פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1
-
@613-0 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
@חדר-1 אם אתה כל כך רוצה שידעו כמה תכתוב בסוף הפוסט
"עשו לי בנושא הקודם 4 לייקים"
ותעלה תמונת מסך להוחכה

זה אסור לפי התקנון
-
@חדר-1 גם אסור לדבר בכלל על הנושא
-
-
עזוב
נשתדל כולנו לעשות לך גם שם
אתה טורח הרבה בשביל כולנו, מגיע לך
יש שם 5 לייקים ננסה לארגן לך 5 חדשים שם, ותוכל להעביר
-
פוסט זה נמחק! -
-
-
-
@חדר-1 ישר כח על הפוסט המסודר
של קבלת ברכה מכ"ק האדמו"ר שליט"א מלך המשיח
אשמח אם תפנה אלי למייל avrhco770@gmail.com -
-
@חדר-1 כמדומני שעם הוא לא אמר סימן שהוא לא רוצה שכולם ידעו על מה הוא פונה אליך
אלא רוצה שתפנה אליו והוא יאמר לך בפרטי. -
@חדר-1 מתי תוסיף את ההגדרות לשירות לקוחות בחינם?
-
@הפונוביצ-ר יש כבר חדר ועידה עם כל מיני "עקיפות"
-
@613-0 אפה?
-
-
@613-0 על זה בדיוק אני מדבר, הוא כתב שם שבהמשך הוא יעלה את כל ההגדרות שאם שתים מתקשרים אז אחד ימשיך לחקות בתור בזמן שאני מדבר אם אחד מהם.
-
@הפונוביצ-ר זכור לי ש @שמואל כבר פיתח משהו כזה
-
@613-0 עזר לי מאוד
אפשר קצת אולי יותר פרטים?... -
@הפונוביצ-ר תחפש בכל הפושטים של שמואל

-
@613-0 גאון אתה , וואלה לא חשבתי על זה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות