• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    העברת שיחה ללא המתנה כלל

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    32
    770
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

      @NA73438 מה הגדרת בשלוחה ומה בקובץ ivr.ini?
      את ההגדרה שלא ישדר צריך להגדיר בקובץ ivr.ini

      N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • N
        NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

        @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

        @NA73438 מה הגדרת בשלוחה ומה בקובץ ivr.ini?
        את ההגדרה שלא ישדר צריך להגדיר בקובץ ivr.ini

        הגדרתי את זה בשלוחה
        תוכל לעזור לי איך להגדיר בקובץ?

        N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • N
          NA73438 @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

          @NA73438 כעת גם העלתי קובץ IVR לשלוח הראשית עם ההגדרה הזו
          call_no_answer=yes
          וזה עדין לא פעיל
          משהו יודע?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

            @NA73438

            זאת ההגדרה לקובץ IVR

            no_ringing=yes

            N א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
            • N
              NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

              @מנסה הכנסתי
              עדין לא עובד

              מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                @NA73438

                יש לך קובץ IVR במערכת?

                N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                  @NA73438
                  ואתה צריך להכניס את 2 ההגדרות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • N
                    NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                    @מנסה
                    העלתי קובץ עם ההגדרה הזו
                    זה לא מספיק?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                      @NA73438

                      לא

                      אתה צריך את שניהם

                      no_ringing=yes
                      
                      call_no_answer=yes
                      
                      
                      N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • N
                        NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                        @מנסה עדין לא עובד

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          אבו @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                          @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                          @NA73438

                          זאת ההגדרה לקובץ IVR

                          no_ringing=yes

                          סליחה, זה לא קשור

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • א
                            אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                            @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                            @מנסה עדין לא עובד

                            אם אתה יכול תעתיק מה הגדרת בשלוחה ומה בשלוחה ראשית ואיםה נמצא השלוחה של הראוטינג

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              מנסה מומחה @אבו נערך לאחרונה על ידי

                              @אבו

                              זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                              מה שחשוב לו מאוד

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אבו @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                                @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                @אבו

                                זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                                מה שחשוב לו מאוד

                                א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                                ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                                N I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • N
                                  NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                  @אבו
                                  זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                  type=routing
                                  routing_to_phone=0548412344
                                  music_on_hold=no
                                  ;checking_units=yes
                                  routing_end_time=20
                                  routing_end_goto=/2

                                  וזה מה שיש בקובץ IVR
                                  no_ringing=yes

                                  call_no_answer=yes

                                  א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א
                                    אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                    @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                    @אבו
                                    זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                    type=routing
                                    routing_to_phone=05********
                                    music_on_hold=no
                                    ;checking_units=yes
                                    routing_end_time=20
                                    routing_end_goto=/2

                                    וזה מה שיש בקובץ IVR
                                    no_ringing=yes

                                    call_no_answer=yes

                                    הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                    N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי אבו

                                      @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                      @אבו
                                      זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                      type=routing
                                      routing_to_phone=
                                      music_on_hold=no
                                      ;checking_units=yes
                                      routing_end_time=20
                                      routing_end_goto=/2

                                      וזה מה שיש בקובץ IVR
                                      no_ringing=yes

                                      call_no_answer=yes

                                      זה מוזר, לכאורה אמור לעבוד, אולי תפנה לשירות לקוחות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • N
                                        NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                        @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                        הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                        המספר כמובן שגוי...

                                        @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                        @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                        @אבו
                                        זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                        type=routing
                                        routing_to_phone=
                                        music_on_hold=no
                                        ;checking_units=yes
                                        routing_end_time=20
                                        routing_end_goto=/2

                                        וזה מה שיש בקובץ IVR
                                        no_ringing=yes

                                        call_no_answer=yes

                                        זה מוזר, לכאורה אמור לעבוד, אולי תפנה לשירות לקוחות

                                        איך אני פונה אליהם, אפשר לשלוח מייל עם התקלה והם אמורים לסדר את זה?

                                        ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ח
                                          חוויה טלפונית @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                          @NA73438 תנסה
                                          המייל שלהם cs@yemot.co.il
                                          ממליץ לשלוח בשעות הבוקר עם פרטי שיחה מדוייקים (מחייג, מחוייג, שעה, שלוחה)
                                          ולהתקשר אח"כ לדאוג שנציג יוריד לוג וישלח למתכנת

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א
                                            אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                            @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                            המספר כמובן שגוי...

                                            סתם מעניין אותי מי זה שהחלטת להטריד אותו, כי זה מספר פעיל...

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון