• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שלוחת השמעת קבצים-לשלוחת תפריט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר שאלות ועזרה הדדית
    11 פוסטים 5 כותבים 692 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • W מנותק
      WIZNITZ
      נערך לאחרונה על ידי

      אני רוצה לעשות משלוחת השמעת קבצים שיהיה תפריט
      איך אני עושה את זה?

      י יהונתן לי א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י מנותק
        יהודה הוצלר 0 @WIZNITZ
        נערך לאחרונה על ידי

        @wiznitz
        מעבר לשלוחה אחרת.

        6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 6 מנותק
          613 0 @יהודה הוצלר 0
          נערך לאחרונה על ידי 613 0

          @יהודה-הוצלר-0 מה ההגדרות שאפשר להכניס לשלוחת ההשמעת קבצים?

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • י מנותק
            יהודה הוצלר 0 @613 0
            נערך לאחרונה על ידי

            @613-0
            שיהיה תפריט?

            6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 6 מנותק
              613 0 @יהודה הוצלר 0
              נערך לאחרונה על ידי 613 0

              @יהודה-הוצלר-0 הוא רוצה מהשמעת קבצים

              @wiznitz אמר בשלוחת השמעת קבצים-לשלוחת תפריט:

              אני רוצה לעשות משלוחת השמעת קבצים שיהיה תפריט
              איך אני עושה את זה?

              מתוך השמעת קבצים תפריט

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • י מנותק
                יהודה הוצלר 0 @613 0
                נערך לאחרונה על ידי יהודה הוצלר 0

                @WIZNITZ
                כאן יש את כל ההגדרות למעבר לשלוחה אחרת מהשמעת קבצים.

                6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 6 מנותק
                  613 0 @יהודה הוצלר 0
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יהודה-הוצלר-0 אני לא צריך זה @WIZNITZ ביקש
                  אבל תודה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • יהונתן לי מנותק
                    יהונתן ל @WIZNITZ
                    נערך לאחרונה על ידי יהונתן ל

                    @wiznitz אמר בשלוחת השמעת קבצים-לשלוחת תפריט:

                    אני רוצה לעשות משלוחת השמעת קבצים שיהיה תפריט
                    איך אני עושה את זה?
                    תפתח שלוחה חדשה ותשים בה את הודעת מערכת M1005 שניה שקט.
                    ותגדיר בשלוחה

                    השמעת קבצים
                    type=playfile
                    0 הגדרת מקש 
                    control_play0=go_to_folder
                    הגדרת מקש 1
                    control_play1=go_to_folder
                    הגדרת מקש 2
                    control_play2=go_to_folder
                    הגדרת מקש 3
                    control_play3=go_to_folder
                    הגדרת מקש 4
                    control_play4=go_to_folder
                    הגדרת מקש 5
                    control_play5=go_to_folder
                    הגדרת מקש 6
                    control_play6=go_to_folder
                    הגדרת מקש 7
                    control_play7=go_to_folder
                    הגדרת מקש 8
                    control_play8=go_to_folder
                    הגדרת מקש 9
                    control_play9=go_to_folder
                    * הגדרת מקש
                    control_play*=go_to_folder
                    # הגדרת מקש
                    control_play#=go_to_folder
                    לאן יעבור מקש 0
                    playfile_control_play_0_goto=/0
                    1 לאן יעבור מקש
                    playfile_control_play_1_goto=/1
                    לאן יעבור מקש 2
                    playfile_control_play_2_goto=/2
                    לאן יעבור מקש 3
                    playfile_control_play_3_goto=/3
                    לאן יעבור מקש 4
                    playfile_control_play_4_goto=/4
                    לאן יעבור מקש 5
                    playfile_control_play_5_goto=/5
                    לאן יעבור מקש 6
                    playfile_control_play_6_goto=/6
                    לאן יעבור מקש 7
                    playfile_control_play_7_goto=/7
                    לאן יעבור מקש 8
                    playfile_control_play_8_goto=/8
                    לאן יעבור מקש 9
                    playfile_control_play_9_goto=/9
                    * לאן יעבור מקש
                    playfile_control_play_*_goto=/Star 
                    # לאן יעבור מקש
                    playfile_control_play_#_goto=/Hash
                    לאן יעבור בסיום
                    playfile_end_goto=/
                    שלא ישמיע ביפ בין קובץ לקובץ
                    play_beep=no
                    שם השלוחה
                    title=הגדרות מקשים ```
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                    • א מנותק
                      אברהם חיים @WIZNITZ
                      נערך לאחרונה על ידי אברהם חיים

                      @wiznitz
                      עיין כאן בנשאה של @יהונתן-ל האלוף

                      6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • 6 מנותק
                        613 0 @אברהם חיים
                        נערך לאחרונה על ידי 613 0

                        @אברהם-חיים

                        1. אולי ראית שזה נושא מלפני 30 ימים
                        2. וגם יהונתן-ל כבר נתן לו את ההגדרות
                        3. וגם זה סומן כבר כנפתר
                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • א מנותק
                          אברהם חיים @613 0
                          נערך לאחרונה על ידי אברהם חיים

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                          • ש שמחה - זו הסיסמא נעל נושא זה ב-

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון