• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    33
    296
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ
      פלמנמוני @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

      @MGM-IVR אני לא מבין מה הבעיה, תשתמש בהוספת והסרת ערך ID, זה ההגדרות:
      שלוחת הוספת המתקשר לרשימת הנציגים:

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, ללא סיומת, למשל /5/4/queue
      

      שלוחת הסרת המתקשר מרשימת הנציגים:

      type=remove_id_from_list
      remove_id_from_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, כולל סיומת, למשל /5/4/queue.ini
      remove_id_from_list_mode=key_only
      remove_id_from_list_key=phone
      

      עובד מעולה, הרגע בדקתי

      י ב 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • י
        יהודה צ. כ. @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

        פוסט זה נמחק!
        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ
          פלמנמוני @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

          @יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

          שלוחת הוספת ערך מוסיפה = לאחר המפתח

          בדקת לפני שאתה אומר?
          בברירת מחדל זה לא מוסיף =, נסה והיווכח

          מקור

          אמנם בהסרת ערך בברירת מחדל הוא לא מסיר אם אין =, ולכן הגדרנו remove_id_from_list_mode=key_only .

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • M
            MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

            @פלמנמוני תודה רבה!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ב
              בוס @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

              @MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

              אם יש למישהו פיתרון למספר נציגים ביחד, עדיין אשמח לשמוע

              מה הבעיה?
              אני הבנתי שהבעיה שלך זה כאשר אין נציגים אז לבצע ניתוב לשליחה טלגרם.
              יש אופציה מיוחדת למעבר כאשר אין נציגים.
              ציטוט:

              מעבר במצבים נוספים
              כשאין מספרים לחיוג
              המערכת משמיעה הודעה:
              M1460 "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית"

              queue_end_no_members_goto=/1
              

              מקור

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אA @בוס נערך לאחרונה על ידי

                @בוס
                לכאו' הכוונה שם כשאין מספרים של נציגים, אבל הוא רוצה פיתרון למקרה שאין נציגים זמינים במערכת

                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ע
                  עידו נערך לאחרונה על ידי

                  לא הבנתי, אז הסתדרת או לא?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ב
                    בוס @אA נערך לאחרונה על ידי

                    @אA כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                    @בוס
                    לכאו' הכוונה שם כשאין מספרים של נציגים, אבל הוא רוצה פיתרון למקרה שאין נציגים זמינים במערכת

                    נו, הרי כל נציג מפעיל/מבטל את זמינותו ע"י הוספת והסרת ערך כפי שנאמר כאן לעיל, וכאשר הנציג האחרון מסיר את עצמו זה ישמיע את הודעת מערכת M1460 "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית" וילך לאן שמוגדר.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אA @בוס נערך לאחרונה על ידי אA

                      @בוס
                      אם ההצעה שלך יתכן וזה באמת יעבוד.
                      אם @MGM-IVR יוכל לעדכן אותנו מה הוא עשה (או לכל הפחות יסמן אם נפתר), נדע האם הוא צריך עוד עצה או שכתב לא.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • הנושא סומן כשאלה  M MGM IVR 
                      • הנושא סומן כנפתר  M MGM IVR 
                      • ב
                        בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ב
                          בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                          @פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                          @MGM-IVR אני לא מבין מה הבעיה, תשתמש בהוספת והסרת ערך ID, זה ההגדרות:
                          שלוחת הוספת המתקשר לרשימת הנציגים:

                          type=add_id_to_list
                          add_id_to_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, ללא סיומת, למשל /5/4/queue
                          

                          שלוחת הסרת המתקשר מרשימת הנציגים:

                          type=remove_id_from_list
                          remove_id_from_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, כולל סיומת, למשל /5/4/queue.ini
                          remove_id_from_list_mode=key_only
                          remove_id_from_list_key=phone
                          

                          עובד מעולה, הרגע בדקתי

                          ניסיתי את זה וזה לא עבד, אולי תוכל להסביר יותר בפירוט, אני פשוט חדש עם ימות המשיח, אני שובר על זה את הראש כבר כמה שעות

                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פ
                            פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                            @בניית-אתרים אם נניח ששלוחת התור היא 1, תגדיר ככה בשלוחה שבה אתה רוצה שנציג יוסיף את עצמו:

                            type=add_id_to_list
                            add_id_to_list_location_list=/1/queue
                            

                            ובשלוחה שבה נציג מסיר את עצמו:

                            type=remove_id_from_list
                            remove_id_from_list_location_list=/1/queue.ini
                            remove_id_from_list_mode=key_only
                            remove_id_from_list_key=phone
                            
                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ב
                              בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                              @פלמנמוני זה עובד. אבל עכשיו איך עושים שכשמישהו נכנס לשלוחה 1( מעבר לנציג) אז זה יחייג לכל הנציגים עד שאחד עונה?

                              פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פ
                                פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                                @בניית-אתרים
                                מודול תור

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ב
                                  בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                                  @פלמנמוני כשאין נציגים זמינים זה משמיע הודעה "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית" אני רוצה להחליף את ההודעה הזאת בהודעה שאני יעלה, הבעיה שההודעה שיש כברירת מחדל לא מופיע ברשימת הודעות בשלוחה, איך אני יכול בכל זאת להחליף את זה?

                                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פ
                                    פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

                                    @בניית-אתרים זה מספר ההודעה של זה - M1460, תעלה הודעה אחרת עם שם זה.

                                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ב
                                      בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                                      @פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
                                      חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון

                                      י פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י
                                        יהודה צ. כ. @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                                        @בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                                        @פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
                                        חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון

                                        שיחייג מהוירטואל פלוס שוב למערכת (כדי לבטל את הזיהוי) , ומשם לשלוחת ניתוביה.

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ב
                                          בניית אתרים @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                                          @יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • י
                                            יהודה צ. כ. @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                                            @בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                                            @יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?

                                            הדרכה מפורטת

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון