דקות שנכנסות ממערכות אחרות
-
רציתי לדעת האם יש אפשרות לראות באתר הישן/חדש את הדקות שנכנסות למערכת שלי ממערכות אחרות ששולחות אל המערכת שלי?
-
@שמואל-מאיר יש כזאת אפשרות ב-API
כמו כן אפשר לשמוע בטלפון בשלוחת הניהול במקש 4 -
@eliyahu מה זה API?
-
@שמואל-מאיר
משהו שמקשר בין השרת שלך לימות המשיח. -
-
@eliyahu אם אין לי שרת, אז מה אני אמור לעשות? (כמובן בתקווה שהבנתי מה הכוונה שרת שלי)
-
@שמואל-מאיר
אתה יודע להתמשק עם API? -
@יהודה-הוצלר-0 לא.
-
@שמואל-מאיר
אז בשביל מה אתה צריך שרת? -
@יהודה-הוצלר-0 יש לי קו בימות המשיח ואני רוצה לראות את הסכום דקות שנכנס לי גם ממערכות אחרות כיון שהוא מראה רק את הדקות שנכנסות בחיוג ישיר.
-
@שמואל-מאיר
אבל למה אתה צריך בשביל זה שרת? -
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-הוצלר-0 ככה מי שענה לי למעלה אמר שיש אפשרות כזאת בשרת.
-
@שמואל-מאיר
אבל אתה צריך בשביל זה לדעת להתמשק בAPI. -
@יהודה-הוצלר-0 ואין אפשרות אחרת?
-
@שמואל-מאיר
בניהול בשלוחה 4 -
@יהודה-הוצלר-0 כן, את זה אני יודע, אבל אני רוצה לראות את זה באתר.
-
@שמואל-מאיר
יכול להיות שיש עוד אפשרות אבל אני לא יודע על כזאת אפשרות. -
@שמואל-מאיר אין באתר.
תוכל לבנות לעצמך קישור מיוחד (התהליך אורך 2 דקות) וכשתכנס אליו תוכל לצפות בנתונים -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות