עדיפות לנציגים במודול תור
-
@חסידישער
ישנם כמה אפשרויות של סוג הקדימה אבל מה שאתה רוצה לא קיים.
אני עשיתי פתרון כזה.
2 שלוחות ניתוב-תור
הראשונה למועדפים, שם הכנסתי את המועדפים, עם הגדרה של טיימאוט של 60 שניות שאם לא ענו שם זה עובר לשלוחה השניה שם קיימים כל המספרים, כולל המועדפים. -
@חוקר תוכל להעלות כאן את ההגדרות שעשית?
-
@חסידישער מה הסיפור?
תפתח עוד שלוחה של תור, שם תכניס את כל המספרים של הנציגים הרגילים
בשלוחה שכבר הגדרת, תשאיר רק את המספרים של נציגי העדיפות, ותגדיר אחרי
דקה או משהו בשלוחה שיעברו לשלוחה של הנציגים הרגילים. -
@חסידישער אמר בעדיפות לנציגים במודול תור:
@חוקר תוכל להעלות כאן את ההגדרות שעשית?
מדובר במערכת שמיועדת ישירות לתור, הגדרתי אתהשלוחה הראשית הפניה ל1/1 שם מוגדר המתנה של 60 שניות אחרת עולה למעלה, לשלוחה של תור, שם יש את כל המספרים -
-
@חסידישער אמר בעדיפות לנציגים במודול תור:
מענין לענין באותו ענין - האם שייך שהנציגים עצמם יכריזו על עצמם כלא זמינים לקבלת שיחות?
כלומר שנציג שלא יכול לענות בטווח הזמן הקרוב, שהמערכת לא תטריד אותו בשיחות. דרך האתר אפשר לעשות את זה על ידי הוצאת המספר שלו. השאלה אם גם דרך הטלפון אפשרי?
@חוקר @רבי-יצחק האם לכם הפתרונים?מובנה אין.
אם יש לך השגה או מישהו שמוכן לעשות לך בapi יוכל לפתח בשלוחת api שלוחה שמאפשרת לנציגים למחוק עצמם והשרת שמטפל ב api ישלח api לימות המשיח לקבל את תוכן הקובץ של רשימת המספרים, למחוק את השורה המבוקשת ולהחזיר את התוכן מעודכן -
@חוקר למה לא, אפשר בקלות עם מודול הסרת ערך ID
אבל אי אפשר לתזמן לכמה זמן זה יוריד ואח"כ הוספה אוטומטית אלא הכל ידני -
@שאול איך בדיוק עושים את זה במודול ?
-
-
@חסידישער יש לנו מערכת חכמה מאוד לניהול הנציגים
(לא לעניין הקדימה שם יש לך את ההצעה של שתי שלוחות)
תוכל ללפנות במייל ivr.8480381@gmail.com