צינתוק בעלות של 0.1 יחידות
-
@יוניבני כן
-
@שרות-פלוס-ivr איך?
מה אני כותב בשורה בדפדפן? (או דרך API)https://www.private.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=07777777:12345&callerId=07777777&phones=tpl:1234
כותב שהדף לא נמצא. -
@יוניבני אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@שרות-פלוס-ivr איך?
מה אני כותב בשורה בדפדפן? (או דרך API)https://www.private.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=07777777:12345&callerId=07777777&phones=tpl:1234
כותב שהדף לא נמצא.למה עשית www?
זה -
@שמואל
{
responseStatus: "EXCEPTION",
message: "Template Not found",
tplID: 12315,
yAserverVersion: 6
}בדקתי את מספר הקמפיין, הוא נכון.
-
פוסט זה נמחק! -
@יוניבני מקפיץ, למי הפתרונים?
-
@יוניבני אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@שמואל
{
responseStatus: "EXCEPTION",
message: "Template Not found",
tplID: 12315,
yAserverVersion: 6
}בדקתי את מספר הקמפיין, הוא נכון.
תשלח פרטים מלאים של הפניה שלך למייל שלי.
-
@יוניבני אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@שמואל
{
responseStatus: "EXCEPTION",
message: "Template Not found",
tplID: 12315,
yAserverVersion: 6
}בדקתי את מספר הקמפיין, הוא נכון.
זה id קמפיין לא מספר קמפיין
-
@שמואל תודה רבה לשמואל על הטיפול בפניה במהירות ולסידור התקלה.
-
@יוניבני איזה עזרה בדיוק, זה לא עובד לי כבר תקופה ארוכה!!!!!!!!

-
וגם יש איזה אופציה אחרת שמשהו עשה וגם היא עובדת למחצה לשליש ולרביע.
-
ש שמואל מאיר סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
נ נ.נ התייחס לנושא זה ב
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@שמואל אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
זה לא עובד לי
הוא כותב לי
{"responseStatus":"Exception","message":"מזהה מסע פרסום לא נמצא בלקוח","file":"TemplateManagement.class.ym","Line":"191:19","yAfastVersion":" 5.10.31 אינץ'} -
@זעליג ?????????????????????????????????????????
-
@זעליג
סיסמא כתבת? -
@זעליג אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
זה לא עובד לי
הוא כותב לי
{"responseStatus":"Exception","message":"מזהה מסע פרסום לא נמצא בלקוח","file":"TemplateManagement.class.ym","Line":"191:19","yAfastVersion":" 5.10.31 אינץ'}לא הבנתי את התגובה.
מה התגובה האמיתית? בלי תרגום. -
-
@תפארת1 בשניהם אני שם מספר וסיסמא???

-
@זעליג
לא, רק בטוקן [token]
הטוקן זה ההתחברות לכן נדרשת סיסמא
callerId זה הזיהוי יוצא[כלומר איזה מספר יופיע על הצג ] ולא נדרש לכך סיסמא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות