איך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים
-
@שמואל ניסיתי לעשות יבוא
הוא כותב לי
שגיאה בפניה לשרת -
@יענקלה-הכוכב אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
@שמואל ניסיתי לעשות יבוא
הוא כותב לי
שגיאה בפניה לשרתתנסה שוב.
-
@שמואל ניסיתי זה מה שכותב, אולי בגלל שאני מרגיל לפרייווט?
DB Fatal Error, View Log from check error info -
@יענקלה-הכוכב אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
@WIZNITZ זה לא נותן לי אפשרות לפתוח דרך אקסל
https://f2.freeivr.co.il/topic/8292/המרת-דוחו-ת-ymgr-לתצוגת-טבלה-אונליין/1
וכאן
https://f2.freeivr.co.il/topic/392/המרת-קבצי-ymgr-לאקסל -
@יענקלה-הכוכב אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
@שמואל ניסיתי זה מה שכותב, אולי בגלל שאני מרגיל לפרייווט?
DB Fatal Error, View Log from check error infoתבדוק, זה כן העלאה את הרשימות.
-
@חיובי אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
@יענקלה-הכוכב
תוריד דרך [אקסס](https://f2.freeivr.co.il/topic/3871/בניית-מערכות-גדולות-בקובץ-אקסס?_=1659688170525@חיובי איך מורידים רשימה גדולה באקסס?
-
@kol יש דרך הרבה יותר פשוטה, אתה נכנס לאתר הניהול, שיגור הודעות ומסמן בנקודה את הקמפיין הרצוי, ואז תלחץ על רשימת תפוצה, ואז יופיע לך הורד טבלה למחשב, תלחץ שמה והכול ירד לך באקסל.
אם אתה צריך תמונות אני אשתדל לעשות לך את זה. -
@אורי-ש אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
@kol יש דרך הרבה יותר פשוטה, אתה נכנס לאתר הניהול, שיגור הודעות ומסמן בנקודה את הקמפיין הרצוי, ואז תלחץ על רשימת תפוצה, ואז יופיע לך הורד טבלה למחשב, תלחץ שמה והכול ירד לך באקסל.
אם אתה צריך תמונות אני אשתדל לעשות לך את זה.לא יורד כל המספרים (רק ה 20 הראשונים או כמה שאתה כותב, אבל רשימה גדולה לא יורד)
-
בעבר הייתי משתמש בזה אבל הפסיק לעבוד https://freeivr.co.il/oldforum/viewtopic.php?t=3163
-
@יענקלה-הכוכב אפשר פשוט לסמן הכל עם קונטרול A ואז להעתיק ולהדביק באקסל.
-
בכל מקרה רשימות ענקיות זה לא יעבוד כי הדפדפן לא יוכל להוריד/להעתיק כזו כמות. לכן הכי טוב להשתמש עם אשף הייבוא/ייצוא.
-
@דוד_מלך_ישראל ברשימה ענקית זה לא טוען בכלל את כל המספרים, אם עושים קונטרול A זה יעתיק רק 20 מספרים
-
@שמואל אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
בכל מקרה רשימות ענקיות זה לא יעבוד כי הדפדפן לא יוכל להוריד/להעתיק כזו כמות. לכן הכי טוב להשתמש עם אשף הייבוא/ייצוא.
@שמואל אבל אני רוצה לראות את המספרים ולמחוק חלק מספרים, כך שאין לי דרך לדעת מי ברשימה ומי לא באקסל וכו'
-
@kol תבנה כמה רשי"ת בכל אחד תכניס 15 אלף.
-
מי שיודע איך מורידים רשימת תפוצה באקסס אשמח לדעת!
-
זה מאוד חשוב לי מי שיודע בכל דרך איך אפשר להוריד למחשב קובץ של רשימת תפוצה גדולה
-
-
@חיובי כותב לי יובא בהצלה אבל איפה זה?

-
@kol
תסגור חלון ההורדה, תעשה F5 ותראה בטבלאות ListPhone
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות