חדש במודול תור - queue! הגדרת תור כ"לא פעיל"
-
ב"ה
עודכן גם בשרשור המתאים
הגדרת תור כ"לא פעיל"
כברירת מחדל, התור מוגדר כ"פעיל" כך שבכניסה לשלוחה המערכת מחייגת למספרים ברשימה בהתאם להגדרות התור.
ניתן להגדיר את התור כ"לא פעיל" ואז בכניסה לשלוחה תושמע הודעהM3790
"התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות" והמשתמש ייצא מהשלוחה.
ההגדרה היא בקובץqueue.ini
queueactive=0
במקרה כזה, התור יוגדר כ"לא פעיל" ובדו"ח שיחות יירשם שהשיחה לא נענתה בגלל שהתור לא היה פעיל (NotActive)
כברירת מחדל המשתמש חוזר לשלוחה אחת למעלה.
ניתן להגדיר מעבר או לשלוחה אחרת או ניתוקqueue_not_active_goto=/1 queue_not_active_goto=hangup
איפה זה שימושי?
- במידה וברצונכם להגדיר בצורה ידנית מתי השלוחה סגורה או פתוחה תוכלו לנהל את זה כאן.
את ההגדרה ניתן לשנות באמצעות אתר הניהול או בשיחה טלפונית באמצעות המודול הזה והמודול הזה - במידה ואתם משתמשים בהגדרות תור באמצעות API (ראו כאן) תוכלו לנהל בשרת שלכם את שעות הפעילות ולהחזיר את המידע האם השלוחה פתוחה או סגורה.
בהצלחה
בברכה,
אליהו - במידה וברצונכם להגדיר בצורה ידנית מתי השלוחה סגורה או פתוחה תוכלו לנהל את זה כאן.