• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    העברת שיחה ללא המתנה כלל

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    32
    770
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • N
      NA73438 @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

      @NA73438 כעת גם העלתי קובץ IVR לשלוח הראשית עם ההגדרה הזו
      call_no_answer=yes
      וזה עדין לא פעיל
      משהו יודע?

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ
        מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

        @NA73438

        זאת ההגדרה לקובץ IVR

        no_ringing=yes

        N א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
        • N
          NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

          @מנסה הכנסתי
          עדין לא עובד

          מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

            @NA73438

            יש לך קובץ IVR במערכת?

            N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

              @NA73438
              ואתה צריך להכניס את 2 ההגדרות

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • N
                NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                @מנסה
                העלתי קובץ עם ההגדרה הזו
                זה לא מספיק?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                  @NA73438

                  לא

                  אתה צריך את שניהם

                  no_ringing=yes
                  
                  call_no_answer=yes
                  
                  
                  N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • N
                    NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                    @מנסה עדין לא עובד

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אבו @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                      @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                      @NA73438

                      זאת ההגדרה לקובץ IVR

                      no_ringing=yes

                      סליחה, זה לא קשור

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א
                        אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                        @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                        @מנסה עדין לא עובד

                        אם אתה יכול תעתיק מה הגדרת בשלוחה ומה בשלוחה ראשית ואיםה נמצא השלוחה של הראוטינג

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מנסה מומחה @אבו נערך לאחרונה על ידי

                          @אבו

                          זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                          מה שחשוב לו מאוד

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אבו @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                            @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                            @אבו

                            זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                            מה שחשוב לו מאוד

                            א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                            ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                            N I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • N
                              NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

                              @אבו
                              זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                              type=routing
                              routing_to_phone=0548412344
                              music_on_hold=no
                              ;checking_units=yes
                              routing_end_time=20
                              routing_end_goto=/2

                              וזה מה שיש בקובץ IVR
                              no_ringing=yes

                              call_no_answer=yes

                              א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                @אבו
                                זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                type=routing
                                routing_to_phone=05********
                                music_on_hold=no
                                ;checking_units=yes
                                routing_end_time=20
                                routing_end_goto=/2

                                וזה מה שיש בקובץ IVR
                                no_ringing=yes

                                call_no_answer=yes

                                הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי אבו

                                  @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                  @אבו
                                  זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                  type=routing
                                  routing_to_phone=
                                  music_on_hold=no
                                  ;checking_units=yes
                                  routing_end_time=20
                                  routing_end_goto=/2

                                  וזה מה שיש בקובץ IVR
                                  no_ringing=yes

                                  call_no_answer=yes

                                  זה מוזר, לכאורה אמור לעבוד, אולי תפנה לשירות לקוחות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • N
                                    NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                    @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                    הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                    המספר כמובן שגוי...

                                    @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                    @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                    @אבו
                                    זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                    type=routing
                                    routing_to_phone=
                                    music_on_hold=no
                                    ;checking_units=yes
                                    routing_end_time=20
                                    routing_end_goto=/2

                                    וזה מה שיש בקובץ IVR
                                    no_ringing=yes

                                    call_no_answer=yes

                                    זה מוזר, לכאורה אמור לעבוד, אולי תפנה לשירות לקוחות

                                    איך אני פונה אליהם, אפשר לשלוח מייל עם התקלה והם אמורים לסדר את זה?

                                    ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ח
                                      חוויה טלפונית @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                      @NA73438 תנסה
                                      המייל שלהם cs@yemot.co.il
                                      ממליץ לשלוח בשעות הבוקר עם פרטי שיחה מדוייקים (מחייג, מחוייג, שעה, שלוחה)
                                      ולהתקשר אח"כ לדאוג שנציג יוריד לוג וישלח למתכנת

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                        @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                        @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                        הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                        המספר כמובן שגוי...

                                        סתם מעניין אותי מי זה שהחלטת להטריד אותו, כי זה מספר פעיל...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • I
                                          isi @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                          @אבו כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                          @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                          @אבו

                                          זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                                          מה שחשוב לו מאוד

                                          א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                                          ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                                          מאז ועד היום עבר זמן, אבל הנושא חשוב לי. מה עושים בשביל שלא יהיה מצב של "רק לא ישמיע צליל" אלא שיכנס באמת ישר למערכת?
                                          ובפרט שבלשונית של שיחות נכנסות רואים שהשיחה כבר בפנים, אבל אורך כמה שניות עד שזה עונה.

                                          כללו של דבר ההגדרות הנ"ל עוזרות שהמתקשר לא ישמע צליל ולא יראה חיבור, אבל הוא עדיין ימשיך להמתין הלאה כאילו הוא כן שומע את הצליל.

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א
                                            אבו @isi נערך לאחרונה על ידי

                                            @isi כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @אבו כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @אבו

                                            זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                                            מה שחשוב לו מאוד

                                            א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                                            ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                                            מאז ועד היום עבר זמן, אבל הנושא חשוב לי. מה עושים בשביל שלא יהיה מצב של "רק לא ישמיע צליל" אלא שיכנס באמת ישר למערכת?
                                            ובפרט שבלשונית של שיחות נכנסות רואים שהשיחה כבר בפנים, אבל אורך כמה שניות עד שזה עונה.

                                            כללו של דבר ההגדרות הנ"ל עוזרות שהמתקשר לא ישמע צליל ולא יראה חיבור, אבל הוא עדיין ימשיך להמתין הלאה כאילו הוא כן שומע את הצליל.

                                            לא יודע בדיוק מה אתה צריך, אבל אם אתה רוצה שהשיחה תגיע אליך מהמערכת יותר מהר תהיה באמצע שיחה (כך שאתה 'מחובר' לרשת) ואז (כל) שיחה מגיע יותר מהר, אולי זה יעזור לך

                                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון