• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    14
    59
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M
      MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

      הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
      ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
      יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמין

      אם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
      אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמינים

      ניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות🙈

      י פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        יהודה צ. כ. @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

        @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

        הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
        ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
        יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמין

        אם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
        אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמינים

        ניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות🙈

        תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך

        M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • M
          MGM IVR @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי MGM IVR

          @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

          @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

          הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
          ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
          יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמין

          אם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
          אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמינים

          ניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות🙈

          תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך

          זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף

          אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם

          ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר

          תודה רבה רבה על הערה, אעדכן

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יהודה צ. כ. @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

            @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

            @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

            @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

            הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
            ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
            יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמין

            אם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
            אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמינים

            ניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות🙈

            תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך

            זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף

            אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם

            ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר

            תודה רבה רבה על הערה, אעדכן

            אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
            כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
            אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.

            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • M
              MGM IVR @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

              @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

              @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

              @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

              הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
              ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
              יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמין

              אם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
              אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמינים

              ניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות🙈

              תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך

              זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף

              אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם

              ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר

              תודה רבה רבה על הערה, אעדכן

              אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
              כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
              אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.

              מספר פלאפון זה מעולה, יש הגדרה של פשוט להוסיף את המספר פלאפון, לא?

              ברירת מחדל המערכת מכניסה את ה זיהוי ID שאיתו נכנסו לשלוחה. ניתן להגדיר ערך מוגדר מראש שהוא יוכנס (או ישתנה)

              כלומר הוא פשוט יוסיף שם 0555*****

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • י
                יהודה צ. כ. @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                פוסט זה נמחק!
                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • M
                  MGM IVR @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                  @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                  @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                  @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                  @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                  @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                  @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                  הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
                  ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
                  יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמין

                  אם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
                  אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמינים

                  ניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות🙈

                  תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך

                  זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף

                  אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם

                  ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר

                  תודה רבה רבה על הערה, אעדכן

                  אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
                  כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
                  אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.

                  מספר פלאפון זה מעולה, יש הגדרה של פשוט להוסיף את המספר פלאפון, לא?

                  ברירת מחדל המערכת מכניסה את ה זיהוי ID שאיתו נכנסו לשלוחה. ניתן להגדיר ערך מוגדר מראש שהוא יוכנס (או ישתנה)

                  כלומר הוא פשוט יוסיף שם 0555*****

                  אבל הקובץ אמור להיראות ככה

                  0555555555
                  033333333
                  022222222
                  

                  ברגע שתגדיר שהמפתח יהיה ה id של המאזין, המערכת תוסיף ככה

                  0555555555=
                  

                  לדעתי הרעיון הכי טוב הוא שינוי הנתיב לקובץ הנציגים

                  צודק, חשבתי שהוא רק מוסיף את המספר ולא זכרתי את ה=

                  מה יעזור שינוי הנתיב לקובץ הנציגים?

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • י
                    יהודה צ. כ. @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

                    @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
                    ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
                    יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמין

                    אם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
                    אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמינים

                    ניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות🙈

                    תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך

                    זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף

                    אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם

                    ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר

                    תודה רבה רבה על הערה, אעדכן

                    אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
                    כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
                    אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.

                    מספר פלאפון זה מעולה, יש הגדרה של פשוט להוסיף את המספר פלאפון, לא?

                    ברירת מחדל המערכת מכניסה את ה זיהוי ID שאיתו נכנסו לשלוחה. ניתן להגדיר ערך מוגדר מראש שהוא יוכנס (או ישתנה)

                    כלומר הוא פשוט יוסיף שם 0555*****

                    אבל הקובץ אמור להיראות ככה

                    0555555555
                    033333333
                    022222222
                    

                    ברגע שתגדיר שהמפתח יהיה ה id של המאזין, המערכת תוסיף ככה

                    0555555555=
                    

                    לדעתי הרעיון הכי טוב הוא שינוי הנתיב לקובץ הנציגים

                    צודק, חשבתי שהוא רק מוסיף את המספר ולא זכרתי את ה=

                    מה יעזור שינוי הנתיב לקובץ הנציגים?

                    כאמור, אני לא בטוח שיש אפשרות לשנות את הנתיב, אבל בגדול הרעיון הוא שלדוגמא בשלוחה 1 הקובץ הוא

                    0555555555

                    בשלוחה 2

                    0555555555
                    022222222

                    ובשלוחה 3

                    022222222
                    ובשלוחה 4 קובץ ריק

                    בדוגמא יש 2 נציגים כש אה מעדכן שהוא זמין הקובץ ילקח משלוחה 1
                    כשנציג ב' יעדכן שהוא זמין הקובץ ילקח משלוחה 3
                    כששתיהם יעדכנו שהם זמינים הקובץ ילקח משלוחה 2
                    כשאף אחד לא זמין ילקח משלוחה 4

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • M
                      MGM IVR נערך לאחרונה על ידי MGM IVR

                      אז בעצם נכון לעכשיו יש לו אופציה לשלוט על ההגדרה האם התור פעיל או לא לפי זה
                      https://f2.freeivr.co.il/topic/10182/חדש-במודול-תור-queue-הגדרת-תור-כ-לא-פעיל

                      אבל לא מצאנו דרך להגדיר מי הרשימת נציגים דרך שלוחה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • M
                        MGM IVR נערך לאחרונה על ידי MGM IVR

                        מעדכן: בסוף עשיתי הפניה לנציג אחד בלבד, ולא למספר נציגים, זה האופציה הכי טובה שמצאתי

                        ואז הוספה שלו לשלוחת ניתוב רגילה type=routing
                        ואם אין נציג פעיל יש מעבר לשלוחה אחרת של שליחת הודעה לטלגרם

                        אם יש למישהו פיתרון למספר נציגים ביחד, עדיין אשמח לשמוע

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פ
                          פלמנמוני @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

                          @MGM-IVR אני לא מבין מה הבעיה, תשתמש בהוספת והסרת ערך ID, זה ההגדרות:
                          שלוחת הוספת המתקשר לרשימת הנציגים:

                          type=add_id_to_list
                          add_id_to_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, ללא סיומת, למשל /5/4/queue
                          

                          שלוחת הסרת המתקשר מרשימת הנציגים:

                          type=remove_id_from_list
                          remove_id_from_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, כולל סיומת, למשל /5/4/queue.ini
                          remove_id_from_list_mode=key_only
                          remove_id_from_list_key=phone
                          

                          עובד מעולה, הרגע בדקתי

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • י
                            יהודה צ. כ. @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                            פוסט זה נמחק!
                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פ
                              פלמנמוני @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

                              @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                              שלוחת הוספת ערך מוסיפה = לאחר המפתח

                              בדקת לפני שאתה אומר?
                              בברירת מחדל זה לא מוסיף =, נסה והיווכח

                              מקור

                              אמנם בהסרת ערך בברירת מחדל הוא לא מסיר אם אין =, ולכן הגדרנו remove_id_from_list_mode=key_only .

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • M
                                MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

                                @פלמנמוני תודה רבה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון