                  @חסידישער אמר בעדיפות לנציגים במודול תור:

                  מענין לענין באותו ענין - האם שייך שהנציגים עצמם יכריזו על עצמם כלא זמינים לקבלת שיחות?

                  כלומר שנציג שלא יכול לענות בטווח הזמן הקרוב, שהמערכת לא תטריד אותו בשיחות. דרך האתר אפשר לעשות את זה על ידי הוצאת המספר שלו. השאלה אם גם דרך הטלפון אפשרי?
                  @חוקר @רבי-יצחק האם לכם הפתרונים?

                  מובנה אין.
                  אם יש לך השגה או מישהו שמוכן לעשות לך בapi יוכל לפתח בשלוחת api שלוחה שמאפשרת לנציגים למחוק עצמם והשרת שמטפל ב api ישלח api לימות המשיח לקבל את תוכן הקובץ של רשימת המספרים, למחוק את השורה המבוקשת ולהחזיר את התוכן מעודכן

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שאול @חוקר נערך לאחרונה על ידי

                    @חוקר למה לא, אפשר בקלות עם מודול הסרת ערך ID
                    אבל אי אפשר לתזמן לכמה זמן זה יוריד ואח"כ הוספה אוטומטית אלא הכל ידני

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • ח
                      חסידישער @שאול נערך לאחרונה על ידי

                      @שאול איך בדיוק עושים את זה במודול ?

                      ר 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ר
                        רבי יצחק @חסידישער נערך לאחרונה על ידי

                        @חסידישער הוא התכוון לזה
                        https://f2.freeivr.co.il/topic/2678/מודול-הסרת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-מקובץ-במערכת-לבחירתכם?_=1602657675752

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 3
                          33064325 @חסידישער נערך לאחרונה על ידי

                          @חסידישער יש לנו מערכת חכמה מאוד לניהול הנציגים
                          (לא לעניין הקדימה שם יש לך את ההצעה של שתי שלוחות)
                          תוכל ללפנות במייל ivr.8480381@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון