מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק
-
פוסט זה נמחק! -
אפשר לחבר את המרכזיה לחשבון הרגיל?
זאת אומרת למערכת קיימת, או רק למערכות חדשות?כפשוט שהבשורה הגדולה פה בין השורות זה לא רק ממשק ענק של ניהול מרכזיה, אלא גם של אפשרות לנציגים לענות דרך הדפדפן (עם אוזניות ומקרופון)
ואת זה אני צריך במערכת הקיימת, ולאוו דווקא במערכת חדשה שתפתח כאןועוד משהו:
כדאי שלכל נציג תהיה אופציה להכנס מהקישור הראשי, ולשנות לעצמו את הססמא,
שהוא לא יצטרך לשמור את הקישור והססמא שנשלח לו באימיילבמילים אחרות שבמסך הכניסה תהיה אופציה להכנס עם האימייל והססמא לחשבון של הנציג ולא לחשבון הניהול
דבר אחרון:
צריך לדעתי כפתור שנותן לנציג לבחור אם הוא מקבל את השיחה בדפדפן או בפלאפון האישי -
דעתי אחרי חויית שימוש -
כדאי שלכל נציג תהיה אופציה להכנס מהקישור הראשי, ולשנות לעצמו את הססמא,
שהוא לא יצטרך לשמור את הקישור והססמא שנשלח לו באימיילבמילים אחרות שבמסך הכניסה תהיה אופציה להכנס עם האימייל והססמא לחשבון של הנציג ולא לחשבון הניהול
-
@מנסה
אצלי תקין. -
@שמונו אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
אפשר לחבר את המרכזיה לחשבון הרגיל?
זאת אומרת למערכת קיימת, או רק למערכות חדשות? -
@ימות-המשיח
האם ניתן להוציא שיחות מהמערכת עם זיהוי של מערכת אחרת?
אם כן, איך? -
סו"ס זה נכנס. קיבלתי מספר נייד, אפשרי לעשות הפניה וזה נחשב הפניה לימות?
-
@הרב אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
יש אפשרות לחבר את המרכזיה לטלפון IP?
האם אפשר לחבר לטלפון SIP?
כמו רוב המרכזיות שקיימות בשוק. -
@שמונו אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
כפשוט שהבשורה הגדולה פה בין השורות זה לא רק ממשק ענק של ניהול מרכזיה, אלא גם של אפשרות לנציגים לענות דרך הדפדפן (עם אוזניות ומקרופון)
ואת זה אני צריך במערכת הקיימת, ולאוו דווקא במערכת חדשה שתפתח כאןקיים ממש ממזמן באתר הניהול הישן בלשונית מרכזיה עסקית
החידוש כאן הוא רק בעיצוב -
@צדיק-תמים אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
החידוש כאן הוא רק בעיצוב
ובנוחות הגישה והפשטות
-
@קנקן-חדש-מלא-ישן אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
@צדיק-תמים אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
החידוש כאן הוא רק בעיצוב
ובנוחות הגישה והפשטות
תחכים אותי מה לא פשוט בזה?
-
אפשרי שזה ינתב למספר הטלפון?
-
@קו-בית-יעקב אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
אפשרי שזה ינתב למספר הטלפון?
כשאתה מעביר את העכבר מעל הנציג המוגדר יש את האופציה:
-
@קו-בית-יעקב אז כנראה שיש כבר משתמש, בצעו איפוס סיסמה.
-
שלום וברכה למנהלים היקרים כמעט לפני שבוע פירסמתי שאני לא מצליח להתחבר וזה עדיין לא נפתר משהו יודע מה אפשר לעשות??
מצרף בזה תמונה: -
יש אפשרות לעשות הפניה מהקו הרגיל ישר לניתוב בשלוחה 1?
-
@קו-בית-יעקב כרגע לא
-
@אט למה אתה לא עושה מה שכתוב בהודעה?
מנסה להתחבר או נרשם עם מייל אחר -
@ימות-המשיח @eliyahu
עשיתי כך
לפי מה שנראה לי זה אמור להפנות לנציג בין 6-7 כל יום, ובשעות אחרות להפנות לתא קולי.
הבעיה שזה מפנה כל הזמן למענה אנושי -
@שניאור1 אמר במרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק:
בין 6-7 כל יום,
בבוקר? כי בערב צריך 18:00-19:00