• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    העברת שיחה ללא המתנה כלל

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    32
    770
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

      @NA73438

      זאת ההגדרה לקובץ IVR

      no_ringing=yes

      N א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
      • N
        NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

        @מנסה הכנסתי
        עדין לא עובד

        מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

          @NA73438

          יש לך קובץ IVR במערכת?

          N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

            @NA73438
            ואתה צריך להכניס את 2 ההגדרות

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • N
              NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

              @מנסה
              העלתי קובץ עם ההגדרה הזו
              זה לא מספיק?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                @NA73438

                לא

                אתה צריך את שניהם

                no_ringing=yes
                
                call_no_answer=yes
                
                
                N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • N
                  NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                  @מנסה עדין לא עובד

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אבו @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                    @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                    @NA73438

                    זאת ההגדרה לקובץ IVR

                    no_ringing=yes

                    סליחה, זה לא קשור

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א
                      אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                      @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                      @מנסה עדין לא עובד

                      אם אתה יכול תעתיק מה הגדרת בשלוחה ומה בשלוחה ראשית ואיםה נמצא השלוחה של הראוטינג

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ
                        מנסה מומחה @אבו נערך לאחרונה על ידי

                        @אבו

                        זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                        מה שחשוב לו מאוד

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          אבו @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                          @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                          @אבו

                          זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                          מה שחשוב לו מאוד

                          א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                          ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                          N I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • N
                            NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

                            @אבו
                            זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                            type=routing
                            routing_to_phone=0548412344
                            music_on_hold=no
                            ;checking_units=yes
                            routing_end_time=20
                            routing_end_goto=/2

                            וזה מה שיש בקובץ IVR
                            no_ringing=yes

                            call_no_answer=yes

                            א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                              @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                              @אבו
                              זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                              type=routing
                              routing_to_phone=05********
                              music_on_hold=no
                              ;checking_units=yes
                              routing_end_time=20
                              routing_end_goto=/2

                              וזה מה שיש בקובץ IVR
                              no_ringing=yes

                              call_no_answer=yes

                              הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                              N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי אבו

                                @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                @אבו
                                זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                type=routing
                                routing_to_phone=
                                music_on_hold=no
                                ;checking_units=yes
                                routing_end_time=20
                                routing_end_goto=/2

                                וזה מה שיש בקובץ IVR
                                no_ringing=yes

                                call_no_answer=yes

                                זה מוזר, לכאורה אמור לעבוד, אולי תפנה לשירות לקוחות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • N
                                  NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                  @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                  הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                  המספר כמובן שגוי...

                                  @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                  @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                  @אבו
                                  זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                  type=routing
                                  routing_to_phone=
                                  music_on_hold=no
                                  ;checking_units=yes
                                  routing_end_time=20
                                  routing_end_goto=/2

                                  וזה מה שיש בקובץ IVR
                                  no_ringing=yes

                                  call_no_answer=yes

                                  זה מוזר, לכאורה אמור לעבוד, אולי תפנה לשירות לקוחות

                                  איך אני פונה אליהם, אפשר לשלוח מייל עם התקלה והם אמורים לסדר את זה?

                                  ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ח
                                    חוויה טלפונית @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                    @NA73438 תנסה
                                    המייל שלהם cs@yemot.co.il
                                    ממליץ לשלוח בשעות הבוקר עם פרטי שיחה מדוייקים (מחייג, מחוייג, שעה, שלוחה)
                                    ולהתקשר אח"כ לדאוג שנציג יוריד לוג וישלח למתכנת

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                      @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                      @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                      הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                      המספר כמובן שגוי...

                                      סתם מעניין אותי מי זה שהחלטת להטריד אותו, כי זה מספר פעיל...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • I
                                        isi @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                        @אבו כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                        @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                        @אבו

                                        זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                                        מה שחשוב לו מאוד

                                        א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                                        ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                                        מאז ועד היום עבר זמן, אבל הנושא חשוב לי. מה עושים בשביל שלא יהיה מצב של "רק לא ישמיע צליל" אלא שיכנס באמת ישר למערכת?
                                        ובפרט שבלשונית של שיחות נכנסות רואים שהשיחה כבר בפנים, אבל אורך כמה שניות עד שזה עונה.

                                        כללו של דבר ההגדרות הנ"ל עוזרות שהמתקשר לא ישמע צליל ולא יראה חיבור, אבל הוא עדיין ימשיך להמתין הלאה כאילו הוא כן שומע את הצליל.

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א
                                          אבו @isi נערך לאחרונה על ידי

                                          @isi כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                          @אבו כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                          @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                          @אבו

                                          זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                                          מה שחשוב לו מאוד

                                          א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                                          ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                                          מאז ועד היום עבר זמן, אבל הנושא חשוב לי. מה עושים בשביל שלא יהיה מצב של "רק לא ישמיע צליל" אלא שיכנס באמת ישר למערכת?
                                          ובפרט שבלשונית של שיחות נכנסות רואים שהשיחה כבר בפנים, אבל אורך כמה שניות עד שזה עונה.

                                          כללו של דבר ההגדרות הנ"ל עוזרות שהמתקשר לא ישמע צליל ולא יראה חיבור, אבל הוא עדיין ימשיך להמתין הלאה כאילו הוא כן שומע את הצליל.

                                          לא יודע בדיוק מה אתה צריך, אבל אם אתה רוצה שהשיחה תגיע אליך מהמערכת יותר מהר תהיה באמצע שיחה (כך שאתה 'מחובר' לרשת) ואז (כל) שיחה מגיע יותר מהר, אולי זה יעזור לך

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            isi @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                            @אבו כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @isi כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @אבו כתב בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @אבו

                                            זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                                            מה שחשוב לו מאוד

                                            א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                                            ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                                            מאז ועד היום עבר זמן, אבל הנושא חשוב לי. מה עושים בשביל שלא יהיה מצב של "רק לא ישמיע צליל" אלא שיכנס באמת ישר למערכת?
                                            ובפרט שבלשונית של שיחות נכנסות רואים שהשיחה כבר בפנים, אבל אורך כמה שניות עד שזה עונה.

                                            כללו של דבר ההגדרות הנ"ל עוזרות שהמתקשר לא ישמע צליל ולא יראה חיבור, אבל הוא עדיין ימשיך להמתין הלאה כאילו הוא כן שומע את הצליל.

                                            לא יודע בדיוק מה אתה צריך, אבל אם אתה רוצה שהשיחה תגיע אליך מהמערכת יותר מהר תהיה באמצע שיחה (כך שאתה 'מחובר' לרשת) ואז (כל) שיחה מגיע יותר מהר, אולי זה יעזור לך

                                            לא. אני צריך כשאני מפנה מהנייד שלי למערכת, שהמתקשר לא ישמע צלצול, אלא יכנס מיד למערכת.
                                            כי אם הוא שומע בתחילה צלצול, אז הוא חושב שאני עשיתי לו דחיה, ולכן הוא עבר למערכת, והוא לא מבין שלא הייתי זמין.

                                            הפתרון לעשות ללא צלצול וללא שידור מענה, אינו פתרון, כי אז אמנם לא רואים שהשיחה נענתה ולא שומעים צלצול, אבל מאידך, ממתינים כ5 שניות! בשקט, וזה נראה כאילו תקלה, ואנשים בדרך כלל מנתקים אז לפני שזה נקלט במערכת.

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון