בקבלת נתונים לא קולט את כל הנתונים
-
@שרות-פלוס-ivr
נסיתי מכמה טלפונים ואותו בעיה
זה פשוט לא קולט את כל ההקשות -
-
@מנסה
הוא העלה את ההגדרות אבל הוא מחק אותם. -
את זה הבנתי
תכלס אין איך לעזור ככה
אם לדעתו זה לא בעיה בהגדרות שיפנה לשרות לוקחות אין משהו אחר...
-
הגדרתי שישמיע את הקבצים המוגדרים ולא משמיע
מישהו יודע למה?052-option=1-1-7-file-123
-
@חסידישער אמר בבקבלת נתונים לא קולט את כל הנתונים:
הגדרתי שישמיע את הקבצים המוגדרים ולא משמיע
מישהו יודע למה?052-option=1-1-7-file-123
תפתח שרשור חדש
-
פוסט זה נמחק! -
@חסידישער כן
-
-
title= type=recording_and_entering_data enter_id=yes enter_id_type=list_all_information record_name=no add_enter_id_to_list_all_information=yes set_var= 050-option=9-9-5-Digits 051-option=8-8-5-Digits 052-option=8-8-5-Digits-------22102021 053-option=8-8-5-Digits 054-option=1-1-5-Digits--1,2,3-CheckGoTo- 055-option=1-1-5-Digits--1,2-CheckGoTo 056-option=1-1-5-Digits--1,2 recording_and_entering_data_add_cut_from_list_all_information=3,4
מי שיכול לדעת מה הבעיה יעזור מאד
-
@מנדל אני לא חושב שזה קשור להגדרות בשלוחה
אם יש בעיות בהקשה אז זו בעיה כללית
צריך לפנות לשירות הלקוחות עם פירוט מדויק של השיחה שבה זה קרה
(למשל: "בתאריך 07/10/2021 בשעה 14:54 התקשרתי ממספר 053-3137770 למספר 077-3137770 ונכנסתי לשלוחה 1/3, הקשתי 1234 וזה עבד, אבל אחר כך הקשתי 5678 והמערכת קלטה רק את המקשים 58)