פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1
-
-
@נר-יצחק אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
@חדר-1 במודול של המספר ניתובייה (אני עובד מהנייד לכן אין לי את הקישור)
ל @ניהול אשמח להזזת הפוסט לאזור התעשייה.
מכיוון שזה לא מפורסם כאן כ"כ, אביא את המודוליםתעביר להסברים מסודרים
אני לא יכול להעביר
-
@חדר-1 תפתח נושא חדש בהסברים מסודרים ותמחק פה
-
@613-0 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
@חדר-1 תפתח נושא חדש בהסברים מסודרים ותמחק פה
אבל.. עשו לי

-
@חדר-1 סתם כך ניראה לי שגם אחרי שאתה מוחק פוסט הלייקים שעשו לך בפוסט זה נשארים
-
@עלות-השחר אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
@חדר-1 סתם כך ניראה לי שגם אחרי שאתה מוחק פוסט הלייקים שעשו לך בפוסט זה נשארים
כן, אבל אני רוצה שייראו באותו פוסט את הלייקים
-
@חדר-1 אם אתה כל כך רוצה שידעו כמה תכתוב בסוף הפוסט
"עשו לי בנושא הקודם 4 לייקים"
ותעלה תמונת מסך להוחכה

-
@613-0 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
@חדר-1 אם אתה כל כך רוצה שידעו כמה תכתוב בסוף הפוסט
"עשו לי בנושא הקודם 4 לייקים"
ותעלה תמונת מסך להוחכה

זה אסור לפי התקנון
-
@חדר-1 גם אסור לדבר בכלל על הנושא
-
-
עזוב
נשתדל כולנו לעשות לך גם שם
אתה טורח הרבה בשביל כולנו, מגיע לך
יש שם 5 לייקים ננסה לארגן לך 5 חדשים שם, ותוכל להעביר
-
פוסט זה נמחק! -
-
-
-
@חדר-1 ישר כח על הפוסט המסודר
של קבלת ברכה מכ"ק האדמו"ר שליט"א מלך המשיח
אשמח אם תפנה אלי למייל avrhco770@gmail.com -
-
@חדר-1 כמדומני שעם הוא לא אמר סימן שהוא לא רוצה שכולם ידעו על מה הוא פונה אליך
אלא רוצה שתפנה אליו והוא יאמר לך בפרטי. -
@חדר-1 מתי תוסיף את ההגדרות לשירות לקוחות בחינם?
-
@הפונוביצ-ר יש כבר חדר ועידה עם כל מיני "עקיפות"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות