חדש! מערכת מותאמת לעסקים לשליחת הודעות ללקוחות
-
@eliyahu למה אין בממשק הזה דוחות של מי שענה לשיחה?
וגם למה אין אפשרות לשמור קבצי tts וכל פעם צריך לכתוב ולנקד מחדש? -
@eliyahu וואו זה ענקקקק - התחלתי להשתמש איתו מטורף, לא מבין איך שרדתי בלי זה, מאוד יפה שהוא מנקד את הTTS, זה ממש מדייק.
יש כמה דברים שישדרג את המערכת למושלם.- שאם לא עונה לקמפיין, כשחוזר שישמע את ההודעת קמפיין האחרונה.
- שישמור כמה תבניות גם של TTS
- שיוכלו להאזין לפני השליחה להודעת TTS
- שהמאזין יוכל לאשר שקיבל את ההודעה.
-
@יענקלה-הכוכב @eliyahu הייתי מוסיף עוד דבר אחד, שיהיה ניתן אחרי הניקוד האוטומטי לשנות את הניקוד האוטומטי, למשל את המילה 'לך' הוא מנקד לֵךְ ולפעמים אני רוצה שהניקוד יהיה 'לְךָ' או 'לָךְ'.
יש אתרים שבהם ניתן ללחוץ על הכבר על המילה והוא פותח אפשרויות נוספות.
כמו כן שיהיה ניתן לשלוט על מהירות ההקראה.
תודה רבה. -
צריך גם שיהיה דרך לבחור זיהוי יוצא
-
@הרב אם אתה מדבר על מספר משני קיים, לגבי הוספת ספרות אכן אין כעת במערכת.
-
@פישל תודה רבה צודק לא יודע איך לא שמתי לב
-
תודה על ההוספה שמראה את כמות היחידות ואפשרות לרכוש, מה שנשאר, שיהיה מושלםםםםם, לוודא שהלקוח קיבל את ההודעה, או שיוכל להקיש אחרי שמיעת ההודעה על אישור מסירה, או שאנחנו נקבל איזשהו אישור שהוא שמע.
-
-
@eliyahu כמה זמן בערך הגדרתם את הצינתוק, והאם יש איזשהו היתכנות לגבי אישור ההודעה מהמקבל?
ושוב יישר כוח על המערכת, מוצלח ביותר -
@יענקלה-הכוכב אמר בחדש! מערכת מותאמת לעסקים לשליחת הודעות ללקוחות:
@eliyahu כמה זמן בערך הגדרתם את הצינתוק, והאם יש איזשהו היתכנות לגבי אישור ההודעה מהמקבל?
ושוב יישר כוח על המערכת, מוצלח ביותרזה לפי ההגדרות של התבנית שלך באתר הרגיל, אתה יכול להוסיף חיוגים חוזרים לשנות את זמן השיחה וכו' (חוץ מזיהוי השיחה שאת זה משנים בהגדרות של האפליקציה/ ממשק )
-
@ערוץ-הסקרים רציני?
באיזה קמפיין? יש לי כמה קמפיינים? -
@יענקלה-הכוכב התבניות מבוססות רשימות תפוצה
תכנס לאתר הניהול הישן ותראה את כל התבניות, תוכל לערוך את הגדרות הרשימה(ככה זה כיום באם אין התחיבות שזה יישאר במתכונת כזאת המשך)
-