התראה מראש בעת דרישה להעברת שרת
-
כבר היו לי בשבוע האחרון כמה מערכות שהפסיקו לעבוד עקב הצורך להעביר אותם לשרת החדש
והלקוחות היו מלאי בושות וחסרי אונים
[המערכות הנ"ל היו תחת משווקים]
אשמח אם יהיה התראה קודם למייל או בהודעה טלפונית למנהלים שהמערכת עומדת להיסגר -
@לעזור-לכולם בתחילת התהליך היה שיחה למנהל המערכת.
-
@עץ-השדה אמר בהתראה מראש בעת דרישה להעברת שרת:
@לעזור-לכולם בתחילת התהליך היה שיחה למנהל המערכת.
זה לא מספיק
חייבת להיות התראה הרבה יותר מאסיבית
ואם אין לי טלפון או מייל מעודכן במערכת, אז הלקוחות שלי צריכים להיתקע
לדעתי כל מערכת שהיה בה איזה שימוש בחודש האחרון לא הגיוני שתפסיק לעבוד גם אם הודעה ברורה, אם לא אישור של המנהל להסרתה. -
נראה לי התבלבלתם עם שתי דברים.
הנושא של אתר yemot - היום הוא לא עובד יותר. כל השיחות מקבלות הודעות שיש צורך לעבור אתר.לגבי סגירת מערכות לא פעילות, מה יש להודיע? המערכת לא פעילה.
-
@שמואל אמר בהתראה מראש בעת דרישה להעברת שרת:
הנושא של אתר yemot - היום הוא לא עובד יותר. כל השיחות מקבלות הודעות שיש צורך לעבור אתר.
על זה דיברתי [יתכן שכבר לא רלוונטי, ואם זה אכן כך אז אולי לעתיד]
אם הייתי/נו מקבלים התראה למייל שהמערכת תפסיק לעבוד,
זה היה יכול לחסוך הרבה עגמת נפש .... -
@לעזור-לכולם אמר בהתראה מראש בעת דרישה להעברת שרת:
אם הייתי/נו מקבלים התראה למייל שהמערכת תפסיק לעבוד,
זה היה יכול לחסוך הרבה עגמת נפש ....כבר חודש זה מודיע את זה בכניסה לניהול הטלפוני ובאתר הניהול..
-
@שמואל
צודק, אבל יש מערכות שבנייתם הוא חד פעמית ולא נכנסים לאתר הניהול מהרגע שהמערכת מוכנה