באג בהפעלת קמפיין מבנק יחידות סמס
-
רכשתי 50,000 יחידות סמס.
אני מפעיל קמפיין וזה מה שמופיע:

-
- זה מראה 0 מספרים לשליחה
- לא אישרת את הטופס
(זה מה שנראה, יכול להיות שזה רק דוגמה.)
-
@nyh אמר בבאג בהפעלת קמפיין מבנק יחידות סמס:
זה מראה 0 מספרים לשליחה
הוספתי ועדיין אותה בעיה...
זה עוד לפני שניסיתי לשלוח הוא מציג את זה כך... -
@liy
מה זה אומר בתרגום לעברית? -
@nyh אמר בבאג בהפעלת קמפיין מבנק יחידות סמס:
@liy
מה זה אומר בתרגום לעברית?פרמטרים שגויים...
אני לא מדבר על זה!אלא שאני לא יכול לבחור בנק יחידות אלא הוא הולך לראשי ולא לבנק הסמסים!
@שמואל @שמחה-זו-הסיסמא @ניהול -
@ימות-המשיח הבעיה היא שלא כתבתי תוכן ההודעה, אולי כדאי שיהיה פירוט לשגיאות...
-
כנראה שההודעה שלך ארוכה למעלה מ70 תווים תנסה לצמצם אותה ותראה שהוא יתן לך
-
@שור-שנגח אמר בבאג בהפעלת קמפיין מבנק יחידות סמס:
כנראה שההודעה שלך ארוכה למעלה מ70 תווים תנסה לצמצם אותה ותראה שהוא יתן לך
אני בדיוק מה הבעיה גם כתבתי אותה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות