• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

    חדש במערכת
    35
    92
    4753
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק
      קו בית יעקב נערך לאחרונה על ידי

      יש אפשרות לעשות הפניה מהקו הרגיל ישר לניתוב בשלוחה 1?

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        הרב מומחה @קו בית יעקב נערך לאחרונה על ידי

        @קו-בית-יעקב כרגע לא

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • צ
          צדיק תמים מומחה @אט נערך לאחרונה על ידי

          @אט למה אתה לא עושה מה שכתוב בהודעה?
          מנסה להתחבר או נרשם עם מייל אחר

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש
            שניאור1 @ימות המשיח נערך לאחרונה על ידי שניאור1

            @ימות-המשיח @eliyahu
            עשיתי כך
            4a1e5600-4504-4752-ae02-fa4c47469bec-image.png

            לפי מה שנראה לי זה אמור להפנות לנציג בין 6-7 כל יום, ובשעות אחרות להפנות לתא קולי.
            הבעיה שזה מפנה כל הזמן למענה אנושי

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ק
              קו בית יעקב @שניאור1 נערך לאחרונה על ידי קו בית יעקב

              @שניאור1 אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:

              בין 6-7 כל יום,

              בבוקר? כי בערב צריך 18:00-19:00

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אט @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

                @צדיק-תמים אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:

                @אט למה אתה לא עושה מה שכתוב בהודעה?
                מנסה להתחבר או נרשם עם מייל אחר

                עשיתי להתחבר והוא לא נתן לי עשיתי עם מייל אחר והוא לא נתן לי אני לא אומר סתם..

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ק
                  קו בית יעקב נערך לאחרונה על ידי קו בית יעקב

                  @ימות-המשיח עשיתי הפניה ראוטינג מהקו הרגיל לקו המרכזיה האם יחויב היחידות פעמיים?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שניאור1 @קו בית יעקב נערך לאחרונה על ידי

                    @קו-בית-יעקב אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:

                    @שניאור1 אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:

                    בין 6-7 כל יום,

                    בבוקר? כי בערב צריך 18:00-19:00

                    כן. זה רק לטסט

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ק
                      קו בית יעקב נערך לאחרונה על ידי קו בית יעקב

                      @ימות-המשיח 1. עכשיו זה מפנה למרכזיה ולא שומעים. למי אפשר לפנות בזה?
                      2. השיחות נשארות בקו ולא מתנתק

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש
                        שניאור1 @שניאור1 נערך לאחרונה על ידי

                        @שניאור1 אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:

                        @ימות-המשיח
                        אין אפשרות לרכוש יחידות שיחה
                        בלחיצה על רכישה זה חוזר חזרה למסך הקודם אחרי 2 שניות

                        ומאד נהנתי מהמערכת, הממשק סופר קל להבנה!

                        @שניאור1 אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:

                        @ימות-המשיח @eliyahu
                        עשיתי כך
                        4a1e5600-4504-4752-ae02-fa4c47469bec-image.png

                        לפי מה שנראה לי זה אמור להפנות לנציג בין 6-7 כל יום, ובשעות אחרות להפנות לתא קולי.
                        הבעיה שזה מפנה כל הזמן למענה אנושי

                        @ימות-המשיח @eliyahu
                        זה עדיין לא סודר

                        E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • E
                          eliyahu ניהול @שניאור1 נערך לאחרונה על ידי

                          @שניאור1 העברתי לבדיקה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • M
                            MGM IVR מומחה @ימות המשיח נערך לאחרונה על ידי

                            @ימות-המשיח אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:

                            מרכזיה בענן? זה לא בשמים!

                            המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק.

                            את המתכנתים השארנו לנו, את הביצוע הקליל הנגשנו לכם!

                            עכשיו בהשקה חגיגית, אם לא תנסו - לא תדעו!

                            ללא צורך בהתקנה, שיחות נכנסות ויוצאות ממסך המחשב, ניהול שלוחות חכמות למענה אנושי, ועוד כמה הפתעות שיעשו לכם טוב בלב ובכיס...

                            קדימה... כנסו והירשמו

                            👈 https://management.pbx.ltd👉

                            נהניתם? ספרו לנו, נשמח לשמוע על החוויה שלכם! טקבקו לנו בתגובות 🙂

                            זה ניתן להתממשקות עם api כמו כל ימות המשיח?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M
                              MGM IVR מומחה @ימות המשיח נערך לאחרונה על ידי MGM IVR

                              @ימות-המשיח אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:

                              מרכזיה בענן? זה לא בשמים!

                              המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק.

                              את המתכנתים השארנו לנו, את הביצוע הקליל הנגשנו לכם!

                              עכשיו בהשקה חגיגית, אם לא תנסו - לא תדעו!

                              ללא צורך בהתקנה, שיחות נכנסות ויוצאות ממסך המחשב, ניהול שלוחות חכמות למענה אנושי, ועוד כמה הפתעות שיעשו לכם טוב בלב ובכיס...

                              קדימה... כנסו והירשמו

                              👈 https://management.pbx.ltd👉

                              נהניתם? ספרו לנו, נשמח לשמוע על החוויה שלכם! טקבקו לנו בתגובות 🙂

                              אני לא מוצא פה הפניה לטלפון sip, זה בכוונה?

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה
                                הרב מומחה @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי הרב

                                @MGM-IVR

                                זה ניתן להתממשקות עם api כמו כל ימות המשיח?

                                לא

                                אני לא מוצא פה הפניה לטלפון sip, זה בכוונה?

                                אין הפניה לשלוחת SIP

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ע
                                  עוד אחד @ימות המשיח נערך לאחרונה על ידי

                                  @ימות-המשיח מה לא עשיתי כמו שצריך?
                                  חיברתי שתי נציגים וכשמקישים 1 במערכת אומר 'אין מספרים לחיוג'
                                  מה הכוונה?

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה
                                    הרב מומחה @עוד אחד נערך לאחרונה על ידי

                                    @עוד-אחד כנראה לא הגדרתה שעות פעילות

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ע
                                      עוד אחד @הרב נערך לאחרונה על ידי

                                      @הרב איפה מגדירים אותם?

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה
                                        הרב מומחה @עוד אחד נערך לאחרונה על ידי

                                        @עוד-אחד בשלוחה עצמה שמוגדרת כתור אתה מוסיף נציגים ומגדיר לכל אחד שעות מענה

                                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ע
                                          עוד אחד @הרב נערך לאחרונה על ידי עוד אחד

                                          כבוד @הרב , תודה!
                                          @הרב @ימות-המשיח סוף סוף אני רואה על הצג את השיחה, לוחץ לעניה, מסמן לי כאילו שעניתי, מראה כמה שניות עבר,
                                          אבל למעשה בטלפון עדיין משמיע לי את צליל החיוג ומקומי בתור...
                                          יותר מזה, גם אחרי שהטלפון ניתק עדיין מראה לי כאילו אני בשיחה!
                                          עוד משהו שלא הגדרתי טוב או מחבלי הלידה של המערכת?

                                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • M
                                            MERS 0 @ימות המשיח נערך לאחרונה על ידי

                                            @ימות-המשיח עדיין אומר לי [בהפניה למערכת אחרת של ימות] שהמספר נסגר וכו'...]
                                            מה אפשר לעשות?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון