• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    בקשת עזרה: לא עובד לי; השמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר שאלות ועזרה הדדית
    11 פוסטים 5 כותבים 511 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יב
      נערך לאחרונה על ידי

      ניסיתי לעשות את כל מה ש @אלחנן1 הסביר בטוב טעם בהשמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם שהתקבלו בהכנסת נתונים (שלוחה נפרדת). | והגדרתי שהמערכת תיקח את הנתונים משלוחה אחרת (/9/4/1/1), אך בפועל המערכת אומרת, שכבר נרשמת, ואינה מקריאה את מספר האישור, ובנוסף, המערכת מקריאה שוב את ההודעות שהגדרתי (בשלוחה /9/4/1/1) [ובפועל רק יכולים לשמוע את ההודעות, אבל לא להירשם].
      מה לא עשיתי טוב ?

      type=recording_and_entering_data
      כאן כתבתי מהיכן לקחת את הנתונים.
      recording_and_entering_data_folder_to_play=/9/4/1/1
      
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone_or_enter_phone
      
      recording_and_entering_data_end_goto=/9
      title=שמיעת ההזמנה
      

      אשמח לעזרה.
      תודה!

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אלחנן1 ניהול @יב
        נערך לאחרונה על ידי

        @יב
        שכחתם לשים את ההגדרה העיקרית..

        recording_and_entering_data_type=approvals
        
        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ש שמחה - זו הסיסמא סימן נושא זה כשאלה ב
        • ש שמחה - זו הסיסמא סימן נושא זה כנפתר ב
        • י מנותק
          יב @אלחנן1
          נערך לאחרונה על ידי

          @אלחנן1 תודה.
          אבל עכשיו הוא אומר לי, שאין הרשמות מאושרות ממספר זיהוי זה.
          נ.ב. אני הבנתי שהוא לוקח את הנתונים מהשלוחה הנוכחית, ולכך, הוא אומר לי זה. - ולכן הורדתי את השורה.
          אבל עכשיו עדיין לא הסתדר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י יב סימן נושא זה כלא נפתר ב
          • י מנותק
            יב
            נערך לאחרונה על ידי יב

            @אלחנן1 נפתר.
            אסביר את הבעיה. - אני הגדרתי רישום עד התאריך 14/04 - והמערכת לא ידעה לחפש שם, הוספתי [חוץ ממה שכתבת] עוד שורה

            recording_and_entering_data_approval_all_file_type=year.14/04
            

            וכך המערכת לקחה את הנתונים מהקובץ ההוא.
            אגב, אולי כדי לכתוב את זה בצורה מפורשת בשרשור.
            תודה בכל אופן!!!

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • י יב סימן נושא זה כנפתר ב
            • ה מנותק
              הלי @יב
              נערך לאחרונה על ידי

              @יב כתב בבקשת עזרה: לא עובד לי; השמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם.:

              @אלחנן1 נפתר.
              אסביר את הבעיה. - אני הגדרתי רישום עד התאריך 14/04 - והמערכת לא ידעה לחפש שם, הוספתי [חוץ ממה שכתבת] עוד שורה

              recording_and_entering_data_approval_all_file_type=year.14/04
              

              וכך המערכת לקחה את הנתונים מהקובץ ההוא.
              אגב, אולי כדי לכתוב את זה בצורה מפורשת בשרשור.
              תודה בכל אופן!!!

              איפה מצאת את ההגדרה הזאת?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • K מנותק
                kavkosher
                נערך לאחרונה על ידי kavkosher

                https://f2.freeivr.co.il/post/36392

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה מנותק
                  הלי @kavkosher
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @kavkosher זה בעיקרון הגדרה איפה ואיך ישמרו הדוחות ולא איפה לחפש את האישור
                  אני טועה?

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יב @הלי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @הלי נכון. אבל בפועל, רק ככה זה עבד לי.

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מנותק
                      הלי @יב
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יב מעניין ומעולה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • צ מנותק
                        צוות קו כשר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        פשוט זה אומר למערכת על איזה קובץ לעבוד
                        במקרה של כתיבה זה כותב לקובץ הנל
                        במקרה של קריאה זה קורא שהקובץ הנל

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • ה מנותק
                          הלי @צוות קו כשר
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @צוות-קו-כשר אז אני מצטרף לקריאה ש

                          @יב כתב בבקשת עזרה: לא עובד לי; השמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם.:

                          אגב, אולי כדי לכתוב את זה בצורה מפורשת בשרשור.
                          תודה בכל אופן!!!

                          זה באמת יועיל לדעתח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון