הפניה למערכת אחרת לא עובדת
-
אני מנסה לעשות הפניה מאחת השלוחות שבמערכת אחת אל מערכת אחרת כך:
type=routing_yemot
routing_yemot_number=0773137770
שני המערכות שלי.
כשאני מתקשר מהנייד שלי אני מופנה למערכת האחרת כפי שהגדרתי.
אבל כשמתקשרים מטלפונים אחרים, שומעים צליל חיוג עד בלי סוף, וזה לא עובר למערכת האחרת.
מה יכולה להיות הסיבה?
(אין בקובץ ivr.ini של המערכת אליה הפניתי, שום הגדרה. הכל מחוק שם). -
יכול להיות שזה מספר אישי ולא מספר ראשי של המערכת
תבדוק מה רשום באתר של המערכת שאתה מפנה מחובר כ0000000000000 תבדוק אם שמת את המספר שרשום שם למעלה -
זה כן המספר הראשי של המערכת.
מה שחשבתי, שאולי זה בגלל שבמערכת שממנה אני מפנה, שם יש הגדרה בקובץ ivr.ini:
routing_from_yemot=no
איני זוכר מה ההגדרה הזו. אבל אולי זו הגדרה שלא יוכלו להפנות מהמערכת הזו למערכות אחרות?
ובאם אכן זו ההגדרה הזו, אם בכל אופן אני רוצה להשאיר ההגדרה הנ"ל, אבל ששלוחה מסוימת תפנה אל מערכת אחרת,
איך אני עושה את זה? -
תנסה לכתוב בשלוחה המסוימת שאתה רוצה
routing_from_yemot=yes
מה שכתוב מקודם זה שאי אפשר להפנות עכשיו כתבתי במקום הלא כתבתי כן
תבדוק אם עובד -
@isi ההגדרה הזו מגדירה שלא יוכלו להפנות למערכת הזו, אבל זה לא קשור להפנות מהמערכת הזו.
אולי אתה צריך להגדיר במערכת שאליה אתה מפנה את זה:routing_from_yemot=yes
-
@ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:
routing_from_yemot=yes
@ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:
תנסה לכתוב בשלוחה המסוימת שאתה רוצה
routing_from_yemot=yes
מה שכתוב מקודם זה שאי אפשר להפנות עכשיו כתבתי במקום הלא כתבתי כן
תבדוק אם עובדלא כ"כ הבנתי היכן אני צריך לשים את ההגדרה הזו. האם במערכת שמפנה, או במערכת שמפנים אליה.
אבל שמתי את ההגדרה הזו בשניהם. גם בשלוחה במערכת שמפנה, וגם במערכת שמפנים אליה.
זה לא עזר.
כשאני מתקשר מהנייד שלי המוגדר כמנהל מלכתחילה אני עובר למערכת המופנית. אולם טלפונים אחרים לא. -
אגב, כתבתי למעלה שאולי זה בגלל ההגדרה הנ"ל עם NO בקובץ ivr של המערכת שעושה את ההפניה. אז מחקתי את ההגדרה משם בשביל הבדיקה, והבעיה עדיין נותרה.
-
בטוח שהכניסה משוחררת למערכת המופנית? אולי רק לך יש הרשאת כניסה אליה?
-
@יפת אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:
בטוח שהכניסה משוחררת למערכת המופנית? אולי רק לך יש הרשאת כניסה אליה?
מה פתאום שרק לי תהיה הרשאת כניסה אליה?
אני מעולם לא הגדרתי שרק לי תהיה הרשאת כניסה אליה, ואין לי אפשרות לבדוק את זה מטלפון אחר, כי המספר הזה חסום. -
-
@ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:
זה מערכת חדשה?
אולי מוגדר שרק רשימה לבנה יכולה להיכנס
תבדוק תוסיף את המספר השני ברשימת תפוצה שם או תוריד את החיסמה
תבדוק
יכול להיות שזה הבעיה כי לא אם יש בעיות בהפניית שיחה זה אמור להיות גם לך
לכן נראה לי ש @יפת צודקזה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.
-
@isi אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:
זה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.
נראה לי בכל מערכת חדשה יש בהתחלה חסימה שרק המנהל יכול להיכנס אמרתי לך תסדוק מהמספר השני תיכנס לשיגור הודעות קמפיינים ותוסיף ברשימת תפוצה 1 את המספר השני שאתה מנסה להיכנס איתו תבדוק אם עובד
אני לא בטוח שזה הבעיה אבל מאד יתכן
-
@ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:
@isi אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:
זה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.
נראה לי בכל מערכת חדשה יש בהתחלה חסימה שרק המנהל יכול להיכנס אמרתי לך תסדוק מהמספר השני תיכנס לשיגור הודעות קמפיינים ותוסיף ברשימת תפוצה 1 את המספר השני שאתה מנסה להיכנס איתו תבדוק אם עובד
אני לא בטוח שזה הבעיה אבל מאד יתכן
צדקת. כשאני מכניס שם את המספר הנוסף, אז הוא כן יכול להיכנס. זאת אומרת שהמערכת מוגבל לכניסות ורק אלו שברשימת תפוצה יכולים להיכנס.
איך אני מבטל את ההגבלה הזו? -
תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
-
@ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:
תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
תודה רבה! הסתדר.